Onko kenelläkään palstan kävijöistä kokemuksia Huhmarin lomakeskuksesta Polvijärvellä? Nettiesittelyhän on hieno, mutta vastaako se todellisuutta, minkälainen ruoka, palvelun taso, mitä lapset tykkäsivät järjestetystä ohjelmasta jne.
Kiitos vastauksista jo etukäteen-on sitten vähän tuntumaa kun itse menemme paikan päälle =)
huhmari?
6
1712
Vastaukset
- Kävijä
Oltiin perheenä Huhmarissa viime syksynä (vanh 6lasta). Nettiesittelyä en ole nähnyt, joten sen paikkansa pitävyydestä en osaa sanoa, mutta omasta mielestäni paikka oli tasokas.
Mökki siisti, kodikas ja asiallisesti varusteltu. Aamiainen runsas ja ruoka muutenkin hyvää, aina löytyi jotain jokaiselle lapselle maistuvaa. Kylpylä puoli vähän pieni, mutta riittävä sekin, vaikka olimme syyslomien aikaan ja lapsiperheitä oli paljon.
Järjestetystä ohjelmasta en osaa sanoa paljoa, sillä me menimme lepäämään ja lomailemaan, emme kellon kanssa juoksemaaan :o)
Kaunista seutua, mukavia polkuja eri pituuksilla oli kiva kävellä ja luontoa katsella.
Voisin hyvinkin mennä uudestaan!- daisy5
Tulin paikasta juuri kotiin. Jos yhtään pelottaa huono sisäilma, ei kannata mennä.
- sinne vaan
Sopii lapsiperheille.
- Maritak
Onko paikalla jotka tulevat pamin kautta 27.3-1.4sydänlomalle huhmariin?onko kukaan oĺlut aikuisten lomilla huhmarissa? Millaista ohjemaa?
- mammeli17
..... OIsko paikalla ketään, joka ois lähdössä pääsiäisen aikaan tuetulle perhelomalle lomakeskus huhmariin :) ?
- Jepjep1234567890
Yrjötaudin sieltä aina saa hommattua... Ja onhanse mökissä oksentelu aikamoinen elämys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264795Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233530Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2682047Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,91929Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31803
- 61767
- 176750