neitsytM ja vesimiesN ?

vesimiesss

Kertokaa miten neitsyt sopii vesimiehelle? Millaiset ongelmat on tyypillisiä näille merkeille? :)

12

2466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ++neitsyt

      ovat mitä täydellisin ja epätäydellisin pari.

      molemmilla kova kuori eli erittäin hankala avautua tunteistaan. vesimies ei luota ja neitsyt tarvitsee aikaa. neitsyt on pikkutarkka ja keskittyy yksityiskohtiin, vesimies on taas kokonaisvaltaisesti suuruuden hullu. neitsyttä raivostuttaa, kun vesimies tekee asiat vähän toisella kädellä hutaisten. vesimies ei taas ymmärrä, miksi kaikesta täytyy tehdä niin hankalaa. kaksi merkkiä, jotka analysoivat jatkuvasti toisiaan. molemmat tavoittelevat täydellisyyttä eivätkä kestä kritiikkiä kumpainenkaan.

      toisaalta molemmat etsivät sitä oikeaa, mikä tahansa kun ei kelpaa. lisäksi erittäin touhukkaita, aikaansaavia, merkkejä. vesimies ajattelee enemmän ja neitsyt tekee asian käytännössä, mutta molemmat ovat melko aktiivisia luonteita. lisäksi molemmat ovat erittäin sosiaalisia ja tykkäävät tehdä samalla asioita yhdessä. jos merkit oppivat hyväksymään toistensa heikkoudet, jotka näkevät monesti myös itsessään, ja kunnioittavat erilaisuuttaan, rakkaus on pitkäikäistä. näin ainakin vanhempieni kohdalla. avainsanat: aitous, puhtaus, hyväntahtoisuus, hellyys, huolenpito, uskollisuus.

      • NSER

        Aivan ihana viesti ja tuli niin sopivaan saumaan kuin vain voi. Olen vesimiesN ja olen tavannut neitsytM ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Olimme sitä ennen viestitelleet ja puhuneet puhelimessa. Homma oli sillä selvä kun näimme toisemme ensimmäisen kerran. Mieheni sanoin, kaikki tuntui heti niin luontevalta. Kuin olisimme tunteneet toisemme jo pidempään. Itsestäni kaikki tuntui niin oikealta. Meidän yhdessäolo on helppoa. Ei tarvitse esittää mitään vaan saa olla juuri oma itsensä. Yhteinen huumorintaju on meille todella tärkeä. Hän saa minut oikeasti nauramaan. Mieheni on juuri sopivasti poikamainen. Tuo, että vesimies ei luota, pitää aivan paikkansa. Tarvitsen paljon (varsinkin alussa) vakuuttelua niin sanoin kuin teoinkin. Kumpikaan meistä ei etsinyt hetken hurmaa vaan alusta saakka oli selvää, että tämä on juttu mikä katsotaan loppuun saakka. En uskonut, että kohdalleni olisi koskaan sattunut mitään tällaista.


      • VesimiesN...

        Veli on neitsyt ja itse olen vesimies ja tuo oli ihan täysin eksakti kuvaus meistä! :) Hassua.


      • neitsytmiesss
        NSER kirjoitti:

        Aivan ihana viesti ja tuli niin sopivaan saumaan kuin vain voi. Olen vesimiesN ja olen tavannut neitsytM ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Olimme sitä ennen viestitelleet ja puhuneet puhelimessa. Homma oli sillä selvä kun näimme toisemme ensimmäisen kerran. Mieheni sanoin, kaikki tuntui heti niin luontevalta. Kuin olisimme tunteneet toisemme jo pidempään. Itsestäni kaikki tuntui niin oikealta. Meidän yhdessäolo on helppoa. Ei tarvitse esittää mitään vaan saa olla juuri oma itsensä. Yhteinen huumorintaju on meille todella tärkeä. Hän saa minut oikeasti nauramaan. Mieheni on juuri sopivasti poikamainen. Tuo, että vesimies ei luota, pitää aivan paikkansa. Tarvitsen paljon (varsinkin alussa) vakuuttelua niin sanoin kuin teoinkin. Kumpikaan meistä ei etsinyt hetken hurmaa vaan alusta saakka oli selvää, että tämä on juttu mikä katsotaan loppuun saakka. En uskonut, että kohdalleni olisi koskaan sattunut mitään tällaista.

        Itse neitsytmies ja pari kuukautta sitten ajautunut yhteen vesimies-naisen kanssa. Suhde on ollut mahtava, seksi on ollut aivan loistavaa (sekä laadussa että määrässä) ja jotenkin vaan kaikki tuntuu nyt olevan kohdallaan. Kauhea suhteen kehittämisvimma on päällä ja todella toivoo, että tämä juttu kestäisi pitkään, joten täällä sitä nyt ollaan hakemassa neuvoa...

        Tuohon luottamiseen tai ajan tarvitsemiseen pitää ensinnäkin sanoa jotain. Meillä nimittäin asiat tuntuvat (omasta mielestäni) olevan jotain täysin muuta: ensinnäkin pelkään, että naiseni haikailee tai ajautuu jotenkin aikaisempien perään (en siis luota häneen täysin) ja toisaalta suhteemme on edennyt aika nopeaa tahtia eli aikaa ei ainakaan päällisin puolin ole kumpikaan tarvittu.

        Eli voi se mennä näinkin..


    • neitsyt.

      Todella hyvin. Seksi on erittäin hyvää ja riittoisaa ja aika hyvin samalla aaltopituudella. Paitsi yksi asia on se, että veskari alkaa aikatauluttamaan molempien elämää ja se ei neitsyelle sovi, neitsyen viat jo tiedetäänkin.... Huippupari!

      • neitsyt/m

        meillä toiminut jo 11vuotta. molemmilla oma vapaus ja omat harrastukset. ei olla riippuvaisia toisistamme. tilan antaminen ja luottamus molemminpuolin onnistunut hyvin. tosin riitoja voi tulla ihan mitättömistä asioista, kuten siitä millä pesuaineella parketti kuuluu pestä:) (sekin valitus neitsytmiehen puolelta, hän kun on välillä olevinaan niin pikkutarkka, niin ja tietysti melkein aina oikeassa, kuten vesimieskin....)


      • Neitsyen vaimo

        Eiköhän se ole neitsyt se joka aikatauluttaa ihan kaiken!? Huh huijaa....


    • --------

      pitkää miinusta tuo yhtälö.

      • N_yt

        Sopii!! Mielestäni horoskooppimerkit eivät ratkaise kemioita. Toimivin suhde minulla, kemiat toimivat todella hyvin. Sääli, että päättyi lopulta pieniin asioihin, jotka eivät johtuneet muusta kuin ko. henkilöiden silloisista elämäntilanteista ja lähiaikaisista tapahtumista, kokonaisuudessa.


    • vesm.nainen

      ....neitsyt käyttää vilpitöntä vesimiestä hyväkseen
      taloudellisesti...
      Vesimies on avoin...neitsyt salaa todelliset tunteet
      ja hakee hyötyä...

      • qieoiqei

        Ei taida olla horoskoopista tuo asia kiinni, mutta huvinsa kullakin, jopa edellisellä kirjoittajalla.


      • veskaripa
        qieoiqei kirjoitti:

        Ei taida olla horoskoopista tuo asia kiinni, mutta huvinsa kullakin, jopa edellisellä kirjoittajalla.

        Ikävää kirjottaa ikäviä juttuja ja eihän nää nyt oikeesti horoskoopista kiinni oo. Mutta miulla (vesimies-n) ei suhde neitsyt-m:n kanssa toiminut yhtään. Okei kummatkin tykättiin analysoida ja miettiä juttuja, mutta siihen ne yhtäläisyydet sitten loppuivat. Hänellä oli uskomattoman vanhoellisia näkemyksiä (joita ei oikeassa keskustelussa tuonut ilmi, mutta jotka säätelivät elämää) ja minä taas olen aika höveli ja vapaamielinen vapaa hahmo. Pahinta oli että neitsyt-m kehitti itselleen suhteemme aikana ihan järjettömän mustasukkaisuus-syndrooman ja vietin vuoden tapaamatta ystäviäni ja menemättä oikeastaan mihinkään (paitsi töihin) ilman häntä... En kertaakaan pettänyt, paitsi jos neitsyt-m:n miespuoleisille(kin) ystäville juhlissa jutteleminen on pettämistä?! Lopulta meni hermot. Mutta tuskinpa kaikki neitsyet on yhtä rajoittavia, mustasukkaisia ja konservatiivisia kuin tämä minkä kanssa seurustelin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1605
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1273
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1047
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      63
      798
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe