KUKA VITTU VÄITTÄÄÄ

ETTÄ tasan käy?????????

JA paskat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voitin, hävisin kun homma kääntyi jälleen päälaelleen täysi!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tänään käteen 8 taskuparia ässiä, niistä hävinnyt 8kpl. Tänään 3kertaa KK taskuparia niistä hävinnyt 3kpl. Tänään 2keraa JJ taskuparia niistä hävinnyt 2kpl.

Ässillä maksun saanut perflop 5 kertaa jotka häivin 93 selle - Kq lle. No ne voitin joista maksua ei tullut, voitin peräti pienen blaindin verran.

Älää saatana jauhako paskaa pokerin odseista / kertoimista ja muusta paskasta se on täyssä shittiä.

Edes normaalia ei ole se että n. 6 tunnin aikana tulee lähes 10 kertaa taskupareiksi ässät ja sen lisäksi kuninkaita ja jätkiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

35

2187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cvbnm,lokij

      että miten pelasit ne flopin jälkeen, paljonko korottelit, ja miten vastustajat pelasivat oman kätensä?

    • sun pitäis

      Tietää, että isoilla korteilla joko voittaa pienen potin. tai häviää ison potin..
      Plus että opi pelaamaan isot kortit

    • kusetettiin

      Joku pokerisaitin työntekijä vei sulta ihan tarkoituksella muutaman euron. Taitaa jo tilailla etelänmatkaa.

    • kantsi pelata

      ei ole satunnainen

      tänään esim. frollissa:

      iso stäkki korottaa minibetsini jälkeen koko stäkkini verran ja maksan, kun kaveri sysää koko ajan merkkejä keskelle, muut kippaa

      mulla AT, vihulla K4

      riveriltä 4 ja turnee ohi

      samanlaista joka kerta kun olen nyt 3 viikkoa frolleja kyntänyt, aina sama juttu että saan merkit keskelle paremmalla kädellä, voiko sen enempää vaatia?, silti häviän joka kerta

    • korjaantuu

      Joskus on huonoa tuuria, mutta ei kannata slovata tuommoista kättä... On sitä ittekin tullut joskus 3x AA:lla hävittyä "putkeen" kun on ne saanut vaikka kuinka olisi korottanut tms. ohi vetivät tai KK:lla... mut kyllä se tuurikin korjaantuu aina ajan myötä jos ei oo muuten pelattu käsiä huonosti tai annettu "ilmaiskortteja".

    • tasan käy

      Hahhah teitä jotka whinetätte, että nettipokeri on huijausta. Se on samaa kuin livepokeri, pitkässä juoksussa kaikille tulee samoja kortteja samassa määrin. Jos niillä pelaa paskasti ja häviää, niin ehkä kantsis tunnustaa että pokeri ei vaan ole sua varten kun ei taidot riitä.

      • tänään.....................

        Näemmä aivan samalla tavalla, voitin pari kättä bluffilla ja korteilla ja loput hävisin, Itselläni 7 taskupari kaveri korottaa minä maksan ennen floppia uskoen että kundilla on isot kortit, päätin kokeilla. floppi 556, turni 10 riveri Q. flopissa kaveri korottaa minä reissaan all in koska merkkejä jäljellä enää 12$ edestä ja arvelin hänellä olevan alun korotuksen perusteella isot kortit. No kaveri näyttää 5,9 offaripaskaa. AA taskuparin hävisin myös, sekä pari flopin osumaa molemmat kerrat väreille. flopissa reilu korotus että vihu ymmärtää kipata mutta maksaa vaan ja riveri tuo lopulta aina värin, silloinkin kun flopissa vain yksi värin kortti. Eli vihu tekee virheitä jatkuvasti, isoilla maksuilla mutta voittaa silti roskalla.

        Joku viitsii vielä väittää että tämä on normaalia, hävisin jälleen parissa tunnissa 150$ Kysymys, miten normaalia voi olla hävitä jatkuvasti roskalle, jotka saavat käsittämättömiä osumia yhtenään. odotusarvolla tyyliin 2/200. Melkoinen voitto prosentti ja flaksiprosentti kavereilla eikö? Joku väittä vielä että hyvä pelaaja voi voittaa, vain onnekas pelaaja voi voittaa nettipokerissa.

        Kysyjälle AA pareista sanon että ennen floppia ja flopin jälkeen, mikäli suoran vaaraa etc. ei ollut niin reissasin vaihtelevasti, välillä pari kolme potillista välillä vähemmän joskus enemmän. Ylipäätään perfloppiin kuitenkin sen verran tuhdisti että useimmat ymmärtävät kipata.

        Kerran tosin vain maksoin AA taskuparilla koska jokainen vuoroani ennen oli kipannut ja vain yksi pelaaja jäljellä, no tämä sankari voitti senkin potin, korotettuani flopinjälkeen sain maksun ja kaveri maksaa roskakortin osumalla, kunnes turni tarjoaa toisen roskakorttinsa kiinni ja aa kaatuu.


    • .............

      Ihme vitun vikinää. Saitti ja käsinumerot tai historiat muuten esii.
      Jos ette osaa pelata ni ette osaa. No teitysti se vähä helpottaa ku voi tulla tänne suomi24:see vikisee.
      Jos ei kerran peli onnistu ni ostaisitte niil karkkirahoillanne tutteja ja imisitte niitä, tai varmaan iskis biitti siihenki ja naapurin Jaska pöllis teiän tutit ja voisitte tulla tänne vikisee kuinka paska tää maailma on, ku ette raukat osaa ees pitää puolianne.

      • sinäkin

        Olet? Onko ongelmia itsesi kanssa mitä? Kuka tollaselle pässille mitään historiaa näyttää? Taidat kusipää olla niitä jotka käyttävät kaiken maailman apusoftia kun ei muuten osaa pelata ja vieläpä sellaisia jotka näyttävät vihun kortit.l Minä en käytä mitään softia vaan pelaan ihan itse.


      • .,.
        sinäkin kirjoitti:

        Olet? Onko ongelmia itsesi kanssa mitä? Kuka tollaselle pässille mitään historiaa näyttää? Taidat kusipää olla niitä jotka käyttävät kaiken maailman apusoftia kun ei muuten osaa pelata ja vieläpä sellaisia jotka näyttävät vihun kortit.l Minä en käytä mitään softia vaan pelaan ihan itse.

        Ei ihme että häviät koko ajan kun tilttaat noin pahasti.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000026&conference=4500000000001423&posting=22000000036626709


      • ,.-
        sinäkin kirjoitti:

        Olet? Onko ongelmia itsesi kanssa mitä? Kuka tollaselle pässille mitään historiaa näyttää? Taidat kusipää olla niitä jotka käyttävät kaiken maailman apusoftia kun ei muuten osaa pelata ja vieläpä sellaisia jotka näyttävät vihun kortit.l Minä en käytä mitään softia vaan pelaan ihan itse.

        se ettei teillä valittajilla ole näyttää käsihistoriaa tekee väitteistänne lievästi sanottuna epäuskottavia. Minkä takia tulette tänne itkemään jatkuvaa häviämistänne ja väittämään että kyseessä on huijaus? Tai jos kyseessä on mielestänne huijaus, niin minkä helvetin takia jatkatte pelaamista jos voitte odottaa vain häviävänne? Vain sinä itse huijaat itseäsi kuvittelemalla olevasi parempi pelaaja kuin oletkaan.


      • ..............
        sinäkin kirjoitti:

        Olet? Onko ongelmia itsesi kanssa mitä? Kuka tollaselle pässille mitään historiaa näyttää? Taidat kusipää olla niitä jotka käyttävät kaiken maailman apusoftia kun ei muuten osaa pelata ja vieläpä sellaisia jotka näyttävät vihun kortit.l Minä en käytä mitään softia vaan pelaan ihan itse.

        Tottakai mie käytän apusoftia, koska ne helpottaa vuotojen löytämistä omasta pelistä. Ja mulla on jopa munaa sanoo et niitä on löytyny ja varmaan tulee löytymäänkin. Se hieno puoli siinä on ettei tee niin helposti samoja virheitä.
        Mutta sie taidat olla niitä vitun urpoja jotka tekee samat virheet joka kerta ja se vika on joka kerta jossain muualla kuin omassa itsessä, softat on rigged, vastustajat ei osaa pelata (mikä ainakin minusta on mahtava homma).....

        Ei siinä mitään jatka urpo vikisemistä jos se helpotaa.


    • vitun

      Tyhmä voi ihminen olla että maksaa J,As tehdyn 4$ korotuksen nl 50 pöydässä 2,10 offarilla. Flopissa saa 2 kiiinni, J,A omistaja korottaa 6$ ja kaveri menee all in. 38$ Maksan saatan ja häiviä potin kun pöytään turnilla ja riverillä K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      VITTU SAATANA miten helvetin tyhmiä pelaajia sitä on perkele. Olisi tietysti pitänyt saatan kipata mutta suorasta puuttui vain yksi vaivainen kortti ja kaiken lisäksi minulla oli kaksi kärkiparia - vaan kun ei jumalauta osu, ei saatan osu mikään.

      • että totta vitussa

        Pelaan välillä kuin tyhmä idootti, toisinaan taas pelaan vitun hyvin jopa niin hyvin että pöytä tyhjenee melko nopeasti pelatessani, kun parhailta loppuu kantti ja rahat.

        Mutta mutta turhautuneena ja varsinkin tiltissä pelaan huonommin kuin eunukin käpyset kananraadot saatana.


      • sen verran
        että totta vitussa kirjoitti:

        Pelaan välillä kuin tyhmä idootti, toisinaan taas pelaan vitun hyvin jopa niin hyvin että pöytä tyhjenee melko nopeasti pelatessani, kun parhailta loppuu kantti ja rahat.

        Mutta mutta turhautuneena ja varsinkin tiltissä pelaan huonommin kuin eunukin käpyset kananraadot saatana.

        Järkerä että kykenisi hillitsemään hermonsa, aivan sama millä tasolla pelaan kun turhaudun painan paskat pöytään saatana, piittaamat vittujakaan rahasta tai hengestä

        Jumalauta että on pitänyt syntyä italialaisella temperamentillä varustettuna, ei sillä hikoilulla saatan tule kusta eikä paskaa, eikä varsinkaan rahaa saatana. Olen miettinyt että pitäisi oikein tosissaan harkita venäläistä rulettia!!!!! Yksin himassa saatana. Sillat on poltettu tilttisen luonteen vuoksi lähes kaikki, varsinainen vitun pyrömaani saatana, poltettu, kärvistetty ja savustettu on menestykset rahat, kunniat, ystävyydet ja maineet.

        Voi perkele ja sitten pitäisi muka pelata pokeria tasaisesti kun ei elämässäkään löydy enää muuta kuin agressiota!

        Solong! Vittupäät ja paremmat kundit jatkakaa.


    • ässäkalle

      Mullekin on joskus käynyt niin, että on tullut muutamassa tunnissa joku käsittämätön määrä AA,KK,AK.

      Ei sillä väliä, kuinka usein ne tulee, vaan sillä, paljonko niillä on voittanut. Käsittämättömäksi asian tekee se, että voittanut niillä olen prosentuaalisesti lähes tarkalleen oikein, mutta saldo sanoo muuta. Selitys on siinä, että kun on vedetty ohi, niin potti on ollut valtaisa.

      Että kyllä ne oddsit paikkansa pitää, mutta rahan voittaminen onkin toinen juttu...

      • pokerbuddy

        Ei sillä väliä, kuinka usein ne tulee, vaan sillä, paljonko niillä on voittanut.


        Väittäisin vielä että silläkään ei ole väliä paljonko niillä on voittanut vaan mieluummin että miten ne on pelannut.


      • gambleri
        pokerbuddy kirjoitti:

        Ei sillä väliä, kuinka usein ne tulee, vaan sillä, paljonko niillä on voittanut.


        Väittäisin vielä että silläkään ei ole väliä paljonko niillä on voittanut vaan mieluummin että miten ne on pelannut.

