Saako Meksikoon viedä elintarvikkeita (esim. lakkahilloa, ruisleipää ja karkkia tuliaiseksi kaupan avaamattomissa pakkauksissa)? Entä lampaan taljan? Mistähän löytäis tullimääräyksiä tai tietääkö joku?
Mitä saa viedä Meksikoon?
5
3693
Vastaukset
- trrrr
Mexicossa asuneena ja useasti käyneenä voin kertoa että kyllä voit ihan vapaasti viedä mitä elin tarvikkeita haluatki... hyvää loma matkaa sinulle!
- ota selvää
tuo vastaus sillä elintarvikkeita ei saa viedä. Jotkut tollot vie kun eivät sitä tiedä tuurillaan. Mutta ei sinne lampaantaljaa kannata viedä ja paremminkin tuoda.
- vierailija xxx
Moi Matkalainen,
ehdottaisin, että ostat Helsinki-Vantaan kentän Stockalta noita mainitsemiasi aineita ja viet ne mukanasi koneeseen. Jos joku ne nappaa tullissa, mitä epäilen, niin menetys ei ole suuren suuri?!- nimeton
Ruumaan menevassa laukussa kannattaa tuoda jos aikoo, koska kasimatkatavarat lapivalaistaan Mexico Cityssa viela viisumin ja passin tarkastuksen jalkeenkin.. Mutta, taa on niin meksikoa, jokaisen pitaa painaa nappia, ja jos syttyy punainen valo sun laukku pengotaan jos vihrea, ei tapahdu mitaan. Eli siis tuurista kiinni..
- Chaparrita
on muuttunut sen verran että tullissa kaikki laukut läpivalaistaan ja sen jälkeen vasta painetaan nappia. Täti hoksasi lasipurkit laukussa joissa oli puolukka- ja lakkahilloa tosin 'vahingossa valehtelin' kun luulin hänen tarkoittavan keraamisissa kipoissa olevia kynttilöitä. Ruisleipää olen aina tuonut, samoin suklaata, mausteita, sinappia, säilykkeitä, teetä, jauhoja ja aina on mennnyt läpi ongelmitta. Kurkkaapas täältä tullin sivuilta http://www.aduanas.sat.gob.mx/aduana_mexico/2008/pasajeros/139_10178.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882