Niin siis tarkoituksena ois muuttaa ouluun 1 vuotiaan lapsen kanssa. vvo tarjosi maikkulasta asuntoa puohitieltä. osaako kukaan sanoa alueesta mikälaista on? kauppoja lähellä? Kaunis kiitos kaikille jotka viitsivät vastata.
Maikkula asuinalueena?
12
4713
Vastaukset
- kaikki kaupat,
koulut,päiväkodit ym palvelut. itse asun siinä vieressä iinatin puolella, täällä ainakin todella rauhallista :) eikä tässä ole kuppiloitakaan lähistöllä....
- vecimies
Eli siinä Maikkulan lähellä. Minä en oikein tykännyt alueesta. Mun mielestä Iinatti ja Maikkula on sellaisia pussinperiä. Mullakin on yksivuotias poika! :D Itsellä alkoi tulemaan yksinäinen ja ärsyyntynyt olo, kun ei sieltä oikein päässyt mihinkään. (olin kotona päivät pojan kanssa) Mutta kun ajattelee, että vuokralle ootte muuttamassa, niin eihän sinne tarvitse jäädä asumaan loppuelämäksi. Jos ei viihy. On niitä pahempiakin paikkoja kuitenkin. Niinkuin joku Tuira, Kaukovainio ja Kempele. On siellä ihan perusturvallista asua. Maikkulassa on Sale ja Iinatissa Ruokavinkki. Ne on just sellaisia pikku-kauppoja. Ruokavinkissä on Kalevan mukaan suolaisimmat hinnat Oulun kaupoista. Sale on parempi. Nykyään on hyvät asunnot kiven alla.
Tsemppiä! :) Ja jaksamista muuttoon jos muutatte.- Tirtir
Itse oon asunu Puohitiellä muutamia kuukausia ja nyt olen muuttamassa pois. Jotenkin en vaan ole tykännyt. Muualla maikkulassa olen asunut 16 vuotta ja samaan suuntaan oon takaisin muuttamassa. En tiedä mikä tässä puohitiessä mättää mutta näyttää olevan paljon noita "laitapuolen" kulkijoita liikenteessä ku rälläävät noilla autoillaan tuossa pihalla ja vaarantavat sillä muut ihmiset :s Ja muutenki nämä kämpät, tai ainakaan mun kämppä ei oo hyvässä kunnossa ja kuuma ku mikäki kesäisin! Mutta makuasiahan tämä on, mutta itse muutan toiselle puolelle muikkulaa on tämä muikkula kyllä muuten tosi jees :Ö)
- Kylmät kädet
Asunut Maikkulassa vuosia. Todella viihtyisä paikka tiettyjä rappuja luukuunottamatta, taloon katsomatta.
Sorsalampi ja kaikki.
Katsot vain, ettei juuri sinun rapussasi asu manneja, lähi-idän porukkaa tai afrikkalaisia, niin suosittelen lämpimästi tänne muuttoa.- Anonyymi
Suomalaiset metelöivät paljon enemmän… muuten vaan kerron. Toisessa kerroksessa asuu suomalainen häirikkö, joka ei osaa mitenkään käyttäytyä. Huutamista, juopottelu yms.
- Molemmissa asunut
iinatti on rauhallinen ja vauras alue. Maikkulan puolikin ihan ok, vaikka vuokratalot tuovat välillä rauhattomuutta.
- maikkula
minakalinen paikka tuo maikkulanraitti 2 on asua?
- suosittelen
Rauhallinen. Asuin vajaat 3 vuotta siellä, mutta muutin siitä rivariin, kun halusin vähän omaa pihaa. Yleensäkin nuo asot on paljon rauhallisempia kuin perinteiset vuokratalot.
- Peruslähijö
Pikkulapsen kassa varmaan ihan ok alue , eihän pieni ole yksin ulkona .
- puohitie 3
onko puohitiella paljonkin häiriköitä.
- Maikkula rokkaa
Maikkula oli löytö! Asuin Kaukovainiolla ensin eikä mitään häiriöitä mutta sitten rupesi tapahtumaan. Hain Sivakan sisällä vaihtoa Maikkulaan ja heti nappasi. Että täällä on viihtyisää, rauhallista ja kaunista! Tänne jumitun näillä näkymin ja todella mieluusti.
- Anonyymi
Eräs viiskybänen rummo liihottaa Maikkulan raitilla. Pukeutuu 2000-luvun junttihepeneisiin ja on välillä jatkuvasti tahdosta riippumattomassa hoidossa suljetulla Peltolassa. Asuu Maikkulassa ja sen hamppi miehet aina jättävät sen. Kirjoittelee johonkin kyssäreihin pahaa tutuistaan, googlaa päivittäin omaa nimeään ja kiusaa ihmisiä netissä. Onko noloa? ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841