Katseet tänne! NYT!

litle_alchemist_95

Kiitos!
Heips kaikki tutut ja tuntemattomat!^^

Oon 13v. tyyppi joka tahtois 2-3 k-kamua.

Kerron itestäni lissee myöhemmin jos kirjotat mul.
os. on: [email protected]

Hyviä vointeja kullat!

9

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet ääliö

      tuskin kukaa haluu olla sun kamu...

      • litle_alchemist_95

        pirä sä vaan turpas kii.


      • sfoph<jpnm
        litle_alchemist_95 kirjoitti:

        pirä sä vaan turpas kii.

        ...noin asiallinen vastaus varmasti innostaa monia kirjekavereiksesi... "pirä sä vaan turpas kii", hyvää mainosta tosiaan^^


      • s-chan
        sfoph<jpnm kirjoitti:

        ...noin asiallinen vastaus varmasti innostaa monia kirjekavereiksesi... "pirä sä vaan turpas kii", hyvää mainosta tosiaan^^

        Ei se pahaa mitään pahaa tarkoita.


      • W< JKMWSU
        s-chan kirjoitti:

        Ei se pahaa mitään pahaa tarkoita.

        ..Uskon kyllä, "oot itte ääliö" ja "pirä sä vaan turpas kii" on varmasti tarkoitettu ihan hyvällä^^

        ...herätys palikka, tajuttoman lapsellista touhua. hirvee ruikutus kun joku lähettää piloillaan "tuskin kukaa haluu olla sun kamu..." ja sitten kun asiasta huomautetaan, niin otat senkin niin tosissaan... Ei näin, ei ollenkaan. mä ainakin kaipaisin vähän kypsempää kirjekamua, eikä tämäkään mitenkään pahalla.


      • litle_alchemist_95
        litle_alchemist_95 kirjoitti:

        pirä sä vaan turpas kii.

        Anteeksi ruma kielenkäyttöni.
        Mul oli vaan huono päivä ja mul on pahoja muistoja kiusaamisesta. olen ollut koulukiusattu 3-4v. joten mulle on tullu tavaks sanoo mitä sanon.

        joten pyydän nöyrimmästi anteeksi käytöstäni.
        ja toivon että voitte antaa anteeksi.


      • P0liisi R0h0la
        W< JKMWSU kirjoitti:

        ..Uskon kyllä, "oot itte ääliö" ja "pirä sä vaan turpas kii" on varmasti tarkoitettu ihan hyvällä^^

        ...herätys palikka, tajuttoman lapsellista touhua. hirvee ruikutus kun joku lähettää piloillaan "tuskin kukaa haluu olla sun kamu..." ja sitten kun asiasta huomautetaan, niin otat senkin niin tosissaan... Ei näin, ei ollenkaan. mä ainakin kaipaisin vähän kypsempää kirjekamua, eikä tämäkään mitenkään pahalla.

        Kyllä noin naurettavaan väitteeseen kuin "tuskin kukaa haluu olla sun kamu..." sopii vastata kovemminkin. Joku joka tuollaista sanoo on täysi idiootti.

        Mikä ihmeen "hirvee ruikutus"? Vastaus oli ihan asiallinen, kehottaa olemaan vastaamatta ja kertoo tosiasian että tyyppi on ääliö itse, kun tuollaista kirjoittaa.

        "kypsempää kirjekamua"? Lapsipsykologiaa opiskeleena voin todeta ettei 13-vuotiaan ei kuulukaan tuon kypsempi olla.


      • vastasiko joku ikinä sinun kirjevaihtokaveri ilmoituksiisi?


    • asdfghjklpo

      voi hiisi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe