NAISTENVIIKKO

Hämmästellen katselin palstaa.
Kukaan ei ole kertonut mitään "akkaanviikosta"
kun allakassakin on vain naisten nimiä. Ny on juhlittu Riikkaa, Saaraa, Markettaa, Johannaa, Leenaa, Kristiinaa ... neljättäkymmentä naisennimeä kaikkiaan löysin äkkiseltään...
Vanhat kertoi monia enteitä tästä viikosta...

15

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näyttääkin,

akkainviikolta tosiaan. Kuseksivat taivaan täydeltä.
      Akkainviikon lopuksi perjantaina Jaakko-poika heittää kylmän kiven, vaikka uimavedet eivät ole alkuunkaan vielä lämmenneet.

Ovat maailmankirjat sekaisin, todella.

• usko tai älä

Siinä sen saat nähdä.

• Peer G.

Väestörekisterikeskus, joka kaiken tietää
        tietää myös Suomessa lähes 650.000 naisen juhlivan nimipäiväänsä.
        Onneksi kedot ja ruusupuskatkin kukkivat ettei tarvitse kukkakauppaan ängetä.

• rekisterikeskuksen
        Peer G. kirjoitti:

mukaan tämän päivän sankareita, Saaroja, on lähes 19,000.
        Mukaan mahtuu yksi mieskin, tosin sadan vuoden takaa.

• raskisit
        Peer G. kirjoitti:

jollekulle naiselle kukkapuskan ostaa?
        Meehän nyt nurkkaan siitä Ajomies-x,Mentori,
        Resitenttisekoitus,Peer Gynt,Pilmari ja 20 muuta nikkiäs ja lopeta tää palstojen täyttäminen typeryyksilläs.

• totta maar

Ainkin nyt näyttää ennustukst pitävän. Ilmatieteen laitoksen tilastojen mukaan täysin poutaisia naistenviikkoja on keskimäärin kerran 10 vuodessa ja saman verran on naistenviikkoja, jolloin sataa kuutena tai kaikkina seitsemänä päivänä. Tyypillisintä on, että naistenviikolla sataa kolmena tai neljänä päivänä.

• päivänä

juhlii Marketta jne.

• kitikatti

naistenviikon aikana nimipäiviään viettäville:)

Olen joskus lukenut, että on myös toinen naistenviikko sekä miestenviikko allakassa, mutta en ole niitä etsiskellyt, tietääkö joku niistä mitään?

Tämä kesäinen "sadeviikko" on saanut julkisuutta eniten, vaikka tilastojen valossa tuskin sen enempää sataa kuin muillakaan viikoilla, ainakaan jos vuosikymmenien ajalta lasketaan sadepäivien määrää.

• nainen 50+

Nainen ja onnellinen naiseudestani.

Tuli aloituksen jälkeisistä teksteistä elävästi mieleeni patavanhoillinen isäni ja sen ikäluokan katkerat äijänköppänät, jos nyt samanlaisia ilmaisuja käytetään.

• tekemättä

Naistenviikolla on almanakassa kauniita naistennimiä. Kahdelle pojalle olen saanut valita nimen, mutta tyttöä en ole saanut.

Tytöille löytyy muutenkin niin paljon kauniita nimiä.

• henrii

kuin minullakin, on pelkästään tyttöjä. Vehkeet täytyisi olla kaksinkerroin, silloin tulisi tyttöjä sekä poikia.

• elikäs
        henrii kirjoitti:

kuin minullakin, on pelkästään tyttöjä. Vehkeet täytyisi olla kaksinkerroin, silloin tulisi tyttöjä sekä poikia.

yksi kumpaakin :)
        t.naistenviikkolaisen äippä

• ystäväni viettävät ja itsekin vietän nimipäivää naistenviikolla, onnea kaikille ;)

• Peer G.

Joko olette ottaneet osanne ennätysrunsaasta rapusaaliista, joka odottaa päästä kattilaanne punastelemaan.

• täplärapu

Onko jokirapu täplärapua maukkaampi?
        Maistuuko tyttörapu paremmalta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe