Elikkäs ketkä aloittaa käsityöopeopinnot Savonlinnassa tänä syksynä? Ois kiva vaihtaa fiilareita jo näin etukäteen. Itse olen jo niin iloisella mielellä suuntaamassa kyseiseen opinahjoon. Kämppäkin jo löytyi, Hernemäestä. Toivottavasti se on kelpo paikka asustaa :)
Käsityönopettajakoulustus
4
414
Vastaukset
- mutta...
En aloita opintoja Savonlinnassa, mutta halusin sanoa, että Hernemäki on kiva alue asua. Rauhallista ja lähellä kaikkea.
- nanriikka
Sepäs on mukava kuulla. Aika summassa tuli tuo kämppä valittua kun ei kaupunkia yhtään tunne.
- syksyllä..
..käsityöopeopintoja aloittava. Kuin myös minulle uusi kaupunki ja kämpänkin löysin myös hernemäestä. Mukava kuulla, että on rauhallista aluetta :)
- nanriikka
Mulla muuttuikin kämppäsuunnitelmat ja suuntaan sittenkin Heikinpohjaan :) Muuttoa jo kovasti odottelen ja tietty opiskeluhommien alkuakin. Ei ole kovin paljon käsitystä vielä mitä se sitten tulee olemaan. Luotan että Savonlinna on kiva paikka asua ja opiskella. Oon ite kotoisin myös pienemmältä paikkakunnalat eli Savonlinnaan luulen sopeutavani hyvin. Opiskeluista en vielä tiedä. Tullut tässä laiskoteltua vuoden päivät niin en tiedä kuin niihin opiskelurutiineihin pääsee taas käsiksi. Motivaatio on kyllä huipussaa. Mitäs muiden fiilarit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai888003Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424708Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414341Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit442546Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.931392- 401256
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress401207Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391140Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?631090Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1661070