Mitä saa viedä Meksikoon?

matkalainen

Saako Meksikoon viedä elintarvikkeita (esim. lakkahilloa, ruisleipää ja karkkia tuliaiseksi kaupan avaamattomissa pakkauksissa)? Entä lampaan taljan? Mistähän löytäis tullimääräyksiä tai tietääkö joku?

5

3997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trrrr

Mexicossa asuneena ja useasti käyneenä voin kertoa että kyllä voit ihan vapaasti viedä mitä elin tarvikkeita haluatki... hyvää loma matkaa sinulle!

• ota selvää

tuo vastaus sillä elintarvikkeita ei saa viedä. Jotkut tollot vie kun eivät sitä tiedä tuurillaan. Mutta ei sinne lampaantaljaa kannata viedä ja paremminkin tuoda.

• vierailija xxx

Moi Matkalainen,
      ehdottaisin, että ostat Helsinki-Vantaan kentän Stockalta noita mainitsemiasi aineita ja viet ne mukanasi koneeseen. Jos joku ne nappaa tullissa, mitä epäilen, niin menetys ei ole suuren suuri?!

• nimeton

Ruumaan menevassa laukussa kannattaa tuoda jos aikoo, koska kasimatkatavarat lapivalaistaan Mexico Cityssa viela viisumin ja passin tarkastuksen jalkeenkin.. Mutta, taa on niin meksikoa, jokaisen pitaa painaa nappia, ja jos syttyy punainen valo sun laukku pengotaan jos vihrea, ei tapahdu mitaan. Eli siis tuurista kiinni..

• Chaparrita

on muuttunut sen verran että tullissa kaikki laukut läpivalaistaan ja sen jälkeen vasta painetaan nappia. Täti hoksasi lasipurkit laukussa joissa oli puolukka- ja lakkahilloa tosin 'vahingossa valehtelin' kun luulin hänen tarkoittavan keraamisissa kipoissa olevia kynttilöitä. Ruisleipää olen aina tuonut, samoin suklaata, mausteita, sinappia, säilykkeitä, teetä, jauhoja ja aina on mennnyt läpi ongelmitta. Kurkkaapas täältä tullin sivuilta http://www.aduanas.sat.gob.mx/aduana_mexico/2008/pasajeros/139_10178.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      118
      2387
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1494
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      20
      1458
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1438
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1253
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      340
      1104
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1005
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      964
    9. 122
      831
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      806
    Aihe