MIKKELI EI OLE YRITTÄJÄ YSTÄVÄLLINEN

tarkkailija ja fghjkl

Aloittava yrittäjä eisaa apua eikä edes mahdollisuutta. Menestyvät yrittäjät ajetaan pois
ja Te-keskus hangoittelee määrärahojen jakamisessa loppujen lopuksi ratkasee pärstä eikä muu. Mikkelillä ei ole varaa tälläiseen kun strategiassaan kehuu olevansa yrittäjä ystävällinen ja se nimenomaan tarvitsee uusia yritäjiä jotka todella tekevät niitä tuottita joista saadaan niitä veromarkkoja joilla maksetaan velkaa ja hoidetaan ihmisiä yms
Häpeä MIKKELI

7

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hui

      Ei täällä Mikkelissä tarvita sellaisia yrittäjiä, jotka vielä veronsa meinaavat markoilla maksaa :D

    • vakuuta

      Pieni huomio, TE-keskus on valtion viranomainen, sillä ei ole sinänsä mitään tekemistä Mikkelin kaupungin eikä sen strategian (tai sen puutteen) kanssa. Yritysosasto, joka myöntää yritystukia, sattuu vain Etelä-Savon osalta sijaitsemaan Mikkelissä.

      Jos ei ole tuon enempää lihaa luitten ympärille väitteissäsi niin ehkä on ihan hyvä ettet ole saanut avustuksia. Ja aloittavan yrityksen menestyksestä voi harvemmin olla täysin saletti etukäteen.

      • ulkopuolinen kirjoittaja

        vaikutat kyllä sinäkin aika maalaiselta puheiltasi.
        sanot te-keskus on valtion alla ja sillä kaupungilla ei ole mitään väliä, että on samat toiminta tavat.

        jos olisit joskus käynyt otavaa pitemmällä, niin tajuat, että verovirastokin toimii huomattavasti joustavammin pääkaupunkiseudulla kuin monissa maalaiskaupungeissa, vaikka olisi kuinka verovirastokin valtion alla. sillä ei ole mitään väliä, vaikka valtio kuinka ohjailisi toimintaa.

        paikalliset mulkut ne niissä valtion virastoissa istuvat ja pikku maalaiskaupungeissa riittää näitä kateellisia tai pikkusieluisia, koska kaikki tuntevat kaikki ja näiden virastojen toiminta perustuu hyvin usein näihin onko tuttu vai ei tuttu- leikkeihin.

        ei todellakaan toimi noin, että sama virasto se on, oulussa kuin mikkelissä ja tavat samanlaiset, ei todellakaan ja sama pätee helvetin moneen valtion laitokseen/virastoon.

        aika kornia väittää tuollaista.


      • Jos aihetta
        ulkopuolinen kirjoittaja kirjoitti:

        vaikutat kyllä sinäkin aika maalaiselta puheiltasi.
        sanot te-keskus on valtion alla ja sillä kaupungilla ei ole mitään väliä, että on samat toiminta tavat.

        jos olisit joskus käynyt otavaa pitemmällä, niin tajuat, että verovirastokin toimii huomattavasti joustavammin pääkaupunkiseudulla kuin monissa maalaiskaupungeissa, vaikka olisi kuinka verovirastokin valtion alla. sillä ei ole mitään väliä, vaikka valtio kuinka ohjailisi toimintaa.

        paikalliset mulkut ne niissä valtion virastoissa istuvat ja pikku maalaiskaupungeissa riittää näitä kateellisia tai pikkusieluisia, koska kaikki tuntevat kaikki ja näiden virastojen toiminta perustuu hyvin usein näihin onko tuttu vai ei tuttu- leikkeihin.

        ei todellakaan toimi noin, että sama virasto se on, oulussa kuin mikkelissä ja tavat samanlaiset, ei todellakaan ja sama pätee helvetin moneen valtion laitokseen/virastoon.

        aika kornia väittää tuollaista.

        Silloin kannattaa varmasti ottaa yhteyttä Misetiin. Siellä tuntuisi olevan draivia ja ovatkin saaneet jo paljon aikaiseksi. Jos aloitat yritystoimintaa, niin silloin mene Dynamon puheille.

        Ei TE-keskus ole aina se oikea tai ainut paikka! Minäkin aloitin oman yritykseni Misetin avulla.
        apua löytyy kun ei valita ja on oieesti idea!


      • vakuuta
        ulkopuolinen kirjoittaja kirjoitti:

        vaikutat kyllä sinäkin aika maalaiselta puheiltasi.
        sanot te-keskus on valtion alla ja sillä kaupungilla ei ole mitään väliä, että on samat toiminta tavat.

        jos olisit joskus käynyt otavaa pitemmällä, niin tajuat, että verovirastokin toimii huomattavasti joustavammin pääkaupunkiseudulla kuin monissa maalaiskaupungeissa, vaikka olisi kuinka verovirastokin valtion alla. sillä ei ole mitään väliä, vaikka valtio kuinka ohjailisi toimintaa.

        paikalliset mulkut ne niissä valtion virastoissa istuvat ja pikku maalaiskaupungeissa riittää näitä kateellisia tai pikkusieluisia, koska kaikki tuntevat kaikki ja näiden virastojen toiminta perustuu hyvin usein näihin onko tuttu vai ei tuttu- leikkeihin.

        ei todellakaan toimi noin, että sama virasto se on, oulussa kuin mikkelissä ja tavat samanlaiset, ei todellakaan ja sama pätee helvetin moneen valtion laitokseen/virastoon.

        aika kornia väittää tuollaista.

        Oon kyllä joskus päässy ihan Hietaseen saakka, sinä selvästi vielä kauemmas, ehkä jopa Helsinkiin saakka kun noin "viisaita" kirjoittelet.

        Jos TE-keskus ei ole myöntänyt avustusta johonkin, niin uskallan lyödä vetoa siitä ettei asialla ole mitään tekemistä Mikkelin kaupungin kanssa. TE-keskus ei kysy avustushakemuksia käsitellessään kaupungin kantaa asiaan.

        Helsingissähän sitten se TE-keskus myöntää varmaan suuria avustuksia kun olet asioista noin perillä. Tukimahdollisuudet voi selvittää www.te-keskus.fi -sivuilta, ne voivat yllättää verrattuna tänne provinssiin.


    • niin, että täällä ei alle 10hengen yritys saa muualtakuin pankista rahaa, jos sieltäkään.
      Perustamis vaiheessa saat koekeintaa yrittäjärahaa korkeintaan pari vuotta ja se on siinä.
      MUTTA, jos yrityksesi kasvaa vähintään tuon 10hengen kokoiseksi, tukia alkaa saada.
      Näin se vaan menee, valitettavasti, itsekin aikoinaan KERAlta rahaa hain, mutta ei....

    • konkurssin tehnyt

      yritysten tukemisessa, eli kyllä tämä kaupunki on yrittäjäystävällinen, mutta vain harvoille ja valituille..!!

      Nimeänkö muutaman...???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe