http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Abban musiikki kipusi USAn listoille/1135237964839
Itse en ole leffaa nähnyt, mutta kuuntelen parhaillaan soundtrakkia tässä. Mielenkiintoisia sovituksia. Tai pitäisikö sanoa että eivät ole onnistuneet alkuperäisiä kovin pahasti raiskaamaan ;) Omalla tavallaan ehjä kokonaisuus ja aukeaisi ehkä paremmin leffan katsomisen jälkeen. Tasaista hömppää eli ei nouse mikään biisi ylitse muiden. "Laulajat" ovat luonnollisesti mitäänsanomattomia ja Pierce B. ei ("yllätys") osaa laulaa...
Itse olen vähän huono arvostelemaan kun olen vain semi fani. Tai siis kuuntelen kyllä kaikkia albumeita, mutta lähinnä muuta musiikkia (ja pahimpana virheenäni pidän Erasuren Abba Esquen biiseistä enemmän kuin alkuperäisistä...).
Mamma Mia! leffan soundtrack
4
689
Vastaukset
- -leffa
on minullakin vielä näkemättä, mutta kaipa se on mentävä katsomaan, kun vaimo haluaa nähdä kutakuinkin kaiken missä Colin Firth (Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjan Mr. Darcy) vilahtaa. Ilmeisesti tämän leffan ansiosta pohjoisamerikkalaisetkin sitten viimein löytävät Abban musiikin - toivottavasti myös alkuperäisinä versioina, jotka ovat luultavasti parempia. Nils Landgren kyllä on myös tehnyt aika metkoja versoita levylleen Funky Abba.
- USA #7
Leffan soundtrack-levy on parhaillaan USA:n virallisen listan sijalla 7, mikä on kova saavutus. Voi nousta vielä, koska elokuva tulee koko ajan suositummaksi ja suositummaksi.
- on jo
USA #7 kirjoitti:
Leffan soundtrack-levy on parhaillaan USA:n virallisen listan sijalla 7, mikä on kova saavutus. Voi nousta vielä, koska elokuva tulee koko ajan suositummaksi ja suositummaksi.
kolmantena!
- DiscoDan
Maailmalla näyttää jälleen olevan valloillaan jonkinlainen ABBA-kuume Mamma Mia-elokuvan johdosta, sillä ABBA Gold-kokoelma on jo ties kuinka monennen kerran Britannian top 10-listalla sijalla 5 ja 18 hits sijalla 48, Mamma Mia-elokuvan soundrack puolestaan sijalla 1 kokoelmalevyissä. Australiassa on myös varsinainen ABBA-kuume valloillaan, sillä siellä Mamma-Mia soundrack on sijalla 1, Gold-kokoelma on sijalla 5, 18 hits sijalla 43 ja Number Ones sijalla 49!
Ja tosiaan myös jenkeissä Billboard topa 200-listalla Mamma Mia soundrack sijalla 3!
Pitää kyllä hankkia kyseinen soundrack, vaikka en ole hirveän innostunut ollut näistä aiemmin ilmestyneistä Mamma Mia-musikaalin levytyksistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656685
- 562018
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes451909- 541172
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3511167Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511115Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141041Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917