Telewell tw-ea200 pätkii

Ente

Mikä mättää....välillä toimii hyvin päiviäkin, mutta välillä jumiutuu silleen että ei auta muu kuin sammuttaa modeemi ja kytkeä uudelleen virrat päälle. Lisäksi täytyy usein hakea uudet ip-asetukset, ennenkuin saa yhteydet pelaamaan.

Monesti kun rupee oikein temppuilemaan niin jopa 5 min. välein joutuu tekemään tuon. Ihmetyttää että välillä toimii kuitenkin tosi pitkään ilman mitään häiriötä.

Tämä ongelma on ollut jo kohta vuoden...enkä ole ratkaisua keksinyt.

Onko kellään ideoita?

Modeemihan on n. 4 v. vanha...

5

2099

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ongelmia..

ettei vika olisi koneen käyttäjässä, Telehelli hakee itse asetukset ei tarvitse säätää itse

• Wlan ADSL+

LOISTAVASTI toimii!.

• Korjautui kun tarkistin

Itse tiedän samaa tehneen mutta siinä oli syynä ahtaasti piilotettu paikka jossa pääsi lämpenemään liikaa ja samalla selvisi ukkosten vaikutus kun puhelinkeskus resetoi salaman iskiessä itsensä jolloin modemi tietysti hukkasi asetukset kun ei saanut toisesta päästä heti uusia tietoja.
      Avoimempi asennuspaikka ja uusittu puhelinkeskuksen suojaus lopettivat kyseisen ongelman.

• keowkd qwo kqw

sitä modeemista seinään menevää johtoa ei saa jatkaa...

Mutta siitä modeemista koneeseen (RJ45 tai cat5 nykyään) menevä johto voi olla vaikka 50m pitkä...

:)

• Ihmettelevä tuomas

Mitähän merkitystä on sillä johdonpituudella modemista seinään onko 1m vai 2m kun kuitenkin jatkuu vielä siitä seinästä parhaimmillaan jopa 2-5 km!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11208
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2565
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1781
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1685
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1320
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1275
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1096
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      112
      1014
    Aihe