Katseet tänne! NYT!

litle_alchemist_95

Kiitos!
Heips kaikki tutut ja tuntemattomat!^^

Oon 13v. tyyppi joka tahtois 2-3 k-kamua.

Kerron itestäni lissee myöhemmin jos kirjotat mul.
os. on: [email protected]

Hyviä vointeja kullat!

9

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet ääliö

tuskin kukaa haluu olla sun kamu...

• litle_alchemist_95

pirä sä vaan turpas kii.

• sfoph<jpnm
        litle_alchemist_95 kirjoitti:

pirä sä vaan turpas kii.

...noin asiallinen vastaus varmasti innostaa monia kirjekavereiksesi... "pirä sä vaan turpas kii", hyvää mainosta tosiaan^^

• s-chan
        sfoph<jpnm kirjoitti:

...noin asiallinen vastaus varmasti innostaa monia kirjekavereiksesi... "pirä sä vaan turpas kii", hyvää mainosta tosiaan^^

Ei se pahaa mitään pahaa tarkoita.

• W< JKMWSU
        s-chan kirjoitti:

Ei se pahaa mitään pahaa tarkoita.

..Uskon kyllä, "oot itte ääliö" ja "pirä sä vaan turpas kii" on varmasti tarkoitettu ihan hyvällä^^

...herätys palikka, tajuttoman lapsellista touhua. hirvee ruikutus kun joku lähettää piloillaan "tuskin kukaa haluu olla sun kamu..." ja sitten kun asiasta huomautetaan, niin otat senkin niin tosissaan... Ei näin, ei ollenkaan. mä ainakin kaipaisin vähän kypsempää kirjekamua, eikä tämäkään mitenkään pahalla.

• litle_alchemist_95
        litle_alchemist_95 kirjoitti:

pirä sä vaan turpas kii.

Anteeksi ruma kielenkäyttöni.
        Mul oli vaan huono päivä ja mul on pahoja muistoja kiusaamisesta. olen ollut koulukiusattu 3-4v. joten mulle on tullu tavaks sanoo mitä sanon.

joten pyydän nöyrimmästi anteeksi käytöstäni.
        ja toivon että voitte antaa anteeksi.

• P0liisi R0h0la
        W< JKMWSU kirjoitti:

..Uskon kyllä, "oot itte ääliö" ja "pirä sä vaan turpas kii" on varmasti tarkoitettu ihan hyvällä^^

...herätys palikka, tajuttoman lapsellista touhua. hirvee ruikutus kun joku lähettää piloillaan "tuskin kukaa haluu olla sun kamu..." ja sitten kun asiasta huomautetaan, niin otat senkin niin tosissaan... Ei näin, ei ollenkaan. mä ainakin kaipaisin vähän kypsempää kirjekamua, eikä tämäkään mitenkään pahalla.

Kyllä noin naurettavaan väitteeseen kuin "tuskin kukaa haluu olla sun kamu..." sopii vastata kovemminkin. Joku joka tuollaista sanoo on täysi idiootti.

Mikä ihmeen "hirvee ruikutus"? Vastaus oli ihan asiallinen, kehottaa olemaan vastaamatta ja kertoo tosiasian että tyyppi on ääliö itse, kun tuollaista kirjoittaa.

"kypsempää kirjekamua"? Lapsipsykologiaa opiskeleena voin todeta ettei 13-vuotiaan ei kuulukaan tuon kypsempi olla.

• vastasiko joku ikinä sinun kirjevaihtokaveri ilmoituksiisi?

• asdfghjklpo

voi hiisi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5990
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5565
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5247
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3275
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2100
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1910
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1831
    Aihe