Vampyyri? Ihmissusi?

greherh

Olen varma että oon ollu entisessä elämässäni susi tai muu vastaava. En saa unta täysikuulla ja tunnen itseni "eläimeksi". Tunnen kuinka oloni vahvistuu kun katson täysikuuta. Vampyyrit ja ihmissudet kiehtovat minua ja lähden usein yksin kävelylle metsään täysikuulla kuunnellen samalla heviä mp3 soittimesta. Kaikki aavemainen kiehtoo minua. :DD

39

3885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vampiresoul

      et ole ainoa,et todellakaan..

      • ja huomenna lissää

        Voi lasi parat, ei kannattais katsella noita
        elokuvia liikaa jos ne rupeaa vaikuttamaan noin.
        Kyseisille tuntemuksille löytyy mielenterveys puolelta diagnoosi joten kipaise lääkäriin, niin eiköhän siellä saada nämä tuntemukset aisoihiin.


      • vampiresoul
        ja huomenna lissää kirjoitti:

        Voi lasi parat, ei kannattais katsella noita
        elokuvia liikaa jos ne rupeaa vaikuttamaan noin.
        Kyseisille tuntemuksille löytyy mielenterveys puolelta diagnoosi joten kipaise lääkäriin, niin eiköhän siellä saada nämä tuntemukset aisoihiin.

        et tiedä ikääni,joten miten oletat,että olen lapsi ja toiseksi,mitä pahaa on olla kiinnostunut kyseisestä aiheesta??
        ei siinä ole mitään sen erikoisempaa.jotkin kutsuvat sitä ajattelumallia goottilaisuudeksi,jolloin se on ihan hyväksyttävä ajattelutapa tuo yöeläminen yms


      • sinun olevan
        vampiresoul kirjoitti:

        et tiedä ikääni,joten miten oletat,että olen lapsi ja toiseksi,mitä pahaa on olla kiinnostunut kyseisestä aiheesta??
        ei siinä ole mitään sen erikoisempaa.jotkin kutsuvat sitä ajattelumallia goottilaisuudeksi,jolloin se on ihan hyväksyttävä ajattelutapa tuo yöeläminen yms

        lapsi,koska kukaan täyspäinen aikuinen ei moista
        potaskaa edes kirjoita.Jos olet tosiaan aikuinen
        niin sinun pitäisi olla hyvin huolestunut mielenterveydestäsi.


      • vääräapina
        sinun olevan kirjoitti:

        lapsi,koska kukaan täyspäinen aikuinen ei moista
        potaskaa edes kirjoita.Jos olet tosiaan aikuinen
        niin sinun pitäisi olla hyvin huolestunut mielenterveydestäsi.

        Eiks sulla ole mielikuvistusta ollenkaan. Kyllä varmaan on vaan et uskalla tunnustaa. Taiat olla tosi kuiva akka kun noin nariset. Hyi mikä tylsä elämä.


      • Tydenkuun ulvoja
        sinun olevan kirjoitti:

        lapsi,koska kukaan täyspäinen aikuinen ei moista
        potaskaa edes kirjoita.Jos olet tosiaan aikuinen
        niin sinun pitäisi olla hyvin huolestunut mielenterveydestäsi.

        Sä siis kuvittelet itse olevas sitten täyspäinen aikuinen??... HAH! mitä sä sitten täällä ees teit?? anteeksi vaan, jos sinusta kaikki mikä ei liity jumalaan on jotain mielenvikasuutta ja pitäs mennä lääkäriin... niin huhu... mä olen ihan aikuinen ja uskon todella paljon kaikkeen yliluonnolliseen. Ja minä olen täysikuun aikaa levoton, pari päivää ennen, sen aikaan ja sen jälkeen :p
        ihmisisllä pitäs kummiskin olla järkeä, että elokuva on elokuva, siitä saattaa saada vaikutteita mutta se merkkaa sitä että elokuva on ollut hyvä XD


      • Anonyymi
        ja huomenna lissää kirjoitti:

        Voi lasi parat, ei kannattais katsella noita
        elokuvia liikaa jos ne rupeaa vaikuttamaan noin.
        Kyseisille tuntemuksille löytyy mielenterveys puolelta diagnoosi joten kipaise lääkäriin, niin eiköhän siellä saada nämä tuntemukset aisoihiin.

        Siis mitä välii on sillä onko lapsi vai aikuinen eiköhän aikuisiltakin mielikuvitusta löydy ja jos jonkun tässä lääkärissä pitäisi käydä, se taidat kuule olla sinä sillä minun tietääkseni mielikuvitus tai vaikkapa haaveet eivät ole millään tavalla epänormaaleja tai laittomia jos jostakusta metsässä kävely täysikuun aikaa on mukavaa nii silloin on eikä tällaiset nilkit tuu tänne väittää et "sinua menisin lääkärii" tai "tuollainen ei ole normaalia" kaikki saa kuvitella eikä kylla varmaa sullekkaa tekis pahaa kuvittelua tai vaikkapa elokuvien katselu. Itse olen sitä mieltä että yöllä on raitis ilma ja täysikuu on kaunis ja metsä nyt vaa sattuu olemaan mun lempi paikka et jos sä alat jotain noita turhaa väittää nii väitä sit jollekki muulle äläkä meille.


    • tuollaisia!

      Tyypillistä teinigootti-pikkuwiccalikkameininkiä. Ihan höperöintiä.

    • miksi näin ?

      Itsekkään en saa nukutuksi kahta yötä ennen täysikuuta, sen aikana, enkä kahta yötä sen jälkeen, vaikka huoneessa olisikin aivan pimeää pimennysverhojen ansiosta.
      Mulla tulee myös sellainen olo täysikuun aikana, että tulisin jotenkin normaalia voimakkaammaksi ja aisteista tulisi tarkemmat, ja täysikuun aikaan mulle tulee jonkin sortin pakkomielle lähteä kävelylle yöhön, heviä en tosin kuuntele, eikä vampyyrit yms erityisemmin minua kiehdo.

    • PP
      • 67576576578785785576

        ...ettei ole teininä niin ahistavaa kun koulussa kiusataan...


    • gfhvbdsbvfh

      samoin tunnen oloni vahvaksi olen luokkani nopein vahvin ja minulla on nopet refleksit sudet kiehtovat minua

    • joonas13

      hei! ootteko buddhalaisia?? ei kristityt synny uudelleen, vaan häipyvät helvettiin. käykääpä idässä hakemas buddistin paperit ja tuutte uudelleen tänne purnaamaan mahavaivoista. perkele.

      • Wapyri

        no ainaskin mä oon ja oon vampyyri {verta} {mul on sellaset puol vampyyri hampaat}


    • susityttö

      MInä olen kokenut saman jutun: En saa ikinä unta kun on täysi kuu tunnen itseni silloin voimakkaaksi ja haluan juosta metsässä kuin mikäkin koira =D mutta olen nopea ja vahva siksi epäilekin olevani ihmissusi!!

    • humanwolf 96

      Susityttö,.... Miten ihmeessä mulla voi olla ihan sama juttu! =D Täysikuulla en saa yhtään nukuttua, pyörin sängyssäni ja tiedän mitä ajattelen, haluan vaan juosta. Tuntuu että voisin juosta kilometrejä väsymättä... Ei missään keskellä kaupunkia vaan metsässä! Syvällä metsän siimeksessä....... Mutta ei siitä mitään tule kun vanhemmat on kotona xd Valvon siinä sitten yöt, ja päivisin sitten lähden joko metsään, meditoin tai urheilen.
      En nyt 100 varmasti vanno, mutta epäilen olevani ihmissusi......

      • susityttö

        En tiedä sitä miten meillä on sama juttu :) Mutta kun asun metsän vieressä se metsässä juokseminen kuin koira on aika helppoa ja täydenkuun öinä mulla on jääkaappissa liihaa kaiken varalta ja se liha on ihan eläimen lihaa että ei ihmisen lihaa =D vaan sen vuoksi että ette luulei minua kannibaaliksi =D


      • susityttö
        susityttö kirjoitti:

        En tiedä sitä miten meillä on sama juttu :) Mutta kun asun metsän vieressä se metsässä juokseminen kuin koira on aika helppoa ja täydenkuun öinä mulla on jääkaappissa liihaa kaiken varalta ja se liha on ihan eläimen lihaa että ei ihmisen lihaa =D vaan sen vuoksi että ette luulei minua kannibaaliksi =D

        siis kerron vaan sen vuoksi että ette luule minua kannibaaliksi=D


      • Varmastiko ihminen?
        susityttö kirjoitti:

        En tiedä sitä miten meillä on sama juttu :) Mutta kun asun metsän vieressä se metsässä juokseminen kuin koira on aika helppoa ja täydenkuun öinä mulla on jääkaappissa liihaa kaiken varalta ja se liha on ihan eläimen lihaa että ei ihmisen lihaa =D vaan sen vuoksi että ette luulei minua kannibaaliksi =D

        Asun itsekin metsän vieressä ja sinne tekeekin usein mieli lähteä(varsinkin täysikuun aikaan). Mieleni tekisi juosta nelinkontin (tiedän, kuulostaa tyhmältä) niinkuin susi. En yleensä nuku hyvin täysikuun aikaan ja mieleni tekisi repiä hampailla raakaa lihaa. Kun näen täysikuun jään usein tuijottamaan sitä, sillä se jotenkin maagisesti kiehtoo. Rakastan eläimiä ja välillä tuntuu, kuin ymmärtäisin niitä. Kaverini vitsailevat, että olen vamppyyri. Veri ei erityisemmin kiehdo minua, mutta en kammoksu sitä. Pelkään, että joko olen tulossa hulluksi, tai sitten olen jonkinlainen eläin...


    • twilight2

      itselläni ainakin karvankasvu lisääntyy huomattavasti

    • Andenhali

      Minäkin sain saman ''IHMISSUSI''-tunteen :DDD. Juoksen yöllä/illalla nopeasti eikä multa virta lopu =DDD

      • olenko minä se

        Minä tunnen samoin. Kun katson peiliin illalla niin silmissäni vilahtaa kaltainen tai oranssi väri. Yöllä heräilen ja menen ulos katsomaan kuuta ja juoksentelen metsässä. Päivällä saatan joskus murajtaa ja kulma åka ja Ylä hampaani övat terävät. Päivällä Metsä houkuttelee minus, joskus aamulla ölen herännyt aamulla minulle on käynyt niin kaksi kertaa.


      • olenko minä se
        olenko minä se kirjoitti:

        Minä tunnen samoin. Kun katson peiliin illalla niin silmissäni vilahtaa kaltainen tai oranssi väri. Yöllä heräilen ja menen ulos katsomaan kuuta ja juoksentelen metsässä. Päivällä saatan joskus murajtaa ja kulma åka ja Ylä hampaani övat terävät. Päivällä Metsä houkuttelee minus, joskus aamulla ölen herännyt aamulla minulle on käynyt niin kaksi kertaa.

        Anteeksi kirjoitus virheet. Tarkoitin ett ölen jo kaksi kertaa herännyt aamulla metsästä. Minulla on nykyään hyvä haju ja kuulo aisti.


    • Ihmissudeksi pyrkivä

      Haluan olla ihmissusi. Enkä vaan löyä keinoa. Alkaa surettaa. :'(

      • just_math

        Hellou, vampyyreistä kysymys: jos yhtenä yönä yksi vampyyri luo toisen puremalla, toisena niitä tehdään kaksi uutta joten niitä on sitten jo neljä, kolmantena neljä luo neljä uutta ja neljä on vanhoja, mikä tekee kahdeksan jne. Tämä alkaa muistuttamaan shakkilaudan keksijän palkkiota joka on esimerkki eksponentiaalisesta kasvusta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Shakkipelin_keksijän_palkkio
        Aika yllättävän nopeasti koko ihmiskunta on käyty läpi.


      • syrjäytynyt susi

        Ihmissudeksi pyrkivä sun pitäs ettii joku luotettava maagikko, joka sit muuttis sut.
        Mut sun kannattaa miettii enne ku oot varma et haluut ihmissudeks, ku sun pitää huomioida se et voit muuttuu millä hetkellä hyvänsä (sen huomaa 5 minsaa ennempää sillä että jalat rupee tuntuu oudoilt, hampaat terävilt ja muutenki), melkei koko ajan tekee mieli lihaa, kukaan ei saa tietää siitä ja paljon muitaki ongelmii.

        Ps. puhun omasta kokemuksesta


      • susilikka2
        syrjäytynyt susi kirjoitti:

        Ihmissudeksi pyrkivä sun pitäs ettii joku luotettava maagikko, joka sit muuttis sut.
        Mut sun kannattaa miettii enne ku oot varma et haluut ihmissudeks, ku sun pitää huomioida se et voit muuttuu millä hetkellä hyvänsä (sen huomaa 5 minsaa ennempää sillä että jalat rupee tuntuu oudoilt, hampaat terävilt ja muutenki), melkei koko ajan tekee mieli lihaa, kukaan ei saa tietää siitä ja paljon muitaki ongelmii.

        Ps. puhun omasta kokemuksesta

        mistä sitte löytäis hyvän maagikon ?


    • 50 % susi

      sudet kiehtovat minuakin suuresti. Tunnen myös itseni usein sudeksi ja kun esim. katson itseni peilikuvaa, huomaan useasti kuvittelevani vaaleanharmaat sudenkorvat, joka tuo minulle suurta mielihyvää. mistä tämä johtuu, lempipuuhiini kuuluu myös metsässä vaeltelu, onks mussa jokin vialla.

    • 50% susi

      ja muuten minulla on HYVIN terävät hampaat, purin itseäni kerran täysin voimin testimielessä, ja lopputuloksena hieman verta vuotava haava.

    • Bad wolf

      Jos vihaat vampyyrejä etenkin idänvampyyrejä saatat olla puoliksi ihmissusi

      • .....

        jos luulet olevasi ismissusi ja jos sinulla omituisia pakkomielihaluja syödä vuohen verta siinä tapauksessa voit olla EL CHUPACABRA


    • Wolfgirl17

      Olen samanlainen kuin te en saa yöllä unta murisen kissaleni ja teen kaikki ja mitä ihmissusi tekee eli olen ihmissusi minulla ei ole vielä laumaa mutta kyllä min joskus lauman saan

    • "Kuuhulluus" on suomessa tunnustettu ilmiö.
      Täydenkuun aikana tapahtuu sellaisia asioita joita ei voi selittää?
      Kaippa se jotenkin herättää ihmisissä jonkin alkukantaisen geenin?

      Itse olen täydenkuun aikana levoton ja rauhaton.
      Jossain vaiheessa käy mielessä lähteä ulos ja juosta.

      Myös ns järjestys häiriöita ym vastaavaa
      tapahtuu täyden kuun aikana enemmän kuin normaalisti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe