Kaikki ne henkilöt jotka täällä olivat ennen? Missä ihmeessä he ovat?
Onko tämä paikka muuten nykyään ihan kuollut?
Mihin on hävinneet?
10
1000
Vastaukset
- Hmm...
Keitä nickejä tarkoitat?
- ggdgdg
En tiedä.
Jos täällä on kuolutta niin suosittelen
www.diary.urli.net
Realiaikaista keskustelua wwe:stä. Mahdollisuus lukea ja kirjoittaa Diaryä ja paljon muuta! Tsek it out - The Man
ggdgdg kirjoitti:
En tiedä.
Jos täällä on kuolutta niin suosittelen
www.diary.urli.net
Realiaikaista keskustelua wwe:stä. Mahdollisuus lukea ja kirjoittaa Diaryä ja paljon muuta! Tsek it outItsekin suosittelen www.diary.urli.nettiä
Siellä voi keskustella asiallisesti Wrestlingistä ja diaryista. Suurin osa jollei kaikki käyttäjistä käyvät ja tietävät Wrestling Alertin mutta käyvät sen lisäksi täällä. - cm punk
The Man kirjoitti:
Itsekin suosittelen www.diary.urli.nettiä
Siellä voi keskustella asiallisesti Wrestlingistä ja diaryista. Suurin osa jollei kaikki käyttäjistä käyvät ja tietävät Wrestling Alertin mutta käyvät sen lisäksi täällä.ja paska tein yhden diaryn ja annetiin porttikierto. tänne http://wwe.munfoorumi.com/index.php voi tulla tekee diaryy.
- Kyllä kai
cm punk kirjoitti:
ja paska tein yhden diaryn ja annetiin porttikierto. tänne http://wwe.munfoorumi.com/index.php voi tulla tekee diaryy.
Kyllä kai sulle annettiin bannit koska
1) Et osannut käyttäytyä
2) Joka lauseessa kirjotusvirhe
3) Teit uuden diaryn suurin piirtein 1 viikossa
4) Spoilasit
5) Kopioit toisen diaryn ja väiti omaksi - jjytjytjyt
cm punk kirjoitti:
ja paska tein yhden diaryn ja annetiin porttikierto. tänne http://wwe.munfoorumi.com/index.php voi tulla tekee diaryy.
Tää "TEEEMU" oli itse niin epäasiallinen ja kirjoitustaidoton että pakkohan siitä oli jo heittää. Toisin sanoen: Tervetuloa sinne sivulle kaikki ketkä osaa kirjottaa. Teemu ei osannu...
- You get Punk'd
Kyllä kai kirjoitti:
Kyllä kai sulle annettiin bannit koska
1) Et osannut käyttäytyä
2) Joka lauseessa kirjotusvirhe
3) Teit uuden diaryn suurin piirtein 1 viikossa
4) Spoilasit
5) Kopioit toisen diaryn ja väiti omaksiOlihan se aika ärsyttävää, jos jokaisessa jaksossasi oli virheitä enemmän, kun laki sallii. Sinun käyttäytyminen oli myös todella lapsellista, joten älä yhtään ihmettele, jos sait bannit.
- maski.
jjytjytjyt kirjoitti:
Tää "TEEEMU" oli itse niin epäasiallinen ja kirjoitustaidoton että pakkohan siitä oli jo heittää. Toisin sanoen: Tervetuloa sinne sivulle kaikki ketkä osaa kirjottaa. Teemu ei osannu...
http://wwe.foorumit.fi/index.php tänne kaikki paitsi teemu.
- OMG!
maski. kirjoitti:
http://wwe.foorumit.fi/index.php tänne kaikki paitsi teemu.
Toi on ihan huono? Ei tuol oo mitään. Kaikki pystyy tekee tollasen foorumin sit vaan mainostlee turhana.
- Kumpikohan?
OMG! kirjoitti:
Toi on ihan huono? Ei tuol oo mitään. Kaikki pystyy tekee tollasen foorumin sit vaan mainostlee turhana.
Kumpikohan mahtaa olla tärkeämpää? Miten se foorumi on tehty vai se millaista porukkaa siellä liikkuu? Että sinuna en menisi ihan heti tuomitsemaan mitään foorumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483