Hei kaikki!
Varasin lentoliput blue1:n sivuilta, niin onko tietoa miten ne liput saa käteensä kun ei ne tulleet minun sähköpostiin että voisin tulostaa ne itselleni. Kiitos hirveesti jos joku kehtaisi vähän opastaa! :)
Blue1:n lentolippu?
5
891
Vastaukset
- yhtään mitään
Vai tuliko sinne matkavahvistus/lentolippu tai vastaavan niminen dokumentti. Käytä sitä, jos sellainen tuli/tulee.
- Nimetön
Moi! Kyllä sain varauskoodin sähköpostiini, annan sen siis lähtöselvityksessä niin saan liput. Kiitos sinulle :)
- Törötiina
Sait varmaan viestin sähköpostiisi.
Viestissä on annettu varauskoodi.
Se on sinun lentolippusi.
Siis sillä koodilla saat lentoselvityksessä
boardincard:in.
Muista säilyttää se koodi, koska
sillä koodilla saat sitten
paluumatkalla taas uuden boardincard:n.- Nimetön
Periaatteessa tuo koodi on hyvä olla mukana, mutta kaikki hoituu nykyään kyllä pelkällä henkilötodistuksellakin. Kaikki tiedot varauksistasi löytyy siis henkilötunnuksellasi. Hyvää matkaa!
- chk chk
Muista printata varauksesi ja ota se mukaan.
Säännöissä sanotaan että varauksesta tulee esittää printti. Esim jotkut maat vaativat kirjallisen matkustusdokumentin esittämistä vaikka on kuinka sähköinen lippu. Ei maksa paljon vaivaa printata se mutta saattaa säästyä harmilta. LUE NE SÄÄNNÖT!
Hauskaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03540- 413089
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv552847Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342735- 162648
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432165
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262035- 421915
- 401686