Neitsyt tarttui

kaurista sarvista

Olen kauris-nainen. Elämäni 2 suurta rakkautta olivat molemmat härkä-miehiä. Kun kaksi sarvipäätä laitetaan yhteen, saattaa syntyä välillä aikamoista räimettä, vaikka rakkaus roihuaisikin suurella liekillä. Vannoin, etten enää koskaan ota härkää rinnalleni, vaikka tunnenkin heihin suurta vetoa. Nyt elämääni on ilmestynyt ensimmäinen neitsyt-mies. Suhde on vasta aluillaan, mutta tämä on jotain uskomatonta sielujen sympatiaa.

Tämä neitsyt-mies on älykäs, huumorintajuinen, hellä ja huomaavainen. Hän ei lässytä (en siedä ylimakeita siirappipuheita), ei mene suoraan asiaan (olen herkkis ja kaipaan hellyyttä vaikka saatan vaikuttaa aika tunteettomalta välillä), osaa puhua mistä tahansa aiheesta (olen pohdiskelija ja pidän suuresti syvällisistä keskusteluista), ajattelee järjellä (olen itse realisti) ja välittää perheestään ja ystävistään todella paljon (rakastan välittömiä ja välittäviä ihmisiä, koska haluaisin itse olla enemmän heidän kaltaisensa).

Mies on täydellinen minulle. Toivottavasti olen myös täydellinen hänelle. Hän tekee minusta tasapainoisen, minä kun olen tämmöinen skorpionin pihtihännällä varustettu känkkäränkkä-kauris ;)

Im in looooveee......

PS Myös paras ystäväni on neitsyt :-D Neitsyet, olette ihania!!

4

1242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viestistäsi

pitkästä aikaa jotain muuta kuin neitsyitten haukkumista. Kauris ja Neitsyt tulee kyllä tosi hyvin toimeen. Minulla on muutama kaurisystävä ja heidän kanssaan tosiaan synkkaa. Vielä kun löytäisin kaurismiehen:) Itsellä ollut skorpiooneja ja jousimiehiä mutta ei toimi.

• sanos muuta

Itse olen myös kauris nainen ja olen tapaillut neitsyt miestä. Tullaan aivan loistavasti toimeen. Tää mun tapaama neitsyt mies on kans niiin aivan uskomattoman ihana!!!!:)

• yhteen....

Olen neitsyt-nainen ja ollut kaksi kertaa suhteessa kauris-mieheen. Nämä suhteet ovat olleet kumpikin pitkiä. Olen samaa mieltä: kyllä neitsyt ja kauris on kuin luotu toisilleen, yhteisymmärrys alkaa ensimmäisestä katseesta.

Elämä vain on monimutkaista ja ihmisessä vaikuttavat monet muutkin asiat kuin horoskooppi, joten aina nämäkään suhteet eivät lopulta jää pysyviksi.

• sarvet ja sorkat

Samanlaisia ajatuksia Neitsytmiehestä. Itsllänikin oli ihana rakkaussuhde Härkämieheen, mutta Neitsyt elää enemmän reaaliajassa. Huomaan Kauriina arvostavani pientä huomaavaisuutta; kahvinkeittoa, villasukkia jne.
      Neitsymies on myös hyvä ystävä muille, aina auttamassa. Lapsistaan huolehtii vastuuntuntoisesti, miettii aina mikä hyväksi. On kiinnostunut asioista. Lukee sanomalehdet huolella ja keskustelee.
      Niin on paljon hyvää, kiinni pidän kynsin hampain. Kaurista tämä mies rauhoittaa ja ennenkaikkea tarjoaa sitä Kauriin niin paljon tarvitsemaa turvallisuutta :oD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4251
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1881
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1495
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1463
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1274
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      747
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      691
    Aihe