Hep! Kuinkahan saisin tumasta mangopuisesta pöydästä mukin "renkaat" poijs? Vahaus ei auttanut, tuntuu kuin pöytä olisi jotenkin "imenyt" itseensä vettä mukin pohjan mukaisesti (ilmeisesti märkä muki laitettu pöydälle), ja värikin haalennut siitä kohdin.
Onko jälkiä mahdollista saada vielä poijs???
mukin jäljet pöydässä
1
2571
Vastaukset
- Mamasha
Hei,
Oliskohan Liberon-tuotemerkissä tarkoitukseesi sopivaa ainetta? Minä olen menestyksekkäästi poistanut Liberon Ring remover -nimisellä aineella kuumien astioiden jälkiä ja vesiläikkiä lakatuista puupinnoista. Muistelen, että samasta sarjasta löytyisi aine myös vahatuille puupinnoille. Googlettamalla Liberon-hakusanalla löytynee tuotevalikoima. Helsingissä ainakin Stocka myy, ja muistelen ostaneeni ring removeria jostain tavallisesta rautakaupastakin.
Täällä keskisessä Euroopassa on perinteisesti poistettu vahatuista huonekaluista (ja vahatuista lattioista, joita olen joskus otsa hiessä puhdistanut, kun semmoinen on asunnossa sattunut olemaan) vesijäljet ensin White spiritillä ja sitten uusi vaha päälle. Ehkä tuosta Liberonista kannattaa kuitenkin aloittaa. Saatat päästä helpommalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512284Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271204Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut851042Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55962Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11924- 68893
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me128888vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22803Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10793Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769