kai se täytyy uskoa.....

Loose ri

Olen pelannut netissä nyt 2 vuotta ja rollia parhaimillaan n.12000 aloitin 200. Nyt homma on mennyt sellaiseksi että roskalla vedetään ohi vasurilta ja oikeelta, oon pelannut maniakkina, loosena , taittina ja vaikka mitä, ventannut tuntikausia aloituskäsiä ja hävinnyt sen sitten roskalle...jne....mikä on?

Voisko joku vakavasti otettava pelaaja kertoa onko samoja kokemuksia itellä.

Onko saitit ruvennut nyt tän pokerihuuman takia päivittämään softaansa rakekäsiä dollarin kiilto silmissä?

Niin ja sitten oon kyllä miettinyt omaa peliä tuntikausia että mitä teen väärin....mut ei ei se sitä ole, tuntuu että homma toimii nykyään sillä kuka istuu kuumallatuolilla.

Mene ja tiedä

Absolute poker

15

1150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähintään 3 merkkiä

      "Onko saitit ruvennut nyt tän pokerihuuman takia päivittämään softaansa rakekäsiä dollarin kiilto silmissä?"

      Ei tuollainen onnistuisi niin, ettei se tulisi julki kun ottaa huomioon kuinka paljon ihmisiä työskentelee pelihuoneissa ja softajärjestelmien parissa eikä pelihuoneilla ole varaa ottaa riskiä rikossyytteistä, konkurssiin menosta, maineen menosta, miljoonien ja miljoonien oikeudenkäynneistä ym. paskasta. Miksi järjestäisivät tietynlaisia käsiä kun siitä on paljon enemmän haittoja kuin hyötyjä niile itselleen?

      • absolute pokeri

        Mafialta vois mennä maine.


      • Loose ri

        kiitti vastauksesta.

        Mutta sitä ei kai voi kieltää että älyttömät ohivedot on lisääntyneet viime aikoina huomattavasti, eikä pelkästään mun vakio saitilla vaan monella muullakin missä pelailen.

        Pelailen 1/2 nl ja moni "pelikaveri" siis itseni lisäks kenen kanssa oon pelannut n 2 vuotta on tullut alas ryminällä, tuntuu että on ihan sama millä lähet pottiin turpaan tulee ja voittokädet tuntuu kiertävän huolimatta siitä että sulla on prf paraskäsi, floppi paras käsi ja turni vihu saikin vedon vaikka oot lyönyt 100 pottiin se maksaa ja rivellä vihu vetää ohi ( esim: mulla KK vihulla Q6 ristiä flop 6410 josta 10 ristii vihu betsas 8 prf mä löin päälle 24. floppi vihu lyö 18 mä rereissaan 48.turni se sököttää mä lyön 100 ja se MAKSAA turni kortti 2 ristii (värin veto)riverillä lyön sitä kun lihavaa sikaa koska se tuntuu maksavan koko matkan ja ettei se maksais jos sillä on värin veto, mä lyön 240 se maksaa no river anto sille sen ristijätkän ja se sai värin ........

        ja kyseessä ei ole aloittelija joka lyö ja maksaa millä tahansa korteilla. Okei tää on vaan yksi esimerkki ja tässä oli kyse enemmän pelaajaan hulluudesta tai tyhmydeestä??? en tiedä mutta suurin osa ohivedoista tulee koska saitti jakaa sellaiset kortit esim perjantailta floppasin 8 tunnin session aikana 9 settiä joista hävisin kuusi koska vihulla oli suurempi setti mm.JJj kun kaveri näytti KKk

        kertokaa missä ite pelaatte ja kokemuksia

        respect


      • Loose ri
        Loose ri kirjoitti:

        kiitti vastauksesta.

        Mutta sitä ei kai voi kieltää että älyttömät ohivedot on lisääntyneet viime aikoina huomattavasti, eikä pelkästään mun vakio saitilla vaan monella muullakin missä pelailen.

        Pelailen 1/2 nl ja moni "pelikaveri" siis itseni lisäks kenen kanssa oon pelannut n 2 vuotta on tullut alas ryminällä, tuntuu että on ihan sama millä lähet pottiin turpaan tulee ja voittokädet tuntuu kiertävän huolimatta siitä että sulla on prf paraskäsi, floppi paras käsi ja turni vihu saikin vedon vaikka oot lyönyt 100 pottiin se maksaa ja rivellä vihu vetää ohi ( esim: mulla KK vihulla Q6 ristiä flop 6410 josta 10 ristii vihu betsas 8 prf mä löin päälle 24. floppi vihu lyö 18 mä rereissaan 48.turni se sököttää mä lyön 100 ja se MAKSAA turni kortti 2 ristii (värin veto)riverillä lyön sitä kun lihavaa sikaa koska se tuntuu maksavan koko matkan ja ettei se maksais jos sillä on värin veto, mä lyön 240 se maksaa no river anto sille sen ristijätkän ja se sai värin ........

        ja kyseessä ei ole aloittelija joka lyö ja maksaa millä tahansa korteilla. Okei tää on vaan yksi esimerkki ja tässä oli kyse enemmän pelaajaan hulluudesta tai tyhmydeestä??? en tiedä mutta suurin osa ohivedoista tulee koska saitti jakaa sellaiset kortit esim perjantailta floppasin 8 tunnin session aikana 9 settiä joista hävisin kuusi koska vihulla oli suurempi setti mm.JJj kun kaveri näytti KKk

        kertokaa missä ite pelaatte ja kokemuksia

        respect

        ja unohtu että kokonaisilla stäkeillä mentiin loppuun asti


      • Loose ri
        Loose ri kirjoitti:

        ja unohtu että kokonaisilla stäkeillä mentiin loppuun asti

        AP:llä ne on tässä limiitissä 400usd


      • linjoilla ja kokemuksilla
        Loose ri kirjoitti:

        kiitti vastauksesta.

        Mutta sitä ei kai voi kieltää että älyttömät ohivedot on lisääntyneet viime aikoina huomattavasti, eikä pelkästään mun vakio saitilla vaan monella muullakin missä pelailen.

        Pelailen 1/2 nl ja moni "pelikaveri" siis itseni lisäks kenen kanssa oon pelannut n 2 vuotta on tullut alas ryminällä, tuntuu että on ihan sama millä lähet pottiin turpaan tulee ja voittokädet tuntuu kiertävän huolimatta siitä että sulla on prf paraskäsi, floppi paras käsi ja turni vihu saikin vedon vaikka oot lyönyt 100 pottiin se maksaa ja rivellä vihu vetää ohi ( esim: mulla KK vihulla Q6 ristiä flop 6410 josta 10 ristii vihu betsas 8 prf mä löin päälle 24. floppi vihu lyö 18 mä rereissaan 48.turni se sököttää mä lyön 100 ja se MAKSAA turni kortti 2 ristii (värin veto)riverillä lyön sitä kun lihavaa sikaa koska se tuntuu maksavan koko matkan ja ettei se maksais jos sillä on värin veto, mä lyön 240 se maksaa no river anto sille sen ristijätkän ja se sai värin ........

        ja kyseessä ei ole aloittelija joka lyö ja maksaa millä tahansa korteilla. Okei tää on vaan yksi esimerkki ja tässä oli kyse enemmän pelaajaan hulluudesta tai tyhmydeestä??? en tiedä mutta suurin osa ohivedoista tulee koska saitti jakaa sellaiset kortit esim perjantailta floppasin 8 tunnin session aikana 9 settiä joista hävisin kuusi koska vihulla oli suurempi setti mm.JJj kun kaveri näytti KKk

        kertokaa missä ite pelaatte ja kokemuksia

        respect

        Olen itsekin painin jo vuoden päivät, ohi mennään aina ja iänkaiken, siis aina siihen saakka kunnes pelitililläsi on pyöreä 0$ saldo. Talletat lisää ja tovin jos toisenkin peli kulkee taas normaalisi kunnes sama homma jatkuu, mikään eikä kukaan kestä, pelaat miten pelaat aina saat vastustajan joka vetää viimeistään riverillä ohi yleensä maksaa vieläpä aivan uskomattomalla roskalla, korteilla joilla ei aiemmin ole maksanut edes sb:tä.... hmmm........ On tämä mielenkiintoista tämä nettipokeri. Suurimmat epätodennäköisyydet toteutuvat kerta kerran jälkeen. Niin ja itse pelaan tasolla nl 50 nl 100 nl 200.

        Pisin yhtäjaksoinen kuoppa on ollut 5 kk putkeen siis tuota yllä mainittua onnea. Nykyään homma menee niin että voittoa tulee jokaisen talletuksen jälkeen aikansa kunnes putoaminen alkaa, siis sadasta kädestä häviää vähintään 90kpl.

        Ei kestä ei sitten mikään.


      • pokerbuddy
        linjoilla ja kokemuksilla kirjoitti:

        Olen itsekin painin jo vuoden päivät, ohi mennään aina ja iänkaiken, siis aina siihen saakka kunnes pelitililläsi on pyöreä 0$ saldo. Talletat lisää ja tovin jos toisenkin peli kulkee taas normaalisi kunnes sama homma jatkuu, mikään eikä kukaan kestä, pelaat miten pelaat aina saat vastustajan joka vetää viimeistään riverillä ohi yleensä maksaa vieläpä aivan uskomattomalla roskalla, korteilla joilla ei aiemmin ole maksanut edes sb:tä.... hmmm........ On tämä mielenkiintoista tämä nettipokeri. Suurimmat epätodennäköisyydet toteutuvat kerta kerran jälkeen. Niin ja itse pelaan tasolla nl 50 nl 100 nl 200.

        Pisin yhtäjaksoinen kuoppa on ollut 5 kk putkeen siis tuota yllä mainittua onnea. Nykyään homma menee niin että voittoa tulee jokaisen talletuksen jälkeen aikansa kunnes putoaminen alkaa, siis sadasta kädestä häviää vähintään 90kpl.

        Ei kestä ei sitten mikään.

        Meni ohi toi limiitti, siis oliko se 1.00/2.00nl vai puhuitko sisään ostosta tolla 100/200?


      • BB siis
        pokerbuddy kirjoitti:

        Meni ohi toi limiitti, siis oliko se 1.00/2.00nl vai puhuitko sisään ostosta tolla 100/200?

        50c-1$-2$


    • yksinkertaista

      Vaikka se onkin lähes mahdotonta itselleen myöntää, pelaat huonosti. TÄRKEIN tieto puuttuu (taas) eli kuinka monta jakoa olet pelannut? Tuo kaksi vuotta ei kerro mitään. Jotkut pelaa viikossa enemmän kuin toiset vuodessa.

      • Loose ri

        lol

        olen miettinyt omaa peliä yökaudet ja varmasti havainnut omat viat ja puutteet, nyt kysymyksessä on saitin jakamat kortit ei pelitaktiikka.

        laske n650pvx8hx3pöytää= ja toivon analyyttisempää keskustelua kuin että pelaat huonosti, koska sitä ei osoita mikään seikka, mutta jos näin on ja löydän virheen korjaan sen heti.


      • and bullshit walks
        Loose ri kirjoitti:

        lol

        olen miettinyt omaa peliä yökaudet ja varmasti havainnut omat viat ja puutteet, nyt kysymyksessä on saitin jakamat kortit ei pelitaktiikka.

        laske n650pvx8hx3pöytää= ja toivon analyyttisempää keskustelua kuin että pelaat huonosti, koska sitä ei osoita mikään seikka, mutta jos näin on ja löydän virheen korjaan sen heti.

        kaikki vaan huonon tuurin piikkiin, niin itsetunto säilyy korkeana!


    • rollilla pelaat

      Onhan niitä downsvingejä olemassa, jos virheet eivät ole omasta pelistäsi johtuvaa.

      Paljonkas on rahaa rollissa ja millä stakilla pelaat niissä limiiteissä (ja missä limiiteissä). Kopioi osa käsihistoriaa tänne.

      • Loose ri

        ...................käsihistoriat tulossa.


      • Loose ri
        Loose ri kirjoitti:

        ...................käsihistoriat tulossa.

        ok... aloittelin 0.25/0.50 nl pöydissä jo hieman pelanneena rolli 200 ( se on vähän, tiedän)täydet stäckit, tahkosin siellä 4000 usd puoli vuotta nostot himaan 700 usd/kk, nousu kun oli 4000 rolli .50/1.00 nl pöytiin stäckit 50-200usd sen mukaan mikä oli pöydän taso nostot himaan 1200/kk, sama tyyli myös 1.00/2.00nl pöydissä stäkin koko vaihtelee minimistä maksimiin sen mukaan kuinka tiukka pöytä on ( 100 aloituksella tuplaan yleensä jos löysää peliä)nostot himaan 2000/kk


      • paljon käsiä
        Loose ri kirjoitti:

        ...................käsihistoriat tulossa.

        äläkä tyydy pariin kolmeen valikoituun bad beattiin. Tilauksessa olisi 100 000 käden database, niin nähdään miten on.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe