Elikkäs ketkä aloittaa käsityöopeopinnot Savonlinnassa tänä syksynä? Ois kiva vaihtaa fiilareita jo näin etukäteen. Itse olen jo niin iloisella mielellä suuntaamassa kyseiseen opinahjoon. Kämppäkin jo löytyi, Hernemäestä. Toivottavasti se on kelpo paikka asustaa :)
Käsityönopettajakoulustus
4
400
Vastaukset
- mutta...
En aloita opintoja Savonlinnassa, mutta halusin sanoa, että Hernemäki on kiva alue asua. Rauhallista ja lähellä kaikkea.
- nanriikka
Sepäs on mukava kuulla. Aika summassa tuli tuo kämppä valittua kun ei kaupunkia yhtään tunne.
- syksyllä..
..käsityöopeopintoja aloittava. Kuin myös minulle uusi kaupunki ja kämpänkin löysin myös hernemäestä. Mukava kuulla, että on rauhallista aluetta :)
- nanriikka
Mulla muuttuikin kämppäsuunnitelmat ja suuntaan sittenkin Heikinpohjaan :) Muuttoa jo kovasti odottelen ja tietty opiskeluhommien alkuakin. Ei ole kovin paljon käsitystä vielä mitä se sitten tulee olemaan. Luotan että Savonlinna on kiva paikka asua ja opiskella. Oon ite kotoisin myös pienemmältä paikkakunnalat eli Savonlinnaan luulen sopeutavani hyvin. Opiskeluista en vielä tiedä. Tullut tässä laiskoteltua vuoden päivät niin en tiedä kuin niihin opiskelurutiineihin pääsee taas käsiksi. Motivaatio on kyllä huipussaa. Mitäs muiden fiilarit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831