Varoitus: Kukkalinkki

19

1064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No oli kyllä ihania kukkia taas, sulla jo ruusutkin alkaa aueta, mulla on vielä aika pienellä nupulla, väri alkaa jo kyllä näkymään...
      Mikä toi videon eka sininen kukka on ???? hitsi et mä oon ihastunut kaikkiin sinisiin kukkiin...

• on kesäkoiso, mä ostin ihan sian säkissä ja vielä neljä noita pikkupuita kun eivät vielä kukkineet mutta osoittautuivat tosi positiiviseksi yllätykseksi.
        Siinä on alle metrin mittaisen rungon päässä "pallo" joka on täynnä noita pikkuisia kukkia.

• Haukullinen kirjoitti:

on kesäkoiso, mä ostin ihan sian säkissä ja vielä neljä noita pikkupuita kun eivät vielä kukkineet mutta osoittautuivat tosi positiiviseksi yllätykseksi.
        Siinä on alle metrin mittaisen rungon päässä "pallo" joka on täynnä noita pikkuisia kukkia.

Tosi kaunis...täytyis muistaa tuokin ensikesänä...
        Kesäkukkahan se kai on ??

• Haukullinen!
        Haukullinen kirjoitti:

on kesäkoiso, mä ostin ihan sian säkissä ja vielä neljä noita pikkupuita kun eivät vielä kukkineet mutta osoittautuivat tosi positiiviseksi yllätykseksi.

Kyllähän nuo kotikukat ovat ihan eri makusia.

• Sikra kirjoitti:

Tosi kaunis...täytyis muistaa tuokin ensikesänä...
        Kesäkukkahan se kai on ??

kesällä ulkona ja väitetään että jos sen talveksi ottaa viileään huonetilaan/autotalliin tms niin sen pitäis ainakin keväällä tehdä uudet lehdet ja herätä henkiin lepotilasta, ulkona ei talvea pärjää.

• Haukullinen! kirjoitti:

Kyllähän nuo kotikukat ovat ihan eri makusia.

kannattaako tota syödä, eikös moni koiso ole jonkunverran myrkyllinen...

• Haukullinen kirjoitti:

kesällä ulkona ja väitetään että jos sen talveksi ottaa viileään huonetilaan/autotalliin tms niin sen pitäis ainakin keväällä tehdä uudet lehdet ja herätä henkiin lepotilasta, ulkona ei talvea pärjää.

Meillä toi autotalliki on lämmin ja toiseksi se on ihan pimeä, ettei varmaan onnistuis mulla...

• Sikra kirjoitti:

Meillä toi autotalliki on lämmin ja toiseksi se on ihan pimeä, ettei varmaan onnistuis mulla...

millaiset asteet toi vaatii, pitää kyllä ottaa selvää ennen talvea.
        Meidän autotallissa menee pakkasen puolelle joten siellä ei voi säilyttää pakkaselle arkoja kasveja, mieluiten kyllä kerään vain sellasta joka kestää pihalla eikä tarvi sisälle kanniskelua talven ajaksi.

Olin suunnitellut että pistäisin sisäpihalle peikonpähkinän kasvamaan mutta kun kuulin taimitarhalla että tällä vyöhykkeellä se on tosi työläs hoidettava luovuin ajatuksesta.

• Kaikella kunniootuksella:
        Haukullinen kirjoitti:

kannattaako tota syödä, eikös moni koiso ole jonkunverran myrkyllinen...

Muna Koiso ei ole.

Myrkyllinen siis.

Ja jotta saisimme tämänkin (asiattoman) ketjun jotenkin liitetyksi koiramaisiin pulinoihin, alameko yhdessä tuumata, jotta mikä kasvi on eniten minkäkin koiran näköinen tai tapainen?

Toisaalta, kyllähän tämä parituntinen riitti itselleni näissä kuvioissa taas tältä erää...

Viihtykää hyvin ystävät hyvät. Kukin puuhissaan:)

• Haukullinen kirjoitti:

millaiset asteet toi vaatii, pitää kyllä ottaa selvää ennen talvea.
        Meidän autotallissa menee pakkasen puolelle joten siellä ei voi säilyttää pakkaselle arkoja kasveja, mieluiten kyllä kerään vain sellasta joka kestää pihalla eikä tarvi sisälle kanniskelua talven ajaksi.

Olin suunnitellut että pistäisin sisäpihalle peikonpähkinän kasvamaan mutta kun kuulin taimitarhalla että tällä vyöhykkeellä se on tosi työläs hoidettava luovuin ajatuksesta.

Mulla on tuo peikonpähkinä, hyvin se täälä on menestynyt, en oo suojannu sitä millään...

• Kaikella kunniootuksella: kirjoitti:

Muna Koiso ei ole.

Myrkyllinen siis.

Ja jotta saisimme tämänkin (asiattoman) ketjun jotenkin liitetyksi koiramaisiin pulinoihin, alameko yhdessä tuumata, jotta mikä kasvi on eniten minkäkin koiran näköinen tai tapainen?

Toisaalta, kyllähän tämä parituntinen riitti itselleni näissä kuvioissa taas tältä erää...

Viihtykää hyvin ystävät hyvät. Kukin puuhissaan:)

ymmärtämistä voisit ehkä treenata, minä sanoin "moni koiso" en munakoiso joka sivunmennen sanottuna on yhä yhdyssana.

Voisitko perustella miksi tämä ketju on asiaton, ihan rohkeasti omin sanoin kerro meille kiinnostuneille.

• Sikra kirjoitti:

Mulla on tuo peikonpähkinä, hyvin se täälä on menestynyt, en oo suojannu sitä millään...

luvattu kasvihuoneilmiö tänne asti ehtii niin varmaan sitten saan minäkin peikonpähkinän.

Mulla oli jo selvä suunnitelma, muurikivillä tehty koroke, siinä taustana peikonpähkinä ja etualalla kivipaasi jonka sisälle poratun reiän läpi nousee vesi joka valuu kiven kylkiä pitkin alas.

• se jaksat.
        Haukullinen kirjoitti:

ymmärtämistä voisit ehkä treenata, minä sanoin "moni koiso" en munakoiso joka sivunmennen sanottuna on yhä yhdyssana.

Voisitko perustella miksi tämä ketju on asiaton, ihan rohkeasti omin sanoin kerro meille kiinnostuneille.

Onko aina pakko alkaa suukopu, jos ei ole mistä aloittaa, niin vaikka jostain halvatun koisosta.
        Hyvää yötä, eipä tarvitse näitä kauempaa tsekkailla.

• se jaksat. kirjoitti:

Onko aina pakko alkaa suukopu, jos ei ole mistä aloittaa, niin vaikka jostain halvatun koisosta.
        Hyvää yötä, eipä tarvitse näitä kauempaa tsekkailla.

eihän tässä ole suukopua, kiinnostaisi vain etä miksi väität aloitusta asiattomaksi, katsos kun tämähän ei ole koirapalsta.

• en mä jaksa kuunnella.
        Haukullinen kirjoitti:

hauska jutska kun, sen muistat kuitenkin, et ne naiset katselivat *suuauki* :D

• en mä jaksa kuunnella. kirjoitti:

hauska jutska kun, sen muistat kuitenkin, et ne naiset katselivat *suuauki* :D

Mikä tuo nyt oli?

• en minä ole
        Haukullinen kirjoitti:

eihän tässä ole suukopua, kiinnostaisi vain etä miksi väität aloitusta asiattomaksi, katsos kun tämähän ei ole koirapalsta.

väittänyt yhtään mitään, tuo äskeinen oli ihka ensimäinen kommentti koko ketjuun ja tämä on viimeinen. Revi siitä huumoria ja minä toki tiedän senkin, ettei tämä ole koirapalsta, ei sinnepäinkään. Sen voisit kertoa, minkä ihmeen takia pitää riidellä jokaisessa ketjussa, oli asia mikä vain, missä ne keskustelut ovat, niitähän ei tällä palstalla ole nähty.

• en minä ole kirjoitti:

väittänyt yhtään mitään, tuo äskeinen oli ihka ensimäinen kommentti koko ketjuun ja tämä on viimeinen. Revi siitä huumoria ja minä toki tiedän senkin, ettei tämä ole koirapalsta, ei sinnepäinkään. Sen voisit kertoa, minkä ihmeen takia pitää riidellä jokaisessa ketjussa, oli asia mikä vain, missä ne keskustelut ovat, niitähän ei tällä palstalla ole nähty.

tietää miksi sun on pakko riidellä jokaisessa ketjussa, sen tiedät vain sinä itse.

• ---------------
        en minä ole kirjoitti:

Mitenkähän olisi, jos itse sinä aloittaisit keskustelun, ja keskustelisit asiallisesti ? et kyllä taida kyetä muuhun kuin riitelyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1893
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1310
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      942
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      899
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe