Eli mitkä ovat teiän vakio ostoksenne? (ahmimistarkoituksessa)
Mulla on yleensä:
-leipäjäätelöt (6 pakkauksessa, päällä lukee raks)
-snickers jäätelöt (6 pakkauksessa)
-irtokarkkeja
-maitoa
tein pitkään sitä että söin noi jäätelö pakkaukset (12 jätskii yht) ja oksensin. Ilahduin kuin kaikki tuli oikeen paineella ulos ja lopuksi oli sappi nesteen maku suussa (kaikki tuli siis pihalle noin 1 minuutissa)
Taidan mennä kauppaan ja ostaa jäätelöä. Taidan olla vähän hullu. :(
mitä ostatte
21
3205
Vastaukset
- ruuat........
kerran viikossa vedän aina tän:
-litra rasvatonta mansikkajäätelöä 533 kcal
-litra minttusuklaakevytjäätelöä 742 kcal
-litra vaniljakevytjäätelöä 742 kcal
-100 g marenkeja 396 kcal
-suklaapatukka 250 kcal
olen enemmän anorektikko kun bulimikko, enkä oksenna. lopetan siihen kunnes oksettaa, mutta pidän sisällä. joskus menee kaikki, joskus jää jotain vähän.
tollanen mättö siis mulla.
ja sitä odotetaan aina kun kuuta nousevaa.
jeejee kiva elämä. - Buliimikko
Mä ostan joka päivä ja monta kertaa päivässä vaikka mitä. Ahmin ja oksennan kunnon ruokaa mielellään ja tietty kaikkia mahdollisia herkkuja. Ostan aina tarvikkeita tavallisiin ruokiin- keittoihin, pastoihin, risottoihin, uuniruokiin, puuroihin ja ties mihin ja mätän niitä, kun ne on hyviä. Ja kermaa säästelemättä. Lähtee hyvin kilot. Ja sitten suklaa ja keksisuklaapatukat ovat ehdottomia ykkösiä.
Siis jos kauppaan menen ostan ihan ruokaa, joko valmista tai teen itse ja sitten jäätelöö, irtonamia, patukoita, vanukkaita, suklaalevyjä, limpparia joskus ja harvemmin sipsejä, koska ne ei laihduta ainakaan minua. Enemmän tekee mieli sulaista. Sillon teki enemmän mieli makeaa, kun aloittelin bulimiaani. Ja se riippuu vuodenajasta.
Mutta kunnon ruokabulimiointia ei voita mikään. Ostan siis aika tavallisia ruokia päivittäin. Herättääpähän vähän vähemmän huomiota..! :D Sairastahan tämä on.
Mut keksisuklaapatukat on mätöistä se number one!! :D Nykyään oksennan ihan minimissään 5krt/päivä, mut totuut on lähempänä 10krt/päivä.. Jos en olisi ollut näin sitkeä oksentamaan kuin olen, en olisi laihtunutkaan vaan olisin edelleen yli 20kg läskimpi!
Mut sanokaa, alkaako tämä kuulostaa jo todellaasairaalta?- Buliimikko
Oon oksennellut siis jotain 4 vuotta.
- en yhtään osaa sanoa..
Buliimikko kirjoitti:
Oon oksennellut siis jotain 4 vuotta.
mä kans oksennan sillee 25 krt päiväs, mut tää on varmaan normaalia? eiks ookki? onha???? vastatkaa hei joku tosi pia!!!????!!!! APUAAAAAAA
- Buliimikko
en yhtään osaa sanoa.. kirjoitti:
mä kans oksennan sillee 25 krt päiväs, mut tää on varmaan normaalia? eiks ookki? onha???? vastatkaa hei joku tosi pia!!!????!!!! APUAAAAAAA
Kun en oksentaisikaan noin paljon.. :( Mut puhuin kyllä ihan totta noista asioista. Sori, jos kuulosti vähän pahalta, mutta kerron kumminkin aina totuuden.
- munkkipossukka
sairasta tosiaan ihan oikeesti! toi sun viesti oli jotenkin niin sellanen et "hei ruvetaan kaikki nyt buliimikoiks heti". mul on ollu kasiluokasta asti bulimia, en ahmi mutta oksennan aina ruuan jälkeen ulos kaikki mitä vaan suinkin saan.ei mitään väliä mitä suuhuni laitan, aina pakko päästä oksentamaan oli se sitten omena tai suklaakakku. Olen kohta kohta 22 vuotta ja olen valehtelematta varmasti ainakin 500 kertaa itselleni luvannut että viimistä kertaa oksennan mutta aina vaan uudestaan ja uudestaan päädyn siihen tilanteeseen. helvetin vaikeeta lopettaa varsinkin kun kroppa on jo tottunut tähän tapaan´enkä todellakaan ole itsestäni ylpeä. kaikista sairainta tuossa sun viestissä oli ylpeilevä sävy, ihan kuin tälläinen elämä olisi jotenkin helvetin hienoa.
- b-m-a
Tänään ostin kaupasta puol kiloo suklaakonvehteja ja juustonaksupussin. Söin ens 2 pihviä kermakastikkeen kanssa, sit suklaakonvehdit ja sen jälkeen mätin juustonaksuja melkeen koko pussin. Oksensin ne ja nyt juon light limua koko illan. Eikä kyl tee enää mieli syödä mitää. Ällöttävää.
- Mercuriusa
Mulla vakiot ahmimis-oksentamis -sessioihin on:
-jäätelöä (yleensä litran pakkaus)
-irtokarkkeja (150g-250g) tai joku muu karkkipussi
-suklaapatukka
-pieni sipsipussi (80g)
-vanukkaita pari, kolme
-jotain muuta vielä
Leipää ja pullaa, sekä pizzaa jms vältän, koska niitä on niin vaikea saada ylös. Saat kyllä tosi nopeesti ylös, jos minuutissa.. toisaalta, jäätelö voi joskus tulla tosi nopeesti ylös..- Tänään taas..
Aloitin syömällä kokonaisen pitsan salaatilla, sitten lautasellinen perunamuusia ja nakkeja, välissä puoli pakettia keksejä, 4 pientä suklaapatukkaa, sukulakuja, leipää, pussi irtokarkkeja yms.. Nyt kyllä tuntuu et maha räjähtää, mut onpahan helpompi oksentaa!!!!
- miljjjja
Tänään taas.. kirjoitti:
Aloitin syömällä kokonaisen pitsan salaatilla, sitten lautasellinen perunamuusia ja nakkeja, välissä puoli pakettia keksejä, 4 pientä suklaapatukkaa, sukulakuja, leipää, pussi irtokarkkeja yms.. Nyt kyllä tuntuu et maha räjähtää, mut onpahan helpompi oksentaa!!!!
- litra jäätelöä (jotain carte doria tai muuta herkkua)
- paketti keksejä
- pitko pullaa
- 100-200g suklaata
Tuollaista, nyt tosiaan olen lopettanut, mut ennen meni pariki tollast settii päivässä. - ruokamonsteri
miljjjja kirjoitti:
- litra jäätelöä (jotain carte doria tai muuta herkkua)
- paketti keksejä
- pitko pullaa
- 100-200g suklaata
Tuollaista, nyt tosiaan olen lopettanut, mut ennen meni pariki tollast settii päivässä.mua hävettää mennä kauppaan ,kun ihniset kattoo mua ja mun ostoksia.
painan joku 47kg ja olen 165cm pitkä.
mun listani näyttää suht koht tältä:
-berliinimunkkeja 3kpl
.suklaa jäätelöä
-lihapullia ja perunamuusia 2x 300g
-pussi juustonaksuja
-karkkia n 400g
-kokista
-jugurttia litran
-leipää ja voita
-suklaata
Sitte vaan kotia ahmimaan.
En ole pitänyt mitään sisälläni kahteen vuoteen.
Oksennan siis aina, ja kaiken mitä suuhuni laitan.
Oksennan 2-3kertaa joka päivä, muuten paastoan. - Buliimikko
ruokamonsteri kirjoitti:
mua hävettää mennä kauppaan ,kun ihniset kattoo mua ja mun ostoksia.
-berliinimunkkeja 3kpl
.suklaa jäätelöä
-pussi juustonaksuja
-karkkia n 400g
-kokista
-jugurttia litran
-leipää ja voita
-suklaata
Oksennan 2-3kertaa joka päivä, muuten paastoan.Itse olen 166cm ja 46kg ja ihmiset tuijottaa jo ennen kuin otan edes kärryn tai korin käteeni!! ;D
Ei mua kyllä enää edes hävetä, kun arvelen vaan että haistakoon paskat, tää ei kuulu niille vittuakaan. Kuulee jo suorastaan, kun ihmiset ajattelee, että noin riutunut tyttö kaupassa ostelemassa kaikenlaista herkkua.
Itseni perus kauppa''KUORMA'' voisi olla tällainen
-Suklaamuroja
-Ruisleipää
-Iso paketti juustoa
-Voita paketillinen
-Täysmaitoa 1-2l
-Valmispastapusseja 2-3kpl
-Vanukkaita 2-5kpl
-Spriteä pullollinen
-Irtonamia n.400-500g
-Munkkeja väh.3kpl
-valmislasagnea tai hampurilaisia
-Kenties vielä jäätelöä tai jotain valkosipulipatonkeja pakkasesta.
Joskus vielä enemmän kannan tavaraa kaupasta jos on tosi huono päivä ja aloitan jo aamulla ahmimaan ja yrjöömään ja illalla kaadun rättiväsyneenä ja kevyempänä sänkyyn. On se tämä buliimikonkin työ niin raskasta... -vaikka itsepähän tieni valitsin ja pakkohoidollakin on uhkailtu..! :( Sinne en kyllä mene.., joutuisin luultavasti letkuruokintaan.. Yök!
Minäkään en ole pitänyt sisälläni mitään moneen vuoteen ja oksennan 5-10krt päivässä, ja joskus sitten riistäytyy tämä homma aivan täysin käsistä ja oksennan vielä useammin, onneksi niin ei käy todellakaan usein, mutta silloin niin kyllä käy jos olen jostakin todella masentunut- niinkuin viimeviikonloppuna siitä, että ''miestuttavani'', jonka kanssa oli todellakin juttua, petti minua ja kismaili exänsä kanssa...!!!!!!!!!
VOIMIA!! - huolissaan teistä..
ruokamonsteri kirjoitti:
mua hävettää mennä kauppaan ,kun ihniset kattoo mua ja mun ostoksia.
-berliinimunkkeja 3kpl
.suklaa jäätelöä
-pussi juustonaksuja
-karkkia n 400g
-kokista
-jugurttia litran
-leipää ja voita
-suklaata
Oksennan 2-3kertaa joka päivä, muuten paastoan.Te, jotka sanoitte ettette ole pitäneet sisällänne safkaa yli vuoteen (siis oksentaneet), miten teiän kroppa jaksaa?
Oma petti täysin neljän vuoden oksentelun jälkeen, eikä ollut kuin ehkä vuoden jokapäiväistä. En ollut edes mitenkään järkyttävän alipainoinen. Parista seuraavasta kerrasta olisi jo lähtenyt henki.
Esim, ruokamonsteri; saatko ammattiapua? Oletko käynyt labroissa tai muuten vaan lääkärillä tarkistamassa kuntosi?
Pelottaa jo teidän puolesta... =/ - Buliimikko
huolissaan teistä.. kirjoitti:
Te, jotka sanoitte ettette ole pitäneet sisällänne safkaa yli vuoteen (siis oksentaneet), miten teiän kroppa jaksaa?
Oma petti täysin neljän vuoden oksentelun jälkeen, eikä ollut kuin ehkä vuoden jokapäiväistä. En ollut edes mitenkään järkyttävän alipainoinen. Parista seuraavasta kerrasta olisi jo lähtenyt henki.
Esim, ruokamonsteri; saatko ammattiapua? Oletko käynyt labroissa tai muuten vaan lääkärillä tarkistamassa kuntosi?
Pelottaa jo teidän puolesta... =/Ja muakin pelottaa, voin kuolla minä hetkenä hyvänsä... :( Silti tää vaan jatkuu. Ja tänäänkin on ollut mättöjä ihan tarpeeksi ja lisää tulee..
- ex bulimikko
huolissaan teistä.. kirjoitti:
Te, jotka sanoitte ettette ole pitäneet sisällänne safkaa yli vuoteen (siis oksentaneet), miten teiän kroppa jaksaa?
Pelottaa jo teidän puolesta... =/oksentelin 12 vuotta,aloitin kun muuttin suomen.onneksi nyt se on ohi.sydä hakkas.olin aina niin kun irralla kaikesta,...elämästä.sitten alkoivat kivut rinnassa kun oksentelin.pelotti kauheasti mutta en pystynyt lopettama.4 vuotta sitten kun menin naimisiin se loppui,en edes yrittänyt lopetta,se vaan päättyi.
- ostokset JEE
nykyään oon saanu "karsittua" aika paljon (mut ihan vitusti liikaa menee siltikin)
-16 tortillaa fetalla, salaatilla, ananaksella (jos hyvis rahois niin juustol ja tomaatil)
-leipää pussi (tai kaksi)
-kilo juustoa
-voipurkki
-sipsiä/tacolastuja iso pussi
-kaksi purkkia dippiä
-jätskiä n. litra
-raejuustoa 400 grammaa
tässä tavallinen lista. joskus vielä lisänä suklaata, pizzaa, patonkia jne.
oi niit aikoja kun riitti vain se litra jätskiä ja piste- saat...
mahdutettua itseesi noin paljon tavaraa? :0 mä olen jo ihan täynnä, kun syön 12 leipä jäätelöä.
- kun idea...
saat... kirjoitti:
mahdutettua itseesi noin paljon tavaraa? :0 mä olen jo ihan täynnä, kun syön 12 leipä jäätelöä.
on siinä että syödään n. 10 min. parhaimmillaan > tyhjennys > ja jee, taas jatkuu, kunnes kaikki loppuu ja on itsekin ihan loppu niin henk. kuin fyysisestikin.
paskaa :(
mutta joskus noi mun määrät oli ihan valtavia. harrastin pari vuotta sitten sellaisia päiviä et söin ja oksensin parhaimmilaan yli 12 tuntia. jos ruoka loppui kävin ostaa lisää ja sit jatku. eli nukuin ja aamul jatkoin taas syömist ja yöl sammuin sänkyyn. ja sama jatkui...
nyt on sentään vähän saanu "karsittua" vaikka liikaa vieläkin. ja rahaa palaa... - Buliimikko
kun idea... kirjoitti:
on siinä että syödään n. 10 min. parhaimmillaan > tyhjennys > ja jee, taas jatkuu, kunnes kaikki loppuu ja on itsekin ihan loppu niin henk. kuin fyysisestikin.
paskaa :(
mutta joskus noi mun määrät oli ihan valtavia. harrastin pari vuotta sitten sellaisia päiviä et söin ja oksensin parhaimmilaan yli 12 tuntia. jos ruoka loppui kävin ostaa lisää ja sit jatku. eli nukuin ja aamul jatkoin taas syömist ja yöl sammuin sänkyyn. ja sama jatkui...
nyt on sentään vähän saanu "karsittua" vaikka liikaa vieläkin. ja rahaa palaa...Tuo just on paskinta, kun koko päivän vaan yrjöö, ei näe muuta kuin parhaan kaverinsa vessanpöntön!! ;(
Mullakin määrät ovat joskus valtavia. Jotain ruokaa vedän puoli isoa kattilallista. Esim. jotain keittoo!! Ja kaikkea muuta päälle. Voimia sinulle! Jaksellaan yhdessä.
- aloittaja
anoreksia kaudellani, joka päättyi 2 vko sitten, oli kuoppa posket eikä leukaa ollenkaan, nyt naamani on kuinhamsterilla joka on juuri varastoinut ruokaa suuhun, aah en ole ikinään näyttänyt näin kamalalta!! tasoittuuko tämä jossain vaiheessa ja palautuuko naama ennalleen jos lopettaa oksentamisen, kuinka nopeasti!?
Mulla on mennyt tää tähän että oksentelen yli 4 kertaa päivässä jos olisi aikaa enemmän, oksentaisin varmaan koko ajan. yksi päivä mulla meni näin:
Heräsin, lähdin ostamaan kaupasta 12 jäätelöä söinniitä luin samalla kirjaa ja menin oksentamaan (syöminen kesti puolituntia, oksentaminen 2 minuuttia). Join vähän maitoa ja kalium pitoista viccyä, menin nukkumaan kahdeksi tunniksi kun olin niin väsynyt. kun heräsin, menin taas kauppaan, ostin lisää jäätelöä, tein samat uudestaan. Nukuin taas hetken. Kun heräsin, ostinpatonkia ja jäätelöitä lisää ja oksensin. Sitten olikin joi ilta ja kävin nukkumaan.
Seuraavana aamuna sama jatkui, kunnes kello kolmelta minun oli lähdettävä töihin. Ja mikä kamalinta, olen hoitaja! Tuntuu niin tyhmältä kun olen hoitaja ja mulla on bulimia. :'(- turvonneet
eli sylkirauhasesi ovat turvonneet. poskesi palautuvat kyllä kun lopetat oksentamisen, ei ehkä heti, mutta odotus palkitaan.
onneksi meidän suvussa kulkee paksut posket (oi, kiitos) joten niitä ei huomaa. anorektisenakin (kun en oksennellut) mulla oli aina tosi pyöreät posket. vaikka kuinka haluaisin ne lommolle.. ei taida onnistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401410Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891245- 1091105
- 191051
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833