Katseet tänne! NYT!

litle_alchemist_95

Kiitos!
Heips kaikki tutut ja tuntemattomat!^^

Oon 13v. tyyppi joka tahtois 2-3 k-kamua.

Kerron itestäni lissee myöhemmin jos kirjotat mul.
os. on: [email protected]

Hyviä vointeja kullat!

9

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet ääliö

tuskin kukaa haluu olla sun kamu...

• litle_alchemist_95

pirä sä vaan turpas kii.

• sfoph<jpnm
        litle_alchemist_95 kirjoitti:

pirä sä vaan turpas kii.

...noin asiallinen vastaus varmasti innostaa monia kirjekavereiksesi... "pirä sä vaan turpas kii", hyvää mainosta tosiaan^^

• s-chan
        sfoph<jpnm kirjoitti:

...noin asiallinen vastaus varmasti innostaa monia kirjekavereiksesi... "pirä sä vaan turpas kii", hyvää mainosta tosiaan^^

Ei se pahaa mitään pahaa tarkoita.

• W< JKMWSU
        s-chan kirjoitti:

Ei se pahaa mitään pahaa tarkoita.

..Uskon kyllä, "oot itte ääliö" ja "pirä sä vaan turpas kii" on varmasti tarkoitettu ihan hyvällä^^

...herätys palikka, tajuttoman lapsellista touhua. hirvee ruikutus kun joku lähettää piloillaan "tuskin kukaa haluu olla sun kamu..." ja sitten kun asiasta huomautetaan, niin otat senkin niin tosissaan... Ei näin, ei ollenkaan. mä ainakin kaipaisin vähän kypsempää kirjekamua, eikä tämäkään mitenkään pahalla.

• litle_alchemist_95
        litle_alchemist_95 kirjoitti:

pirä sä vaan turpas kii.

Anteeksi ruma kielenkäyttöni.
        Mul oli vaan huono päivä ja mul on pahoja muistoja kiusaamisesta. olen ollut koulukiusattu 3-4v. joten mulle on tullu tavaks sanoo mitä sanon.

joten pyydän nöyrimmästi anteeksi käytöstäni.
        ja toivon että voitte antaa anteeksi.

• P0liisi R0h0la
        W< JKMWSU kirjoitti:

..Uskon kyllä, "oot itte ääliö" ja "pirä sä vaan turpas kii" on varmasti tarkoitettu ihan hyvällä^^

...herätys palikka, tajuttoman lapsellista touhua. hirvee ruikutus kun joku lähettää piloillaan "tuskin kukaa haluu olla sun kamu..." ja sitten kun asiasta huomautetaan, niin otat senkin niin tosissaan... Ei näin, ei ollenkaan. mä ainakin kaipaisin vähän kypsempää kirjekamua, eikä tämäkään mitenkään pahalla.

Kyllä noin naurettavaan väitteeseen kuin "tuskin kukaa haluu olla sun kamu..." sopii vastata kovemminkin. Joku joka tuollaista sanoo on täysi idiootti.

Mikä ihmeen "hirvee ruikutus"? Vastaus oli ihan asiallinen, kehottaa olemaan vastaamatta ja kertoo tosiasian että tyyppi on ääliö itse, kun tuollaista kirjoittaa.

"kypsempää kirjekamua"? Lapsipsykologiaa opiskeleena voin todeta ettei 13-vuotiaan ei kuulukaan tuon kypsempi olla.

• vastasiko joku ikinä sinun kirjevaihtokaveri ilmoituksiisi?

• asdfghjklpo

voi hiisi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      74
      5603
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      4900
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3224
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2663
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2352
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1595
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1565
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1418
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1260
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      127
      865
    Aihe