Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mikä avuksi?

hmmm...

No olipas vähän kuin omia tarinoita lukisi... tapasin härkä miehen vuosi sitten, ja samanlaista rataa on jatkunut.. Ensimmäistä kertaa tavatessamme suutelimme jo puolentunnin sisällä.

Toisella kerralla tavatessa menimme jo sänkyyn, ja koska asuimme eri paikkakunnilla, tapaamisia ei ollut pitkään aikaan. Yhteydenpito jatkui, yleensä minun aloitteestani.

Noin puoli vuotta meni, ja muutin hänen paikkakunnalleen. Olin innoissani odottanut näkeväni häntä nyt useammin. Ehdotin noin 2-3 kertaa tapaamista eri otteisiin, mutta aina oli jotain kiireitä (muka?).
Luovutin jo toivosta ja tapailin muita miehiä, mutta jatkoimme kuitenkin yhteydenpitoa häränkin kanssa. Mutta sitten nyt taas ajattelin, että ehdotan vielä kerran jos tavattaisiin, ja ensiksi hänelle ei sopinut, mutta sitten luettelin minulle työaikansa, ja milloin olisi vapaa ja milloin ei. No sanoin tälle että tavataanko huomenna, ja tämä yllätyksekseni halusikin tavata!

Yhdessa ollessamme tämä katsoo minua niinkuin olisin kaunein nainen maailmassa, hymyilee kuin hangon keksi, koskettelee koko ajan jne. Ja kun nukumme yhdessä, pitää kättä ympärillä koko yön.

Aamulla kuitenkaan ei ehdota mitään uutta tapaamista, ja tulee mieleen, että "tässäkö tämä nyt sitten oli", jos en itse ota yhteyttä miehestä ei kuulu mitään...

Mitä olen oppinut härkä miehestä on se, että tämä on erittäin hitaasti lämpenevä.

Härälle ei kannata ehdottaa tapaamista viikon päähän, (mies itse sanoi minulle näin), vaan parhaiten onnistuu härän tapaaminen, jos sitä ehdottaa samana tai edellisenä päivänä.

Itsekin olen aika sekaisin tästä miehen käyttäytymisestä, mutta olen korviani myöten ihastunut, joten en haluaisi vielä luovuttaakaan..

Aina tämä kyllä vastaa melkein minuuttien päästä siitä, jos olen hänelle jotain meilannut tai tekstaillut. Miksi niin innokkaasti vastailisi jos ei olisi kiinnostunut?

te, jotka ovat saaneet härkämiehen rakastumaan, miten tässä tulisi toimia? Härkämies puhui jostain exästään, joka oli yhtäkkiä kadonnut ulkomaille kuukaudeksi ilmoittamatta mitäään. Selvästikin tällä oli saanut miehen huomion, en tiedä sitten onko tuommoinenkaan oikein?

17

2413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomalaisetkin

      olemme oppineet Jenkkilän tekohymyn. Se on usein aidomman näköinen kuin oikea.

      • h.........

        ei onnellisuutta pysty teeskentelemään


    • Myös härkä

      Ohhoh !! Kyllä täytyy ruveta minunkin uskomaan, että härkä miehet ovat just tommosia!! Minä olen ollut yli kolmevuotta härän kanssa ja se on vieläkin tuota samaa?? Hän ei tunteitaan näytä tai sano, minä taasen sanon pitäväni hänestä hyvin paljon ja että hän on minulle se ainoa mies! En tiedä olenko tehnyt väärin näin sanoessani, mutta hän lupaa soittaa eikä soita?syö sanansa??Minä taidan olla hänelle vain se varmatapaus?Silloin tapaa minua kun hän haluaa ja aina on hänen ehtoloillaan?? Onko tämä oikein??Tiedän että saisin muitakin, mutta en halua ketään muuta, kun rakastan tätä härkää, vaikka hän näinkin kaltoin minua kohtelee??

      • hmmm...

        Niin no jos olette jo noinkin pitkään tunteneet, ja hän pitää sinua "varmana nakkina" niin minun neuvosi olisi sinulle, että katoat muutamaksi viikoksi. Eli et ota yhteyttä, et vastaa enää hänen yhteydenottoihinsa ja annat ns. maistaa hänen omaa lääkettään. Luulisi että alkaisi arvostamaan vihdoin mitä hänellä on!

        Itse en ole sanonut härälle että tykkään hänestä, en uskalla näyttää tunteitani, jos mies pelästyy kokonaan, pelkään että menetän ystävyytemme.

        Toisaalta en tiedä, odottaako tämä härkämieheni että hän näkisi mitä oikeasti hänestä ajattelen. Olen ollut tähän asti erittäin kärsivällinen, niin kärsivällinen että uskon että tämän täytyy olla rakkautta. Muitten miesten kanssa olisin jo menettänyt hermoni sata kertaa.

        Jos miehesi sanoo lupaavansa soittaa, sano tälle että älä lupaa mitään päivää, koska et pysy lupauksessasi kumminkaan. Sano sinä että sinä soitat, ja et sano tarkkaa päivää. Soitat sitten kun sinua huvittaa, eikä tarvitse odotella tämän soittoa! ;)

        Älä anna miehen kohdella sinua huonosti, mutta näköjään näitä samanlaisia sitoutumiskammoisia tapauksia löytyy... :)


      • JJ Jude
        hmmm... kirjoitti:

        Niin no jos olette jo noinkin pitkään tunteneet, ja hän pitää sinua "varmana nakkina" niin minun neuvosi olisi sinulle, että katoat muutamaksi viikoksi. Eli et ota yhteyttä, et vastaa enää hänen yhteydenottoihinsa ja annat ns. maistaa hänen omaa lääkettään. Luulisi että alkaisi arvostamaan vihdoin mitä hänellä on!

        Itse en ole sanonut härälle että tykkään hänestä, en uskalla näyttää tunteitani, jos mies pelästyy kokonaan, pelkään että menetän ystävyytemme.

        Toisaalta en tiedä, odottaako tämä härkämieheni että hän näkisi mitä oikeasti hänestä ajattelen. Olen ollut tähän asti erittäin kärsivällinen, niin kärsivällinen että uskon että tämän täytyy olla rakkautta. Muitten miesten kanssa olisin jo menettänyt hermoni sata kertaa.

        Jos miehesi sanoo lupaavansa soittaa, sano tälle että älä lupaa mitään päivää, koska et pysy lupauksessasi kumminkaan. Sano sinä että sinä soitat, ja et sano tarkkaa päivää. Soitat sitten kun sinua huvittaa, eikä tarvitse odotella tämän soittoa! ;)

        Älä anna miehen kohdella sinua huonosti, mutta näköjään näitä samanlaisia sitoutumiskammoisia tapauksia löytyy... :)

        Terve,
        huomasin tässä mielenkiintoisen otsikon; Härkä. Joo, tykkään härästä. Siis lihasta. Siis fjoosasta. No, se on aika normaalia varmaankin, ellei sit satu kuulumaan johonkin näistä seksuaalisista vähemmistöistä. Joo, tunnen yhen kaverin, Suti, se on vähän erilainen, siis tykkää pojista (ja siis ei ole tyttö, jos ymmärätte :))
        Kävästiin Sutin kans kerran kauppahallissa, se osti kaks kiloo silakoita. No kertoohan se jo paljon ihmisestä, mut sit se viell osti tomaatteja... Voi LUOJA. Silakat ja Tomaatit - ilmiselvä HINURI !!!

        Seuraavana päivänä menin tohon paikalliseen prismaan (ku en tod. ole mikään porvari) hieman kytikselle, tulin siihen tulokseen että aika moni joka ajelee Toyotalla ja jolla on puku päällä syö kalaa ja vihanneksia. ELI HOMOJA!!!!


      • kenonvoittonumerotonarvottu
        hmmm... kirjoitti:

        Niin no jos olette jo noinkin pitkään tunteneet, ja hän pitää sinua "varmana nakkina" niin minun neuvosi olisi sinulle, että katoat muutamaksi viikoksi. Eli et ota yhteyttä, et vastaa enää hänen yhteydenottoihinsa ja annat ns. maistaa hänen omaa lääkettään. Luulisi että alkaisi arvostamaan vihdoin mitä hänellä on!

        Itse en ole sanonut härälle että tykkään hänestä, en uskalla näyttää tunteitani, jos mies pelästyy kokonaan, pelkään että menetän ystävyytemme.

        Toisaalta en tiedä, odottaako tämä härkämieheni että hän näkisi mitä oikeasti hänestä ajattelen. Olen ollut tähän asti erittäin kärsivällinen, niin kärsivällinen että uskon että tämän täytyy olla rakkautta. Muitten miesten kanssa olisin jo menettänyt hermoni sata kertaa.

        Jos miehesi sanoo lupaavansa soittaa, sano tälle että älä lupaa mitään päivää, koska et pysy lupauksessasi kumminkaan. Sano sinä että sinä soitat, ja et sano tarkkaa päivää. Soitat sitten kun sinua huvittaa, eikä tarvitse odotella tämän soittoa! ;)

        Älä anna miehen kohdella sinua huonosti, mutta näköjään näitä samanlaisia sitoutumiskammoisia tapauksia löytyy... :)

        "varmaan nakkina"

        ONKO TÄMÄ JOKU MAINOS???


      • HärkäTÄR
        hmmm... kirjoitti:

        Niin no jos olette jo noinkin pitkään tunteneet, ja hän pitää sinua "varmana nakkina" niin minun neuvosi olisi sinulle, että katoat muutamaksi viikoksi. Eli et ota yhteyttä, et vastaa enää hänen yhteydenottoihinsa ja annat ns. maistaa hänen omaa lääkettään. Luulisi että alkaisi arvostamaan vihdoin mitä hänellä on!

        Itse en ole sanonut härälle että tykkään hänestä, en uskalla näyttää tunteitani, jos mies pelästyy kokonaan, pelkään että menetän ystävyytemme.

        Toisaalta en tiedä, odottaako tämä härkämieheni että hän näkisi mitä oikeasti hänestä ajattelen. Olen ollut tähän asti erittäin kärsivällinen, niin kärsivällinen että uskon että tämän täytyy olla rakkautta. Muitten miesten kanssa olisin jo menettänyt hermoni sata kertaa.

        Jos miehesi sanoo lupaavansa soittaa, sano tälle että älä lupaa mitään päivää, koska et pysy lupauksessasi kumminkaan. Sano sinä että sinä soitat, ja et sano tarkkaa päivää. Soitat sitten kun sinua huvittaa, eikä tarvitse odotella tämän soittoa! ;)

        Älä anna miehen kohdella sinua huonosti, mutta näköjään näitä samanlaisia sitoutumiskammoisia tapauksia löytyy... :)

        Minäkin olen aiemmin ollut "sitoutumis kammoinen"mutta olen nyt valmis menemään vaikka kuinka pitkälle tämän härän kanssa, mutta hän on vain edelleen yksin? Tai tiedän ,että hänellä on useimpia naisystäviä, sanoo kuitenkin, että minä olen se ainut jonka kanssa hänellä on seksi suhde??
        Palvelen häntä kaikin tavoin ja olen sanonut, että teen mitä vain hänen puolesta, vaikka "pyllyn pyyhin" En osaa ajatella elämää ilman häntä?


    • Abi- 2008

      Moikka, olen itse seurustellut härän kanssa kohta kolme viikkoa, luonne on kieltämättä vahva, toisinaan liian vahva, tuntuu ettei mikään riitä tai kaikki mitä sanon on väärin, kuitenkin menemme naimisiin ensi kuussa, rakkautta ensi silmäyksellä, en ikinä uskonut tähän, nyt on uskottava! Yksi kysymys teille härkien ystävät, annatteko miehenne hakata jos ei ole ruoka valmiinna tai on kuukautiset eikä voi rakastella? Onko oikeasti normaalia käydä thai hieronnassa kerran viikossa niin että vanhempieni pitää maksaa koko lysti, äitini pelkää että muutoin mieheni jättäisi minut ja sydän murtuisi, miksiköhän en myöskään sa käyttää ehkäisyä, mieheni väittää että niistä voi tulla kasvaimia ja syyliä, olen hakenut 7 kertaa jo katumuspillerin eri apteekeista, olo ollut hieman outo. Arvostaisin todella paljon vastauksianne! Abi- 2008

      • Äiti vm.00

        Hei Abi2008, ja voimia sinulle näin häiden alla. Häät ovat aina aika voimia syövä tapahtuma, tai siis niiden suunnittelu. Jokatapauksessa pääasia että teillä riittää rakkautta ja arvostusta toisillenne. Kaksi asiaa:
        a) mielestäni voisit sanoa miehellesi että ei ole oikein että sun vanhemmat maksaa hänen hieronnat, ellei hän sitten satu olemaan esim. työtön.
        b) mielestäni sinun kannattaisi harkita kondoomien ostoa, tulee aika kalliiksi noiden pillereiden kanssa leikkiminen.
        T. Äiti & härän kanssa naimisissa, ONNELLISESTI.


      • Abi-2008
        Äiti vm.00 kirjoitti:

        Hei Abi2008, ja voimia sinulle näin häiden alla. Häät ovat aina aika voimia syövä tapahtuma, tai siis niiden suunnittelu. Jokatapauksessa pääasia että teillä riittää rakkautta ja arvostusta toisillenne. Kaksi asiaa:
        a) mielestäni voisit sanoa miehellesi että ei ole oikein että sun vanhemmat maksaa hänen hieronnat, ellei hän sitten satu olemaan esim. työtön.
        b) mielestäni sinun kannattaisi harkita kondoomien ostoa, tulee aika kalliiksi noiden pillereiden kanssa leikkiminen.
        T. Äiti & härän kanssa naimisissa, ONNELLISESTI.

        Kiitos suuresti vastauksestasi!!

        Hienoa kuulla että en ole maailman ainut ihminen joka on tullut serkullensa raskaaksi, siis härälle! Häät jännittävät kieltämättä aika lailla, sillä isäni on aika vihainen sulhaselleni, joka on hänen siskonsa tytär ja tyttären setä on uhannut taad boikotoida koko tapahtumaa räjähtein, miksi läheiset eivät voi vain olla iloisia siitä, että sukulaisilla on hyvä olla, oikeasti? meillä on luvat ja kaikki kunnossa, ps, olen ilmeisesti myös raskaana :)

        Juuri tuossa ihanan mieheni kanssa katseltiin valokuvia kun oltiin parivuotta vanhoja, meillä oli selvästi jo silloin kemiat kohdallaan, vaikkain minut tunnettiin vitosella ja siitä ylöspäin aikamoisena "jakopakkina", mikä ei tavallaan ole totta, olen kuitenkin parantanut tapani! Kylläihmiselle pitää antaa mahdollisuus!


      • hmmm...
        Abi-2008 kirjoitti:

        Kiitos suuresti vastauksestasi!!

        Hienoa kuulla että en ole maailman ainut ihminen joka on tullut serkullensa raskaaksi, siis härälle! Häät jännittävät kieltämättä aika lailla, sillä isäni on aika vihainen sulhaselleni, joka on hänen siskonsa tytär ja tyttären setä on uhannut taad boikotoida koko tapahtumaa räjähtein, miksi läheiset eivät voi vain olla iloisia siitä, että sukulaisilla on hyvä olla, oikeasti? meillä on luvat ja kaikki kunnossa, ps, olen ilmeisesti myös raskaana :)

        Juuri tuossa ihanan mieheni kanssa katseltiin valokuvia kun oltiin parivuotta vanhoja, meillä oli selvästi jo silloin kemiat kohdallaan, vaikkain minut tunnettiin vitosella ja siitä ylöspäin aikamoisena "jakopakkina", mikä ei tavallaan ole totta, olen kuitenkin parantanut tapani! Kylläihmiselle pitää antaa mahdollisuus!

        Mahtaa sulla olla tylsä elämä kun ei ole mitään muuta tekemistä kuin kirjoitella tänne paskaa aivan asiallisiin kysymyksiin.


      • Yksi vastaus
        Abi-2008 kirjoitti:

        Kiitos suuresti vastauksestasi!!

        Hienoa kuulla että en ole maailman ainut ihminen joka on tullut serkullensa raskaaksi, siis härälle! Häät jännittävät kieltämättä aika lailla, sillä isäni on aika vihainen sulhaselleni, joka on hänen siskonsa tytär ja tyttären setä on uhannut taad boikotoida koko tapahtumaa räjähtein, miksi läheiset eivät voi vain olla iloisia siitä, että sukulaisilla on hyvä olla, oikeasti? meillä on luvat ja kaikki kunnossa, ps, olen ilmeisesti myös raskaana :)

        Juuri tuossa ihanan mieheni kanssa katseltiin valokuvia kun oltiin parivuotta vanhoja, meillä oli selvästi jo silloin kemiat kohdallaan, vaikkain minut tunnettiin vitosella ja siitä ylöspäin aikamoisena "jakopakkina", mikä ei tavallaan ole totta, olen kuitenkin parantanut tapani! Kylläihmiselle pitää antaa mahdollisuus!

        Outo kirje sinulta abi-2008 ?? Oliko se provo vai onko sinulla kaikki kohdallaan? Luin uudelleen kohtaa:serkulle raskaana ja isäsi on vihainen sulhasellesi joka on hänen siskonsa TYTÄR? Voihan se olla että olet menossa naisen kanssa avioon, mutta miten olet voinut tulla hänestä raskaaksi?? Ja sinut tunnettiin "jakopakkina" mikä ei ole tavallaan totta, mutta olet parantanut tapasi???Hei haloo??


      • Yksi vastaus
        Yksi vastaus kirjoitti:

        Outo kirje sinulta abi-2008 ?? Oliko se provo vai onko sinulla kaikki kohdallaan? Luin uudelleen kohtaa:serkulle raskaana ja isäsi on vihainen sulhasellesi joka on hänen siskonsa TYTÄR? Voihan se olla että olet menossa naisen kanssa avioon, mutta miten olet voinut tulla hänestä raskaaksi?? Ja sinut tunnettiin "jakopakkina" mikä ei ole tavallaan totta, mutta olet parantanut tapasi???Hei haloo??

        Sama juttu, ajattelin aivan samoin, jotain outoa tuossa kirjoituksessa


    • cauris

      Tämä kyseinen mies nyt kovasti miettii, mikä olet naisiasi...
      Tämä voi olla minun mielipiteeni, mutta ehkä suurin moka tuli siinä, että asiat eteni alussa niin nopeasti. Hän miettii, oletko kaikille miehille sellainen.

      Itse aikoinaan härän kanssa tapailun aloitettuani en suudellut ensimmäiseen viikkoon, enkä mennyt sänkyyn kuin kolmen viikon päästä ensi tapaamisestamme ja olimme siinä vaiheessa tapailleet useita kertoja erilaisten tärskyjen merkeissä.:) Ja olin ollut hänen luonaan yötäkin...mutta emme menneet sille tasolle, vaan tutustuimme rauhassa. Ensimmäiset seksijututkin olivat hyvin suunnittelemattomia ja spontaaneja. Joskin hieman taisin rohkaista miestä hommiin;)

      Mutta mutta...minusta käytitte ehkä liian vähän aikaa spontaaniin tapailuun ilman seksijuttuja ja nyt hän saattanee pohtia, oletko aina ollut yhtä halukas muiden miesten kanssa. Toisaalta hän ei ole varma joistakin jutuista sinussa. Tuo, että hänelle ei sopinut tapaaminen kyllä kuulostaisi minusta siltä, että hän ei ole ehkä niin täysillä mukana tuossa teidän jutussa mitä sinä olisit. Jos härkä on todella sinusta kiinnostunut, hän ehdottaa jotakin muuta päivää ihan lähiaikoina tai järjestää aikaa sinulle. Huolestuttavaa...

      Mietin myös sitä, että oletko kenties säikäyttänyt häntä jotenkin? Menikö juttu liian nopeasti liian vakavaksi? Olisi mielenkiintoista tietää, miten teidän juttu on alkanut ja miksi päädyitte samalle paikkakunnalle, oliko se sattuma vai tarkoitus?
      Ainoa neuvo mitä voisin sinulle antaa on se, että nyt ei ole aikaa mihinkään katoamispelailuihin. Sinun pitäisi näyttää hyvin korrektisti ja suoraan tunteesi ja ottaa se riski, että menetät koko jutun. Tuo alkaa pikku hiljaa mennä pelailun puolelle molemmilta.

      Ajattelin omaa historiaani härän kanssa taaksepäin ja aloin pohtia sitä, miten meidän juttu menikään. Me tavattiin ja sitten alkoi tekstiviestittely, mutta kai molemmat ihastui toisiinsa jo heti ensikontaktista, koska järjestettiin heti seuraavalla viikolla tapaaminen ja yhteinen viikonloppu. Käytännössä oltiin koko viikonloppu yhdessä sitten lopulta, tehtiin ruokaa ja ulkoiltiin jne. Siitä se vaan lämpeni.

      En tiedä, voin olla ihan pihalla koko jutustanne, mutta ehkä valaiset lisää;)

      • hmmm...

        Niin kyllä varmaan edettiinkin liian nopeasti, mutta toisaalta tiedän kyllä pariskuntia jotka ovat hyvinkin nopeasti menneet sänkyyn ja ovat nyt kihloissa joka tapauksessa. Voi olla että olin alussa liian innokas ja pelästytin hänet. Mutta toisaalta meillä on ainakin nyt takana vuoden ystävyys, joten varmasti hänellä on kunnioitusta kohtaani, eikä suhteemme perustu seksiin. Muutin hänen paikkakunnalleen muista syistä, ei hänen takiaan. Tiedän että hän tapaili tässä välillä jotain muuta ihmistä, kuten minäkin. Tämä ei kuulemma ollut kuitenkaan mitään vakavaa ja on nyt ohi. Eilen tavatessamme keskustelimme viisi tuntia, aamu viiteen! Joten jos tämä olisi vain seksin perässä, kiinnostaisiko häntä keskustella aamuyöhön?

        Ehkäpä hän ei ole varma minusta, tai sitten on saattanut satuttaa itsensä edelllisessä suhteessa ja on siksi varovainen. Mutta koska meillä on niin MAHTAVAA kun olemme yhdessä, ehkä minun pitäisi vielä antaa hänelle aikaa...? Emme ole koskaan vuoden aikana riidelleet enkä (vaikka normaalisti tulinen olenkin), ole kertaakaan hänen kanssaan menettänyt malttiani mitä yleensä helposti miesten kanssa teen.

        En tiedä, pitäisikö minun kertoa hänelle että tykkään hänestä ja haluan tutustua paremmin, vai ottaa ihan rauhassa ja katsoa miten tilanne kehittyy? Tiedän että jos nyt alan puhua tunteistani, luultavasti pelästytän hänet kokonaan,. Tai ehkä hän odottaakin että kuulee että minä olen tosissani hänen kanssaan? en tiedä?


      • 13 v härän kanssa ollut
        hmmm... kirjoitti:

        Niin kyllä varmaan edettiinkin liian nopeasti, mutta toisaalta tiedän kyllä pariskuntia jotka ovat hyvinkin nopeasti menneet sänkyyn ja ovat nyt kihloissa joka tapauksessa. Voi olla että olin alussa liian innokas ja pelästytin hänet. Mutta toisaalta meillä on ainakin nyt takana vuoden ystävyys, joten varmasti hänellä on kunnioitusta kohtaani, eikä suhteemme perustu seksiin. Muutin hänen paikkakunnalleen muista syistä, ei hänen takiaan. Tiedän että hän tapaili tässä välillä jotain muuta ihmistä, kuten minäkin. Tämä ei kuulemma ollut kuitenkaan mitään vakavaa ja on nyt ohi. Eilen tavatessamme keskustelimme viisi tuntia, aamu viiteen! Joten jos tämä olisi vain seksin perässä, kiinnostaisiko häntä keskustella aamuyöhön?

        Ehkäpä hän ei ole varma minusta, tai sitten on saattanut satuttaa itsensä edelllisessä suhteessa ja on siksi varovainen. Mutta koska meillä on niin MAHTAVAA kun olemme yhdessä, ehkä minun pitäisi vielä antaa hänelle aikaa...? Emme ole koskaan vuoden aikana riidelleet enkä (vaikka normaalisti tulinen olenkin), ole kertaakaan hänen kanssaan menettänyt malttiani mitä yleensä helposti miesten kanssa teen.

        En tiedä, pitäisikö minun kertoa hänelle että tykkään hänestä ja haluan tutustua paremmin, vai ottaa ihan rauhassa ja katsoa miten tilanne kehittyy? Tiedän että jos nyt alan puhua tunteistani, luultavasti pelästytän hänet kokonaan,. Tai ehkä hän odottaakin että kuulee että minä olen tosissani hänen kanssaan? en tiedä?

        Itseni kohdalla taasen kaikki härät ovat aina olleet suorastaan ahdistavan takertuvia ja aivan heti tavattua. Minusta härille on tyypillistä jo ensitapaamisella ruveta innoissaan selostamaan jo perheenperustamisesta yms yms...

        En siis usko tarvitseeko kenenkään arvuutella onko härkä kiinnostunut vai ei.


      • härkäwoman
        13 v härän kanssa ollut kirjoitti:

        Itseni kohdalla taasen kaikki härät ovat aina olleet suorastaan ahdistavan takertuvia ja aivan heti tavattua. Minusta härille on tyypillistä jo ensitapaamisella ruveta innoissaan selostamaan jo perheenperustamisesta yms yms...

        En siis usko tarvitseeko kenenkään arvuutella onko härkä kiinnostunut vai ei.

        Jos härkä todella on kiinnostunut ihmisestä,niin se näyttääkin sen!Eli silloin härkä on aktiivinen,soittelee ja on ihan hulluna toisesta osapuolesta!Silloin härkää ei pidättele mikään,se on valmis vakavaan suhteeseen,pitää jalat maassa ja rupee perhettä suunnitteleen!Jos härkä,on heilahtelevainen ja ei niin tarkkaan välitä mitä toinen ajattelee,niin silloin härkä ei ole tosissaan mukana vain leikkii...eikä ole valmis vakavampaan!Ja kyllä sen huomaa jos härkä on ihastunut,jotkut jopa saattaa ahdistua härästä!Itse olen härkänainen,ja olen kyllä rakastunut ja palavasti,mutta toinen osapuoli on hillitympi,ja tarvitsee enemmän tilaa kuin minä.Olisin valmis perhe-elämään ja kaikkeen,mutta toista pelottaa se ajatus!Ja ollaan vasta alle kuukauden hengailtu.
        Et tälläistä:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      30
      1760
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1520
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1471
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1392
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe