Räkä Räikkönen on alamäessä ja hyvä niin.
Vastaukset 5
- seamen1961
Jos kimi ei rupea työskentelemään aktiivisemmin auton kanssa eli testaamaan samalla tavalla kuten shumi teki, niin loppuu kimiltä työt formuloissa hyvin nopeasti. Ei nykypäivän formulaa saa mieleisekseen jos ei tee asian eteen jotain, eli testaa,testaa ja taas kerran testaa. Jos vaan lomailee ja viettää hauskaa aikaa kavereiden parissa, niin muut menee taidoissa ja nopeudessa ohi että hurahtaa ja nythän se on jo nähty. Luulisi jo Kimin asioiden hoitajien jo huomanneen tämän.
- asiantuntija!
Otappa aasintuntija ensin selvää paljonko kauden aikana ja sen ulkopuolella saa testata ja puhu sen jälkeen testaamisesta,testaamisesta ja taas kerran testaamisesta.
- totta....
asiantuntija! kirjoitti:
Otappa aasintuntija ensin selvää paljonko kauden aikana ja sen ulkopuolella saa testata ja puhu sen jälkeen testaamisesta,testaamisesta ja taas kerran testaamisesta.
muutenkin aika huvittavaa lueskella joidenkin kirjoituksia. Katsotaan lauantaina aika-ajot ja sunnuntaina kooste, molemmat jälkilähetyksenä.
Sitten kerrotaan kuinka Kimin tähti on laskussa. Viime vuonna kuitenkin ilm. paljon paremmassa kunnossa. Ottakaa ihmiset asioista selvää ennen uhoamista....
- tuore tieto
Räkä on tullut omantunnon tuskiin. Hän ilmoitti tänään, että muutto Sveitsistä Suomeen tapahtuu loppuvuodesta ja että ensi vuodesta lähtien hänen on tarkoitus maksaa tuloveronsa Suomeen.
Tätä päätöstä on odotettukin, nappula. Voit sitten harkita tarkemmin, ketä täällä aiot töniä. - täällä......
Riittää näitä kateellisia paskahousuja,varmaan tulee hyvä mieli,kun saa täällä purkaa vähän tuntojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459