Hei!
Tunnistaisiko joku mikä Arabian kahvikuppisarja on kyseessä? Kuuluukohan tuohon sarjaan pelkästään kahvikupit vai onko siinä muitakin osia?
http://www.wanhatarabia-astiat.fi/images/P2156284.JPG
Ei ole tullut misään vastaan kyseistä sarjaa. Kupin pohjassa lukee Arabia Wärtsilä.
Kiitokset etukäteen.
Arabia kahvikupit
5
3015
Vastaukset
- Lisbeth
Sanoisin, että tätä on tehty vain kahvikuppeja, mutta siitä en ole ihan varma. Mallin nimi on kuitenkin Riikka - minä olen nähnyt vain kahviastiastona.
- Kattotiili
Hitsiläinen sentään, olin jo ihan innoissani, että löysin kupeilleni nimen. Minulla on ihan samaa kahvikuppia kolme kappaletta, väri on vain sininen. Kuvan kupeissa näkyy ruskeat lautaset, minun kupeissa on siniset lautaset ja olenkin ollut sitä mieltä, että ne on oikeasti väärät lautaset (pohjassa ei lue mitään).
Kukas tähän vastasi, että olisikin tehty vain pelkkiä kuppeja. Minua häiritsee, kun en löydä mistään nimeä näille kupeille. Aina ajoittain alan googlettamaan ja luulinkin jo löytäneeni ratkaisun. Mutta googlettakaan "riikka arabia", niin löydätte ihan erilaisen kuvion.
Minun kuppien (3kpl) pohjassa lukee Arabia Wärtsilä Finland 12- asdfbnsf
Ei arabia pelkkiä kuppeja valmistanut, aina on myös asetti. Ja minun mielestä myös kermakko, sokerikko ja pullavati on kaikissa.
- dfszsd
Mulla on myös tuollaiset kupit ja olisi kiva tietää mistä sarjasta on kyse, milloin on valmistettu jne. Netistä en tosiaan ole mistään infoa löytänyt.
- aunepennonen
Olisiko Arabia Wärtsilä Kara: Arabia Kara coffee cups from 1972.
Design Lindh Richard
Decor Anja Jaatinen-Winquist
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900