Eli erotatteko A:n ja B:n liikkeet omiksi liikkeikseen?
Itse tunnen B:ltä vain harvoin (kerran päivässä) selvät liikkeet joiden tiedään olevan varmasti hänen.
A on perätilassa oikealla joten tunnen hänen liikkeensä tosi hyvin. B on tähän asti ainakin ollut poikittain ja moukaroi maksaa ja munuaisia. Mutta koska minun pitäisi alkaa ertottamaan ne?
Nyt Rv:t 27 0
Kaksosten
3
949
Vastaukset
- Tuplaonni
... niitä välttämättä erotakkaan. Pötypuhetta jos joku muuta väittää. Itselläni oli istukat etuseinässä, joten hyvä jos edes päällepäin näkyi liikkeitä. Siinä sitten sai mietiskellä sisäisiä tuntemuksiaan.... :-)
Onnea ja jaksuja odotukseesi!- ...
Kyllä minä ainakin erotin,eikä ole mitään pötypuhetta! Istukka oli kohdun takaseinämässä, A rt ja B pt, hyvin erotti kumpi potkaisi:)
- Johanna-84
Eli siis b-vauvan liikkeet erotin ihan hyvin. B yleensä potkutteli samaan kohtaan oikeaan kylkeen. A-vauva oli alempana ja liikkeet tuntui heikommin kuin b:n. Loppuvaiheessa, kun vauvoilla alkas olla tosi ahdasta, en välillä tunnistanut kumman vauvan liikkeitä ovat. Välillä en edes ollut varma, että kumpikin vauva liikkui masussa, mutta onneksi loppuvaiheessa polikäyntejä oli niin usein, ettei ehtinyt huolestua!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801263EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79885
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19880- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27699- 30676