Kaaso oli superlaiha

ihmetteleväinen

Olin viime viikonloppuna erään puolituntemattoman ihmisen häissä. Kaaso vei kaiken huomion itse morsiusneidolta. Kaaso oli laiha ja kaunis, oikein siro ja suorastaan säkenöivä. Morsian puolestaan oli pöhöttyneen oloinen ja huomattavasti ylipainoinen. Eikö kannattaisi nähdä hieman enemmän vaivaa kaason valinnassa, jottei kaikki huomio kiinnittyisi häneen?

11

4215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outo kom.

      Superlaiha ja kaunis? Ja ikäsi oli?

    • kysellä

      Hyi hyi sinua:D Morsian on aina kaunein kaikista, vaikka sieltä korsetin ja prinsessapuvun välistä tursuaisi mitä. Kaaso ja morsiusneidot eivät ole luultavasti vielä löytäneet unemiensa prinssiä, joten joutuvat pitämään itsensä vielä kuosissa. Kyllä he sitten tulevat perässä, mikäli ovat tätä normaalia suomalaista naistyyppiä, joka "kasvaa henkisesti" ja jolle "muut asiat tulevat tärkeämmiksi suhteessa" eli lakkaavat huolehtimasta itsestään, kun on mies saatu napattua.

      • nildu

        siis mitäh?!?! Oletko tosissasi sitä mieltä,että vaan sinkut pitää huolta ulkonäöstään?????? Et VOI olla tosissasi!!????


      • 2157622
        nildu kirjoitti:

        siis mitäh?!?! Oletko tosissasi sitä mieltä,että vaan sinkut pitää huolta ulkonäöstään?????? Et VOI olla tosissasi!!????

        Olen. Se koskee sekä naisia että miehiä. Ei toki kaikkia, mutta tiedän erittäin monia ystäväpiiristäni, joilla ulkonäkö on huomattavasti repsahtanut parissa vuodessa suhteellistumisen jälkeen, vaikka sitä ennen ollaan oltu hyvin tarkkoja siitä, miltä on näytetty. En tiedä mitä itse ajattelevat asiasta, kun ei kukaan siitä puhu, mutta tällä palstalla näkyy kirjoituksia, joissa kirjoittajat ilmoittavat että ovat "kasvaneet ulos" itsensä laittamisesta ja ulkonäöstään huolehtimisesta ja muut asiat ovat tulleet tärkeämmiksi. Se ei ole minusta reilua kumppania kohtaan. Jos se on henkisen kasvun tulos, niin miksi nuo ihmiset eivät saa tuollaista oivallusta ennen kuin ovat tiukasti parisuhteessa? Monella alkaa uusi itsestään huolehtimisen kausi avioeron jälkeen, sitten jaksetaan taas olla hehkeitä, joten silloin ilmeisesti ihmisen henkinen kehitys menee taaksepäin:o

        Biologiaa tuo tietysti on, että ollaan parhaimmillaan silloin kun ollaan kumppania metsästämässä, mutta silti...


      • Redrabbit

        Meitä poikkeuksiakin löytyy... Eli jotka olemme olleet pitkään parisuhteessa ja edelleen huolehdimme itsestämme. Kun olin nuorempi, monet varsinkin vanhemmat naiset sanoivat, että kyllä sitä iän myötä kiloja tulee eikä enää viitsi niin ressata ulkonäöstä. Noh, nyt ikää on tullut enkä enää kuule noita kommentteja, vaan näen kateellisia katseita, kun kiloja ei tullutkaan ja näytän edelleen hyvältä!


    • sitten??

      Ehkäpä morsiamella oli sen verran itsetuntoa, ettei välittänyt muiden ajatuksista, vaan oli valinnut tärkeään tehtävään parhaan ystävänsä! :)

      Tosiystävyys ei katso ulkonäköä. Jotkut sen sijaan aina jaksavat kyylätä ja spekuloida muiden ulkonäköä ja asioita...

    • ajattelematon morsian!!

      Kyllä pitäs vähän miettiä! Jos kaikki ystävät ja sukulaiset on kauniita niin ottas sitten kaason vaikka kadulta. Ei tietysti liian rumaa, että ei vieraat pelästy ja että ei rumenna liikaa häitä. Paitsi tietty jos itse on ihan hirveän näköinen haaska. Yks vaihtoehto on olla ilman kaasoa. Mutta, hei ei kai nyt niin voi tehdä?!

      • jooooo

        Pitää varmaan sanoa omalle kaverille nyt että ottaa jonku laihemman ku ite olen pyöremäpi kun hän! Voihan siinä käydä niin että kaikki vaan tuijottaa minua pursuilemassa juhlavaatteissa ja kaunis morsian jää vallan toiselle sijalle! Ajattelematonta tosiaan kun ei näitä asioita morsian mieti, viis siitä onko kyseessä morsiammen paras ystävä, pääasia että ei vie huomiota morsmaikulta! XD HUVITTAVAA!!!


    • Parasta ikinä

      mitä minä olen nähnyt, on se, että kaasolla on päällään farkut, että varmasti ei vie morsiamelta huomiota. Ihmiset on sairaita! Eikö tärkeintä ole juhlistaa onnellista tapahtumaa ystävien kanssa? Ei häiden tarkoitus ole yhdessä ihastella morsianprinsessaa. Häät on myös sulhasen ja vieraiden, ei sen hemmotellut kakaran siinä morsiuspuvussa.

    • ei kai

      morsian tässä mokannut. Siis tottakai virhe on kokonaan kaason! Hänen olisi tietenkin pitänyt lihottaa itsensä muodottomaksi ryhävalaaksi, jotta ei veisi morsiamelta huomiota.

    • sitä ne on

      Tulipahan taas todistettua se, että nämä superlaihat langankireät neurootikot on aina ja ikuisesti kaasoja....heheh..

      Et arvaakaan kuinka monta neuroottisen laihaa kaasoa on nähty tämänkin kesän aikana. Se rehevä ja nauravainen, välitön pullukka kun on huomattavasti helpompi kumppaninakin, saati pedin lämmittäjänä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe