Mihin on hävinneet?

Trishie

Kaikki ne henkilöt jotka täällä olivat ennen? Missä ihmeessä he ovat?

Onko tämä paikka muuten nykyään ihan kuollut?

10

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm...

      Keitä nickejä tarkoitat?

      • ggdgdg

        En tiedä.

        Jos täällä on kuolutta niin suosittelen

        www.diary.urli.net

        Realiaikaista keskustelua wwe:stä. Mahdollisuus lukea ja kirjoittaa Diaryä ja paljon muuta! Tsek it out


      • The Man
        ggdgdg kirjoitti:

        En tiedä.

        Jos täällä on kuolutta niin suosittelen

        www.diary.urli.net

        Realiaikaista keskustelua wwe:stä. Mahdollisuus lukea ja kirjoittaa Diaryä ja paljon muuta! Tsek it out

        Itsekin suosittelen www.diary.urli.nettiä

        Siellä voi keskustella asiallisesti Wrestlingistä ja diaryista. Suurin osa jollei kaikki käyttäjistä käyvät ja tietävät Wrestling Alertin mutta käyvät sen lisäksi täällä.


      • cm punk
        The Man kirjoitti:

        Itsekin suosittelen www.diary.urli.nettiä

        Siellä voi keskustella asiallisesti Wrestlingistä ja diaryista. Suurin osa jollei kaikki käyttäjistä käyvät ja tietävät Wrestling Alertin mutta käyvät sen lisäksi täällä.

        ja paska tein yhden diaryn ja annetiin porttikierto. tänne http://wwe.munfoorumi.com/index.php voi tulla tekee diaryy.


      • Kyllä kai
        cm punk kirjoitti:

        ja paska tein yhden diaryn ja annetiin porttikierto. tänne http://wwe.munfoorumi.com/index.php voi tulla tekee diaryy.

        Kyllä kai sulle annettiin bannit koska

        1) Et osannut käyttäytyä
        2) Joka lauseessa kirjotusvirhe
        3) Teit uuden diaryn suurin piirtein 1 viikossa
        4) Spoilasit
        5) Kopioit toisen diaryn ja väiti omaksi


      • jjytjytjyt
        cm punk kirjoitti:

        ja paska tein yhden diaryn ja annetiin porttikierto. tänne http://wwe.munfoorumi.com/index.php voi tulla tekee diaryy.

        Tää "TEEEMU" oli itse niin epäasiallinen ja kirjoitustaidoton että pakkohan siitä oli jo heittää. Toisin sanoen: Tervetuloa sinne sivulle kaikki ketkä osaa kirjottaa. Teemu ei osannu...


      • You get Punk'd
        Kyllä kai kirjoitti:

        Kyllä kai sulle annettiin bannit koska

        1) Et osannut käyttäytyä
        2) Joka lauseessa kirjotusvirhe
        3) Teit uuden diaryn suurin piirtein 1 viikossa
        4) Spoilasit
        5) Kopioit toisen diaryn ja väiti omaksi

        Olihan se aika ärsyttävää, jos jokaisessa jaksossasi oli virheitä enemmän, kun laki sallii. Sinun käyttäytyminen oli myös todella lapsellista, joten älä yhtään ihmettele, jos sait bannit.


      • maski.
        jjytjytjyt kirjoitti:

        Tää "TEEEMU" oli itse niin epäasiallinen ja kirjoitustaidoton että pakkohan siitä oli jo heittää. Toisin sanoen: Tervetuloa sinne sivulle kaikki ketkä osaa kirjottaa. Teemu ei osannu...

        http://wwe.foorumit.fi/index.php tänne kaikki paitsi teemu.


      • OMG!
        maski. kirjoitti:

        http://wwe.foorumit.fi/index.php tänne kaikki paitsi teemu.

        Toi on ihan huono? Ei tuol oo mitään. Kaikki pystyy tekee tollasen foorumin sit vaan mainostlee turhana.


      • Kumpikohan?
        OMG! kirjoitti:

        Toi on ihan huono? Ei tuol oo mitään. Kaikki pystyy tekee tollasen foorumin sit vaan mainostlee turhana.

        Kumpikohan mahtaa olla tärkeämpää? Miten se foorumi on tehty vai se millaista porukkaa siellä liikkuu? Että sinuna en menisi ihan heti tuomitsemaan mitään foorumia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe