01-Avensiksen jäähdytystuuletin pyörii aina kun moottorikin on käynnissä...missä vika? Sen kokoinen jäähdytin että pitäisi varmaan kuorma-auton moottorinkin viileänä vaikkei olisi tuuletinta ollenkaan.
Avensiksen tuuletin pyörii jatkuvasti
5
5343
Vastaukset
- Sanua
Mutta veikkaisin Flektin anturia sielä jäähdyttimen alakulmassa... En tiiä onko se sielä kuten E Carinassa jossa sama vika johtuu juuri tuosta anturista. Sikäli järkevä että jos anturi hajoaa tai kosketukset liittimissä on huonot niin tuuletin pyörii koko ajan...
- Pera
Silloin ainakin Primerassa pyörivät molemmat puhaltimet talvellakin.
- -DjS-
multa kans pisteet ilmastoinnille..
lämpimillä keleillä kun tarvis sitä viileää ilmaakin vääntää.. - 3bg
-DjS- kirjoitti:
multa kans pisteet ilmastoinnille..
lämpimillä keleillä kun tarvis sitä viileää ilmaakin vääntää..Itse kanssa meni halpaan ensimmäisen ilmastoidun autoni kanssa, menin hölmönä reklamoimaan siitä että toinen flekteistä pyöri aina. Kannattaa huomata että joissakin automerkeissä vaikka ilmastoinnin laittaa OFF asentoon, mutta jos laittaa huurteenpoiston päälle, auto käynnistää automaattisesti ilmastointikoneiston ja taas flekti pyörii.
- ile D4D
Olen epäillyt, pyöriikö tuuletin ollenkaan ilman ilmastointia. Tänään puolen tunnin jonossa Puuhamaahan lämmöt nousivat mittarissa normaalista puolivälistä muutaman millin. Tuuletin ei vielä aloittanut pyörimistä. Sitten hermot petti ja laitoin ilmastoinnin päälle ja heti fläkti alkoi laulaa. Parikymmnetä sekuntia ja lämmöt oli taas normaalina.
Onko kellään kokemusta kuinka ylös lämpöjen pitää nousta, jotta tuuletin käynnistyy ilman ilmastoinita. Itse en ole sitä koskaan kuullut muulloin kuin joskus auton ollessa uusi kovan autobahn-ajon jälkeen turboa tyhjäkäynnillä jäähdyttäessa. Silloin en tosin muista mitä lämpömittari näytti. Ja kyseessä D4D -01.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532345Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271392Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871116Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551102Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1781062- 98973
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13950- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23858Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10843