        Toi ketjun aloittaja luultavasti minireissaa noilla isoilla käsillä vaikka olis jo limppereitäkin mukana. Eihän ässillä enää olla kovin hyvissä asemissa esim. kolmea vastaan.


      • paskathkhkhkhkhkhkhkhkhkhk
        gambleri kirjoitti:

        Toi ketjun aloittaja luultavasti minireissaa noilla isoilla käsillä vaikka olis jo limppereitäkin mukana. Eihän ässillä enää olla kovin hyvissä asemissa esim. kolmea vastaan.

        sanon minä, reissaan kunnolla saatana. Entäpä jälleen äskeinen käsi, Q taskupari bet 6$ nl 100 pöytä... yksi maksaa, pöytä 8j9, tiesin että hänellä on korkeintaan j osuma, jos sitäkään, ei suoraa.... hän siis reissaa n. 12$. minä all in 69$ pöydässä flopissa kaksi kappale ruutua, no, kaikki seuraavat kortit ovatkin ruutua. minulla q ruutu ja q pari, olisi voittanut mutta mutta kun väriin mentiin niin kaverilla A3 kädessä A ruutua. Tätä kun tapahtuu kerta toisensa jälkeen juuri suurimmat potit, niin onko se teistä hyvinkin normaalia. Kuka vittu maksaa 69$ reissun A3 osumattomalla kädellä, takaoven värin vedolla.

        Ei saatana kohta tapan jonkun kusipään joka vittu väittää että nettipokeri on ok. Ja vain pelaaja paska. Taas kerran hävisin samalla tavalla viimeiset rahat, aina se on sama kaava -ä sama juttu sama saatanan kusinen elämä.


      • niin jäisit voitolle
        paskathkhkhkhkhkhkhkhkhkhk kirjoitti:

        sanon minä, reissaan kunnolla saatana. Entäpä jälleen äskeinen käsi, Q taskupari bet 6$ nl 100 pöytä... yksi maksaa, pöytä 8j9, tiesin että hänellä on korkeintaan j osuma, jos sitäkään, ei suoraa.... hän siis reissaa n. 12$. minä all in 69$ pöydässä flopissa kaksi kappale ruutua, no, kaikki seuraavat kortit ovatkin ruutua. minulla q ruutu ja q pari, olisi voittanut mutta mutta kun väriin mentiin niin kaverilla A3 kädessä A ruutua. Tätä kun tapahtuu kerta toisensa jälkeen juuri suurimmat potit, niin onko se teistä hyvinkin normaalia. Kuka vittu maksaa 69$ reissun A3 osumattomalla kädellä, takaoven värin vedolla.

        Ei saatana kohta tapan jonkun kusipään joka vittu väittää että nettipokeri on ok. Ja vain pelaaja paska. Taas kerran hävisin samalla tavalla viimeiset rahat, aina se on sama kaava -ä sama juttu sama saatanan kusinen elämä.

        No jos rahasi kuluvat tuommoisiin ohivetoihin niin nl100 tuskin on oikea limiitti sinulle... Jos olisi vähintään 20x max buyin verran kolikoita niin kyllä jäisit voitolle jos tuommoisia maksuja tulisi.


      • adjaorqjnkj
        niin jäisit voitolle kirjoitti:

        No jos rahasi kuluvat tuommoisiin ohivetoihin niin nl100 tuskin on oikea limiitti sinulle... Jos olisi vähintään 20x max buyin verran kolikoita niin kyllä jäisit voitolle jos tuommoisia maksuja tulisi.

        Mitähän helvettiä se kassan koko liittyy tähän ? Jos vedetään ohi, niin vedetään !

        Jos johtoasemasta vedät kalut keskelle, niin silloin pitäisi voittaa ? Mutta ei, koska saatanan idiootit ohivetäjät vaan maksaa kaikella. Siinä ei paljon kassan koko silloin auta.

        Nimimerkillä

        Kärkisetillä nappulat sisään, mutta pässi vetää 9-värin riverillä...


      • rollia pelata niin kannattaa
        adjaorqjnkj kirjoitti:

        Mitähän helvettiä se kassan koko liittyy tähän ? Jos vedetään ohi, niin vedetään !

        Jos johtoasemasta vedät kalut keskelle, niin silloin pitäisi voittaa ? Mutta ei, koska saatanan idiootit ohivetäjät vaan maksaa kaikella. Siinä ei paljon kassan koko silloin auta.

        Nimimerkillä

        Kärkisetillä nappulat sisään, mutta pässi vetää 9-värin riverillä...

        Totta kai se liittyy.. Pokerissa katsos kaikilla käsillä on mahdollisuus voittaa.. Olipa sitten 27o vs AA tai AA vs KK..

        AA vs KK prossat ovat esim. 80-20... Jos on rollia pelata noita vetoja niin kyllä se kannattaa...


      • ............
        adjaorqjnkj kirjoitti:

        Mitähän helvettiä se kassan koko liittyy tähän ? Jos vedetään ohi, niin vedetään !

        Jos johtoasemasta vedät kalut keskelle, niin silloin pitäisi voittaa ? Mutta ei, koska saatanan idiootit ohivetäjät vaan maksaa kaikella. Siinä ei paljon kassan koko silloin auta.

        Nimimerkillä

        Kärkisetillä nappulat sisään, mutta pässi vetää 9-värin riverillä...

        "Jos johtoasemasta vedät kalut keskelle, niin silloin pitäisi voittaa ?"

        Ei näin. Tuossa tilanteessa sinun pitää voittaa n, 84 kertaa sadasta ja vastustaja 16 kertaa. Turni parantaa vastustajan kättä niin että sinä et voita enää kuin 69 kertaa sadasta ja vastustaja 31 kertaa.

        Eli ei toi ees ollu paha, häviit tuollaset tilanteet noin kerran viidestä jokatapauksessa. Ne tappiot pitää vaan oppia kestämään.


      • minulla
        ............ kirjoitti:

        "Jos johtoasemasta vedät kalut keskelle, niin silloin pitäisi voittaa ?"

        Ei näin. Tuossa tilanteessa sinun pitää voittaa n, 84 kertaa sadasta ja vastustaja 16 kertaa. Turni parantaa vastustajan kättä niin että sinä et voita enää kuin 69 kertaa sadasta ja vastustaja 31 kertaa.

        Eli ei toi ees ollu paha, häviit tuollaset tilanteet noin kerran viidestä jokatapauksessa. Ne tappiot pitää vaan oppia kestämään.

        tuntuu menevän niin että voitan sen 16 kertaa sadasta, eikä suinkaan toisin päin. Itselläni myös toisinaan hyvää tuuria ja melkoisia onnenkantamoisia mutta harvemmin. Tuossa nettipokerissa on jotain pahasti pielessä sillä silloin kun rahasi ovat loppumassa niin useimmiten saat vielä mahdollisuuden. Menen all in roskalla ja voitat AA taskuparin ja vastaavat.

        Olen myös huomannut että lähes joka kerta kun korotat tai vastustajasi korottaa osumattomassa kädessä niin korotuksen jälkeen seuraava kortti osuu jos vastustajat eivät kippaa _ n. 90% varmasti voitat osumalla.... Aivan kuin peli uskoisi sinun voittavan käden kortuksesi jälkeen, jolloin myös voitat sen jonka olisit vain sököttäessä hävinnyt.


      • Aina vaan...
        minulla kirjoitti:

        tuntuu menevän niin että voitan sen 16 kertaa sadasta, eikä suinkaan toisin päin. Itselläni myös toisinaan hyvää tuuria ja melkoisia onnenkantamoisia mutta harvemmin. Tuossa nettipokerissa on jotain pahasti pielessä sillä silloin kun rahasi ovat loppumassa niin useimmiten saat vielä mahdollisuuden. Menen all in roskalla ja voitat AA taskuparin ja vastaavat.

        Olen myös huomannut että lähes joka kerta kun korotat tai vastustajasi korottaa osumattomassa kädessä niin korotuksen jälkeen seuraava kortti osuu jos vastustajat eivät kippaa _ n. 90% varmasti voitat osumalla.... Aivan kuin peli uskoisi sinun voittavan käden kortuksesi jälkeen, jolloin myös voitat sen jonka olisit vain sököttäessä hävinnyt.

        Tottahan toki ne häviämiset johtuu "huonosta tuurista". Ja kun on "huono tuuri" niin silloin "nettipokeri on fixattua".


    • erästelijä

      kun käy niin, että vastustaja korottaa 4 x ison blindin verran ja itse laitan all-in taskuässillä kun arvasin, että vastustaja kuitenkin maksaa ja niinhän siinä kävikin, että vastustaja maksoi ja sillä on taskuvitoset, niin eiköhän floppiin pamahda vitonen ja se voittaa.

      Kumma kyllä, mutta useammin olen hävinnyt kuin voittanut jos olen päässyt taskuässillä all-in ennen floppia.

      • heikompi käsi

        jostain syystä osuvan paremmin. Raken maksimointihan siinä on kyseessä, että kortit osuu hyvin. Molemmat luulee olevansa johdossa ja panostuksia ja maksuja tulee, ja rake nousee.


      • ehhe ehe. eh.
        heikompi käsi kirjoitti:

        jostain syystä osuvan paremmin. Raken maksimointihan siinä on kyseessä, että kortit osuu hyvin. Molemmat luulee olevansa johdossa ja panostuksia ja maksuja tulee, ja rake nousee.

        no mitäs pelle luulet, miks ne yrittäis saada rakea suuremmaks jollai setup jaoilla? voin kertoo et kyllä sitä pätäkkää valuu sisään muutenki ihan kivasti.


      • Salainen_Agentti
        heikompi käsi kirjoitti:

        jostain syystä osuvan paremmin. Raken maksimointihan siinä on kyseessä, että kortit osuu hyvin. Molemmat luulee olevansa johdossa ja panostuksia ja maksuja tulee, ja rake nousee.

        "Raken maksimointihan siinä on kyseessä"

        No kerroppas nyt, arvon tampio, että mitenkäs se rigattu floppi muuttaa raken kokoa kun ollaa all-in jo preflopissa?

        Idiootit...


      • jos sulle pitää
        Salainen_Agentti kirjoitti:

        "Raken maksimointihan siinä on kyseessä"

        No kerroppas nyt, arvon tampio, että mitenkäs se rigattu floppi muuttaa raken kokoa kun ollaa all-in jo preflopissa?

        Idiootit...

        kaikki selvästi vääntää rautalangasta niin anna olla. Sovitaan että ne on sitten satunnaisia. Oletko nyt tyytyväinen?

        Yks kysymys mulla toki on heittää. Miksi sitten kilpailu on kiristynyt ja syntyy esim. fuusioita ja yritysostoja? Olisko kilpailu voitoista kiristynyt, kuten niin monella muullakin alalla aina lopulta käy, ellei sitä säännöstellä? Samasta syystä firmat haluu maksimiraket. Oletko muuten kuullut sellaista sanaa kuin ahneus? Jos saat joka päivä tonnin, mutta sulla ois mahdollisuus saada kaksi, niin olisitko valmis "taivuttamaan" lain käsitettä?


      • .............
        Salainen_Agentti kirjoitti:

        "Raken maksimointihan siinä on kyseessä"

        No kerroppas nyt, arvon tampio, että mitenkäs se rigattu floppi muuttaa raken kokoa kun ollaa all-in jo preflopissa?

        Idiootit...

        Ja suurin osa täällä vikisijöistä tuntuu pelaavan turnauksia, niissähän se rake on maksettu ennekuin on yhtäkään korttia jaettu.


      • Miksikö?
        ehhe ehe. eh. kirjoitti:

        no mitäs pelle luulet, miks ne yrittäis saada rakea suuremmaks jollai setup jaoilla? voin kertoo et kyllä sitä pätäkkää valuu sisään muutenki ihan kivasti.

        Etkö ymmärrä kertoimia rahassa? jokainen sentti miljoona kertaisena on kuule suuri raha. Tiedoksi vielä, tutki, mieti maailmaa yleensä miten se toimii, aloita läheltä - suomen hallitus... Miten valta ja raha vaikuttaa ihmiseen, mitä enemmän hunajaa saat sitä enemmän sitä janoat! Etkä tahdo antaa kenellekään omistasi enää. Näet sen kaikkialla, hyvin harvassa ovat ne jotka pystyvät ja kykenevät luopumaan edes miljardista osasta omaisuudestaan, kunniastaan ja vallastaan.

        Näin toimii myös pokerihuoneet.... Kun kerran ovat rahan ja laajentamisen makuun päässeet eivät siitä halua luopua pienimmässäkään määrin, vaan ottavat kaiken minkä voivat irti saada jopa sen sentin vaivaisen, se sentti ja sentit tietävät vuorokaudessa suositulla saiteilla kymmeniätuhansia dollareita.


      • minä en pelaa
        ............. kirjoitti:

        Ja suurin osa täällä vikisijöistä tuntuu pelaavan turnauksia, niissähän se rake on maksettu ennekuin on yhtäkään korttia jaettu.

        Turnauksia juuri lainkaan, ja kuten edellä mainitsin. "mitä luulet neropatti" Otsikolla usko tai älä, teidän mistä on kyse, miten saaminen vaikuttaa, ja kuten eräs tuossa edellä mainitsi, on helppoa taivuttaa lain käsitettä. Kuka sen huomaa, no ehkä sitten joskus, jos huomaa mutta väliäkö sillä kun nykyään eletään vain tätä hetkeä ja tämän hetken voitot on kaiken keskipisteenä. Minä olen se superonninen joka ketjun aloitti, ja uusin ketju on "häviöputki jatkuu" Uskomattomalta se voi kuulostaa mutta näin mennään, jo neljättä viikkoa muutaman viikon normaalijakson jälkeen joihin mahtuu ohivetoja puolin ja toisin. Joissa muutaman käden voittaa ja muutaman kymmenen aina häviää.

        Voisin sanoa että tuskin löytyy tästä maailmasta montaa yhtä epäonnekasta mulkkua. Enkä todellakaan puhu pelkästä pokerista tuon sanottuani, voi jos tietäisit, no sen, niiden onnettomien matkojeni ohivetojen ja elämäni pyörremyrskyjen kertomiseen ylipäätään riittäisi vain 1000 sivuinen opus. Kaiken lisäksi siitä paskasta kirjasta jokainen ahdistuisi. Kuollet ystävät, ammuttu, itsemurhat ja väärinkäsitykset, kuolleet sukulaiset ja perheenjäsenet ja itselleni tehty sydänsiirto etc. etc. Suuri lupaus aikoinaan näyttelijänä ja muusikkona, taidemaalarina ja kirjailijana, vaan kuinkas siinäkin kävi! Onni päätti puuttua peliin!

        Kiitos onni, kiitos ns. jumala, tulisipa kusipää kehään kanssani. Usko on mennyt ja viha vain kasvaa, olen räjähtämäisilläni nykyään yöt päivät.


    • sfpgoiroawertqkln

      Minun puolestani kaikki oddsien palvojat saavat painua sinne mihin aurinko ei paista.

      Mitä helvetin väliä on oddseilla, jos sinusta vedetään ohi, että nuppi tutisee.

      No, kokeilin sitten piruuttani hieman isompaa pöytää 5/10 nl. Hyvin meni, sain nelinkertaistettu rahani puolessa tunnissa. Kunnes eräässä kädessä rereissasin flopatulla suoralla all-in. Idiootti maksoi pelkällä ässäparilla, ja veti ohi takaoven värivedolla.

      Joten, todennäköisyyksillä ei ole vitunkaan tekemistä sen kanssa, voitatko rahaa. Todennäköisesti voitat pelit prosenttien mukaan, mutta rahan voitto on tuurista kiinni. Isoimmat potit voitetaan näköjään tuurilla.

      • hehehehew

        sfpgoiroawertqkln kuullut kassanhallinnasta ikinä? :)

        Hyvät naurut saa aina kun näitä suomi24 pokerijuttuja lukee. :D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe