Uusi litteä näyttö hankinnassa. Mutta mistä löytää sopiva???Kontrastisuhde 8000:1 sais olla. Todella vaikea tuntuu olevan löytää kokoa 22' tai 24' jossa olisi korkeussäätö ja kallistuskulma mahdollisuus ja tämä on mulle tärkeä asia. Mahtaako olla väliä, onko näytön reunapaneelit matat vai kiiltävät? Tuota kiiltoa vähän oudoksun- mahtaako valoissa heijastuksia luoda ja siten häiritä silmää? Entä koko, onko järkevämpi 22 vai 24 - pelikäyttöä ei ole ,käyttö pääasiassa surfailuun ja työskentelyyn.
Mitä suosittelisit? Hintalaatusuhteet? Hyvästä mielestäni kannattaakin maksaa.
Ja tiettyEi tule pelikäyttöön .
Säädettävä, kunnollinen näyttö
neuvokeetyhmee
1
236
Vastaukset
- zxcvbnm
"Kontrastisuhde 8000:1 sais olla."
Minulla on Viewsonicin vp201. Valmistaja ilmoitti aikoinaan kontrastiksi 1:400. Mittaus kuitenkin sanoo että se on 1:315. Siitä huolimatta aivan kelpo näyttö normaalikäyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20411866
- 585569
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462887Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k212872- 432498
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342083Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381905
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71797