Arabia kahvikupit

Tunnistaako joku?

Hei!

Tunnistaisiko joku mikä Arabian kahvikuppisarja on kyseessä? Kuuluukohan tuohon sarjaan pelkästään kahvikupit vai onko siinä muitakin osia?

http://www.wanhatarabia-astiat.fi/images/P2156284.JPG

Ei ole tullut misään vastaan kyseistä sarjaa. Kupin pohjassa lukee Arabia Wärtsilä.

Kiitokset etukäteen.

5

3067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisbeth

Sanoisin, että tätä on tehty vain kahvikuppeja, mutta siitä en ole ihan varma. Mallin nimi on kuitenkin Riikka - minä olen nähnyt vain kahviastiastona.

• Kattotiili

Hitsiläinen sentään, olin jo ihan innoissani, että löysin kupeilleni nimen. Minulla on ihan samaa kahvikuppia kolme kappaletta, väri on vain sininen. Kuvan kupeissa näkyy ruskeat lautaset, minun kupeissa on siniset lautaset ja olenkin ollut sitä mieltä, että ne on oikeasti väärät lautaset (pohjassa ei lue mitään).

Kukas tähän vastasi, että olisikin tehty vain pelkkiä kuppeja. Minua häiritsee, kun en löydä mistään nimeä näille kupeille. Aina ajoittain alan googlettamaan ja luulinkin jo löytäneeni ratkaisun. Mutta googlettakaan "riikka arabia", niin löydätte ihan erilaisen kuvion.

Minun kuppien (3kpl) pohjassa lukee Arabia Wärtsilä Finland 12

• asdfbnsf

Ei arabia pelkkiä kuppeja valmistanut, aina on myös asetti. Ja minun mielestä myös kermakko, sokerikko ja pullavati on kaikissa.

• dfszsd

Mulla on myös tuollaiset kupit ja olisi kiva tietää mistä sarjasta on kyse, milloin on valmistettu jne. Netistä en tosiaan ole mistään infoa löytänyt.

• aunepennonen

Olisiko Arabia Wärtsilä Kara: Arabia Kara coffee cups from 1972.

Design Lindh Richard
        Decor Anja Jaatinen-Winquist

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4442
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2383
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      169
      1557
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1466
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      121
      1321
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      115
      1247
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1169
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1146
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      66
      1095
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35