Youtuben sekä muiden firefoxin/explorerin kautta katsotuissa videopätkissä katselu loppuu tilanteesta riippuen 1s-n.30s sisään, heittää virheilmoituksen jossa "ongelman havaitessa päällä flasplayer". Kaikki mahdolliset ajurit, ohjelmat ja jopa xp ajettu uudelleen koneelle. Ei toimi. Nyt uusien kikkailujen (ajoin xp:n ajurit uudelleen) jälkeen tekee saman mutta heittää heti koko internetsivun pois.win media player pyörittää videota, ääni toimii, kuva ei.win dvd ilmottaa dvd elokuvan (ostettu) katselussa että peiton luonti ei onnistu, eikä mitään tapahdu.
Onko kokemuksia ja neuvoja? virus vai kovalevy paskana. viruksia ei ole löytynyt, kaikki mahdollinen uusittu ja ajettu sisään.
kiitos
videot(esim. you tube) katkeaa, heittää selaimen kiinni
3
804
Vastaukset 3
Onko Flash päivitetty?
- 56ca001
Luulen että troijalainen ohjaili konettas,samoin kävi minulla ,ei antanut kuin 10-30sek pitää konetta auki katkas ja kytki itse takasin siks en saanu viruksen poistoa pelaan ennen kuin sain hakattua mustan pahvin auki ja pääsin vikatila käytään siitä se sit korjaantu, Niitä on aika juonia, Inttex exbloreria en suosittele koko koneelle, mootsilla safari oopera. siinä kevyet hakujutut.en itekään oo mestari,kantapään kautta opetellu. romuista rakensin ekan koneeni, ohjelmat vähän hakusessa vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881404
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K211128En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621083- 65918
- 62803
- 60770
- 69754
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24720- 69692
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39658Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49647- 133636
- 52606
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36585- 19537
- 68537
- 43535
- 33530
- 29525
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve38509