Kiitos!
Heips kaikki tutut ja tuntemattomat!^^
Oon 13v. tyyppi joka tahtois 2-3 k-kamua.
Kerron itestäni lissee myöhemmin jos kirjotat mul.
os. on: [email protected]
Hyviä vointeja kullat!
Katseet tänne! NYT!
9
732
Vastaukset
- Olet ääliö
tuskin kukaa haluu olla sun kamu...
- litle_alchemist_95
pirä sä vaan turpas kii.
- sfoph<jpnm
litle_alchemist_95 kirjoitti:
pirä sä vaan turpas kii.
...noin asiallinen vastaus varmasti innostaa monia kirjekavereiksesi... "pirä sä vaan turpas kii", hyvää mainosta tosiaan^^
- s-chan
sfoph<jpnm kirjoitti:
...noin asiallinen vastaus varmasti innostaa monia kirjekavereiksesi... "pirä sä vaan turpas kii", hyvää mainosta tosiaan^^
Ei se pahaa mitään pahaa tarkoita.
- W< JKMWSU
s-chan kirjoitti:
Ei se pahaa mitään pahaa tarkoita.
..Uskon kyllä, "oot itte ääliö" ja "pirä sä vaan turpas kii" on varmasti tarkoitettu ihan hyvällä^^
...herätys palikka, tajuttoman lapsellista touhua. hirvee ruikutus kun joku lähettää piloillaan "tuskin kukaa haluu olla sun kamu..." ja sitten kun asiasta huomautetaan, niin otat senkin niin tosissaan... Ei näin, ei ollenkaan. mä ainakin kaipaisin vähän kypsempää kirjekamua, eikä tämäkään mitenkään pahalla. - litle_alchemist_95
litle_alchemist_95 kirjoitti:
pirä sä vaan turpas kii.
Anteeksi ruma kielenkäyttöni.
Mul oli vaan huono päivä ja mul on pahoja muistoja kiusaamisesta. olen ollut koulukiusattu 3-4v. joten mulle on tullu tavaks sanoo mitä sanon.
joten pyydän nöyrimmästi anteeksi käytöstäni.
ja toivon että voitte antaa anteeksi. - P0liisi R0h0la
W< JKMWSU kirjoitti:
..Uskon kyllä, "oot itte ääliö" ja "pirä sä vaan turpas kii" on varmasti tarkoitettu ihan hyvällä^^
...herätys palikka, tajuttoman lapsellista touhua. hirvee ruikutus kun joku lähettää piloillaan "tuskin kukaa haluu olla sun kamu..." ja sitten kun asiasta huomautetaan, niin otat senkin niin tosissaan... Ei näin, ei ollenkaan. mä ainakin kaipaisin vähän kypsempää kirjekamua, eikä tämäkään mitenkään pahalla.Kyllä noin naurettavaan väitteeseen kuin "tuskin kukaa haluu olla sun kamu..." sopii vastata kovemminkin. Joku joka tuollaista sanoo on täysi idiootti.
Mikä ihmeen "hirvee ruikutus"? Vastaus oli ihan asiallinen, kehottaa olemaan vastaamatta ja kertoo tosiasian että tyyppi on ääliö itse, kun tuollaista kirjoittaa.
"kypsempää kirjekamua"? Lapsipsykologiaa opiskeleena voin todeta ettei 13-vuotiaan ei kuulukaan tuon kypsempi olla.
- asdfghjklpo
voi hiisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439