konttorin sulkeuduttua

Marko

Olimme jutelleet tyttökaverini kanssa paljon työpailla rakastelemisesta ja erään kerran menin hänen työpaikalleen juuri ennen kuin hänen työaikansa loppui. Istuin häntä vastapäätä ja vaihdoimme suudelmat. Tunsin Jaanan suudelmasta hänen halunsa ja kiersin hänen palvelutiskinsä taakse. Katsoin kun hänen sulki PC:nsä ja ihailin hänen hameen alta paljastuvia sääriään. Käteni hyväilivät hänen lantiotaan ja sukelsivat hänen paitansa alle. Sain hänen rintansa käsiini ja tunsin rintaliivien läpi kuinka hänen nänninsä alkoivat kovettua hyväilyistäni. Jaana nousi ylös ja aloin riisumaan hänen kenkiään pois, jotta saisin hänen sukkahousunsa riisuttua. Jaanan vartalo värähti mielihyvästä kun käteni hyväilivät hänen sääriään laskiessani hänen sukkahousunsa ja pitsipöksyt alas. Hänen pitsipöksynsä olivat jo haaroista kosteat ja tuoksuivat hänen halulleen. Jaana istui takaisin tuolille ja nojasi raukeana taaksepäin samalla kun polvistuin hänen eteensä suukotellen hänen ihanalle tuoksuvia reisiään. Jaanan vartalo värisi nautinnosta ja jännityksestä kun kieleni kosketti hänen klitoristaan. Hän nosti vielä toisen jalkansa pöydälle avaten sylinsä minulle, samalla hän oli laittanut kätensä paitansa sisään ja puristeli rintojaan. Kieleni tutki joka sopukan hänen vaossaan ja hän levottomana yritti pitää äänensa sillä tasolla ettei yläkerrassa hänen työkaverinsa kuulisi. Vetäydyin hänestä ja laitoin mukanani olleen videokameran valmiiksi. Jaana katsoi minua himokkain silmin kun kuvasin häntä. Hänen kätensä laskeutuivat hänen syliinsä ja toisella kädellään hän levitti huuliaan samalla kun toisen käden sormet hieroivat paisunutta klitorista. Jaanan katseesta näin hänen halunsa ja se kiihoitti minua. Avasin toisella kädelläni farkkuni ja paljastin hänelle kovana seisovan elimeni. Jaana katsoi haltioituneena kun kuvasin häntä ja liikuttelin kättäni kalullani samalla kun Jaanan sormet alkoivat pyöriä villimmin hänen klitoriksellaan. Vaimeaa litinää ja vaimennettuja voihkaisuja kuuluin hänen huulitaan kunnes hän kuiskasi minulle : - Minulta tulee Marko... Samalla hän taivutti päätään taaksepäin ja hänen lantionsa alkoi värisemään orgasmista. Oma kaluni seisoi kovana tuosta ihanasta näystä ja asetin videokameran pöydälle sopivaan kohti. Tiesin että Jaana haluaisi minut sisäänsä takaapäin ja hän nojautui vasten työpöytäänsä nostaen toisen jalkansa tuolille. Nostin hänen hamettaan ylös ja hän tarttui kovaan kaluuni ja ohjasi sen sisäänsä voihkaisten samalla. Pidin hänen lantiostaan kiinni ja aloin rakastelemaan häntä hitain työnnöin. Jaana oli tilanteesta niin kiihoittunut ettei hän malttanut pitää sormiaan poissa klitorikseltaan. Minua kiihoitti vaimea litinä joka kuului hänen hieroessaan klitoristaan. Äkkiä jostain kuului ääni joka kutsui Jaanaa, silloin meille tuli kiire ja Jaana laski nopeasti hameesa alas ja minä yritin epätoivoisesti saada itseni mahtumaan housuihini. Pian Jaanan työkaveri olikin siinä ja varmaan ihmetteli mitä varten tuo videokamera on tuossa....

2

6840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaana

      ...ei kysy aikaa eikä paikkaa varsinkaan sinun kanssasi Marko. Ensi kerralla digikamera????

    • Jei

      Pieni jaksotus ei olis pahitteeksi. Sun tarinaa ei jaksa lukea kun se on kirjoitettu tasapaksuna pötkönä alusta loppuun. Eikä tarina edes ole hääppöinen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe