Kiitos!
Heips kaikki tutut ja tuntemattomat!^^
Oon 13v. tyyppi joka tahtois 2-3 k-kamua.
Kerron itestäni lissee myöhemmin jos kirjotat mul.
os. on: [email protected]
Hyviä vointeja kullat!
Katseet tänne! NYT!
9
727
Vastaukset
- Olet ääliö
tuskin kukaa haluu olla sun kamu...
- litle_alchemist_95
pirä sä vaan turpas kii.
- sfoph<jpnm
litle_alchemist_95 kirjoitti:
pirä sä vaan turpas kii.
...noin asiallinen vastaus varmasti innostaa monia kirjekavereiksesi... "pirä sä vaan turpas kii", hyvää mainosta tosiaan^^
- s-chan
sfoph<jpnm kirjoitti:
...noin asiallinen vastaus varmasti innostaa monia kirjekavereiksesi... "pirä sä vaan turpas kii", hyvää mainosta tosiaan^^
Ei se pahaa mitään pahaa tarkoita.
- W< JKMWSU
s-chan kirjoitti:
Ei se pahaa mitään pahaa tarkoita.
..Uskon kyllä, "oot itte ääliö" ja "pirä sä vaan turpas kii" on varmasti tarkoitettu ihan hyvällä^^
...herätys palikka, tajuttoman lapsellista touhua. hirvee ruikutus kun joku lähettää piloillaan "tuskin kukaa haluu olla sun kamu..." ja sitten kun asiasta huomautetaan, niin otat senkin niin tosissaan... Ei näin, ei ollenkaan. mä ainakin kaipaisin vähän kypsempää kirjekamua, eikä tämäkään mitenkään pahalla. - litle_alchemist_95
litle_alchemist_95 kirjoitti:
pirä sä vaan turpas kii.
Anteeksi ruma kielenkäyttöni.
Mul oli vaan huono päivä ja mul on pahoja muistoja kiusaamisesta. olen ollut koulukiusattu 3-4v. joten mulle on tullu tavaks sanoo mitä sanon.
joten pyydän nöyrimmästi anteeksi käytöstäni.
ja toivon että voitte antaa anteeksi. - P0liisi R0h0la
W< JKMWSU kirjoitti:
..Uskon kyllä, "oot itte ääliö" ja "pirä sä vaan turpas kii" on varmasti tarkoitettu ihan hyvällä^^
...herätys palikka, tajuttoman lapsellista touhua. hirvee ruikutus kun joku lähettää piloillaan "tuskin kukaa haluu olla sun kamu..." ja sitten kun asiasta huomautetaan, niin otat senkin niin tosissaan... Ei näin, ei ollenkaan. mä ainakin kaipaisin vähän kypsempää kirjekamua, eikä tämäkään mitenkään pahalla.Kyllä noin naurettavaan väitteeseen kuin "tuskin kukaa haluu olla sun kamu..." sopii vastata kovemminkin. Joku joka tuollaista sanoo on täysi idiootti.
Mikä ihmeen "hirvee ruikutus"? Vastaus oli ihan asiallinen, kehottaa olemaan vastaamatta ja kertoo tosiasian että tyyppi on ääliö itse, kun tuollaista kirjoittaa.
"kypsempää kirjekamua"? Lapsipsykologiaa opiskeleena voin todeta ettei 13-vuotiaan ei kuulukaan tuon kypsempi olla.
- asdfghjklpo
voi hiisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1823660Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481099- 501010
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914