Katkerat häirikkömiehet s24:ssa!!!

Emmaljunga 2.

Olen joutunut yllättäen muutaman (tai sama mies?) inhottavan häirikön uhriksi, samoin tiedän käyneen jollekin muullekin!
ENSIN tulee "pikkuilkeä" viesti jossa jo ilmoitetaan että MINUN profiilini oli ÄRSYTTÄNYT HÄNTÄ...siksi tämä viesti!!! Älytöntä!
Suosittelin OHITUSTA jos ei yhtään kiinnosta ja sanoin "suorat sanat" ihan suomenkielellä!
Seuraavaksi profiili on poistettu, mutta seuraavana päivänä on uusi yritys samoilla ajatuksilla! Joka sekin poistuu heti ennen kuin edes ehdin ajatella vastaamista!
Tyhmintähän tässä on se, että en ole koskaan ennen (en ainakaan tiedä olleeni) ollut missään tekemisissä kyseisen(kyseisten) miesten kanssa.
Ilmoitanko valvojalle/ylläpitoon profiilinimet...(nyt jo 3 kpl!) he varmaankin sieltä näkevät kuka/ketkä näiden nimimerkkien takana on ja ovat olleet...tehdäänkö tällaisissa tapauksissa mitään...inhottavaahan tämä on kun saa alkaa pelätä jokaista vastausta että mitä sieltä mahtaa tulla tänään.
Mikä miehiä oikein vaivaa...onhan meillä kaikilla oikeus olla juuri sitä mitä olemme, jos ei tykkää jostain niin sen kun vaan eteenpäin. Ei minulle kyllä tulisi mieleen lähteä mollaamaan ketään tuntematonta...sairasta toimintaa!
Kertokaa hyvät ihmiset miten toimia että saisi rauhan maahan ja ihmisille edes hiukan hyvää tahtoa!

7

1407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päähäsi

      että tyypit ovat miehiä?
      Oman kokemukseni mukaan täällä pyörii paljon enemmän naisia ja/tai mieheksi tarvittaessa tekeytyviä naisia. Miehet ovat pääasiassa miehisillä sivuilla, kuten auto-, veneilysivut jne.

      Joten mieti nyt vielä ennen kuin asetat sukupuolen tälle katkeralle tyypille.

      • Emmaljunga 2.

        ...en ollenkaan kiellä asiaa...!
        On vain olemassa sellainen kuin "naisen vaisto" (kaikki naispuoliset tietää!) joka kertoo että kyseessä on mieshenkilö, ihan jo sanavalintojen, kirjoitettujen asioiden ja tyylin perusteella.
        Tietenkin ENSIN tuijotin vain profiilin tietoihin, joka oli miesprofiili!
        Oli kuka/ketkä tahansa...ASIA kuitenkin on se sama...sairasta touhua, eikö ihmisillä oikeasti ole muuta tekemistä kuin hakea itseään ärsyttäviä profiileja ja lähettää ala-arvoisia viestejä niille.
        Minun käsittääkseni täältä haetaan nimenomaan mukavia ihmisiä ja ihan muussa tarkoituksessa kuin nuo reppanat!!!
        Ilmoitin muuten profiilit sekä lähetin viestit "syynättäväksi" eli eteenpäin. Perästä kuuluu!!!


      • asia ei selviä
        Emmaljunga 2. kirjoitti:

        ...en ollenkaan kiellä asiaa...!
        On vain olemassa sellainen kuin "naisen vaisto" (kaikki naispuoliset tietää!) joka kertoo että kyseessä on mieshenkilö, ihan jo sanavalintojen, kirjoitettujen asioiden ja tyylin perusteella.
        Tietenkin ENSIN tuijotin vain profiilin tietoihin, joka oli miesprofiili!
        Oli kuka/ketkä tahansa...ASIA kuitenkin on se sama...sairasta touhua, eikö ihmisillä oikeasti ole muuta tekemistä kuin hakea itseään ärsyttäviä profiileja ja lähettää ala-arvoisia viestejä niille.
        Minun käsittääkseni täältä haetaan nimenomaan mukavia ihmisiä ja ihan muussa tarkoituksessa kuin nuo reppanat!!!
        Ilmoitin muuten profiilit sekä lähetin viestit "syynättäväksi" eli eteenpäin. Perästä kuuluu!!!

        profiilejä tehdään mm. vääriin nimiin.

        Mutta edelleen olen sitä meiltä, että naishäiriköt ovat täällä paljon yleisempiä kuin mieshäiriköt.

        Olen saanut minäkin näitä viestejä, joissa profiilini on ärsyttänyt jotain. Useimmissa minua on haukuttu mielisairaaksi jne. - eikä varmasti kirjoittaja ole minua henk.koht. tuntenut!
        Naiset olivat näiden minullekin kirjoitettujen viestien takana. Olen myös itse nainen.


    • Joutunut häirinnän..

      Kohteeksi aivan tuntemattomien miesten taholta ja ei kannata uskoa että suurin osa niistä olisi naisia, mut voi niitä olla joissakin naisissa, tiedän kyllä yhden ihan oikeesti, kun jouduin kohteekseen.
      Kannattaa kopioida häiriköiden ja herjaajien viestit ja ilmoittaa suoraan poliisille ja tehdä rikosilmoitus heistä, muuten homma ei etene.

      Ei minulle ainakaan ollut mitään hyötyä, kun ilmoitin siitä ylläpidolle. Nyt taas, kun menin pitkän ajan jälkeen 40 chattiin takaisin rupesi heti joku mies haukkumaan minua huoraksi, vaikka ei tiennyt minusta mitään. Siellä pyörii ne samat häirikkömiehet ja nickit.

      Olen huomannut myös, että tuolla sokkotreffeissä on häiriköitä, eivät mene käskettäessä pois, vaikka eivät oo samalta alueelta ja ikäkään ei ole sopiva, kun minä en tykkää itsestäni vanhemmista miehistä, enkä liian nuoristakaan. Semmoinen 5-7 vuotta nuorempi mies olis kiva.

      Joku liian nuori mies ei lähde käskettäessä pois. Semmoinen on häirintää, jos jää jumittamaan tahallaan, ettei uus keskustelija pääse tilalle ja semmoinen myös ei oo kivaa, jos sama keskustelija tulee heti takas.
      Ei kannata kertoa tietojaan liian tarkkaan kellekkään jotkut vaikuttavat stallkereilta, koska ovat liian päällekäyviä ja utelijaita.

      Muuten narsisti miehen erottaa mielestäni, jos hän loukkaa tuntematonta chatissa kirjoittamalla loukkaavia naisesta, joko ylelle tai privassa, normaaliahan se ei ole ainakaan.

      • että mistä

        sitten erottaa narsisti naisen?

        Suomi24:n rekisteröidyistä on SUURIN osa naisia. Sille et voi yhtään mitään.


      • on naisia!!!!

        Tämä paljastuu yleensä ihan yksinkertaisella kokeella. Etsi sellaisia palstoja, joissa on aiheen perusteella jo paljon naisia. Kaikki eivät kirjoita sukupuolen paljastavalla rekisteröidyllä ja julkisella nimimerkillä, mutta mielipiteet paljastavat, että kyse on naisista.

        Mene olemaan eri mieltä näiden raivottarien kanssa ihan mistä tahansa ja huomaat pian millainen on psykopaatti ja katkera naishäirikkö. Sille ei vedä vertoja edes mies!
        Nainen ei ikinä anna anteeksi. Jos kirjoitat samalla nimimerkillä, jonka siis kykenee tunnistamaan vastakin, he hyökkäävät kimppuusi kaikkialla missä tapaavat sinut. He jopa syyttävät täysin sivullisia sinuksi. Katkeruus on pohjatonta.

        Jaa mistäkö tiedän?
        Seurasin vuosikausia lukijan ominaisuudessa erästä palstaa, jossa muutama sukupuolestaan katkera naisihminen riippui erään naisen kimpussa. Oli muuten säälittävää puuhaa aikuisilta naisilta.

        Sanotaankin, että jos on kolme tyttöä, niin se kolmas ei sovi millään joukkoon. Ne kaksi pitävät siitä huolen.


      • hatuttaa -- ---
        on naisia!!!! kirjoitti:

        Tämä paljastuu yleensä ihan yksinkertaisella kokeella. Etsi sellaisia palstoja, joissa on aiheen perusteella jo paljon naisia. Kaikki eivät kirjoita sukupuolen paljastavalla rekisteröidyllä ja julkisella nimimerkillä, mutta mielipiteet paljastavat, että kyse on naisista.

        Mene olemaan eri mieltä näiden raivottarien kanssa ihan mistä tahansa ja huomaat pian millainen on psykopaatti ja katkera naishäirikkö. Sille ei vedä vertoja edes mies!
        Nainen ei ikinä anna anteeksi. Jos kirjoitat samalla nimimerkillä, jonka siis kykenee tunnistamaan vastakin, he hyökkäävät kimppuusi kaikkialla missä tapaavat sinut. He jopa syyttävät täysin sivullisia sinuksi. Katkeruus on pohjatonta.

        Jaa mistäkö tiedän?
        Seurasin vuosikausia lukijan ominaisuudessa erästä palstaa, jossa muutama sukupuolestaan katkera naisihminen riippui erään naisen kimpussa. Oli muuten säälittävää puuhaa aikuisilta naisilta.

        Sanotaankin, että jos on kolme tyttöä, niin se kolmas ei sovi millään joukkoon. Ne kaksi pitävät siitä huolen.

        Kaikenlaisista asioista sitä ihmiset kiksinsä repivät.

        No miehenä ihmettelen koska ihailen yksinkertaisuutta.

        Monimutkaisuus agressioissa ihmetyttää.
        Mutta naisia tavattuani en yhtään ihmettele.

        Piilo vattuilemalla harvoin joutuu sanoistaan tai teoistaan vastuuseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe