ostin 200l akvan käytettynä talvella ja mukana tuli pari partamonnia.kalasto 10 kardinaalitetraa,10intiaani sulkaa,10 mustatetraa,pari piikkisilmää.
olen luullut että monnit uros puolisia mutta lähipäivinä olen huomannut niiden kyhjöttävän vierekkäin aika paljon...ei näytä "tappelulta" ...onko siis kutuhommissa? en erota niitä kumpaa sukupuolta ovat.
aikaisemmassa kodissa eivät ole lisääntyneet...ilmeisesti olivat hieman huonolla hoidolla siellä(akva siis).
toinen monni myös kaivautuu iltaisin kivikasaan,missä pyrstöllään heittelee hiekkaa tai yrittää hieman tehdä kuoppaa...tätäkään ei ole tehnyt kuin viimeisen kahden viikon aikana?
partamonneista
tietämätönkalaharrastaja
2
495
Vastaukset 2
- -Rihma-
Tämä kaiveleva tyyppi on mitä luultavimmin koiras, lahjoita tai myy se pois, niin ei tule poikasia ja tätämyötä liikakansoitusta akvaarioosi, pärjäät ihan hyvin yhdellä partamonnilla!
- .,:_
kiitos vastauksesta...asiantuntija tuttuni totesi molemmat koiras monneiksi ....joten ei vaaraa lisääntymisen suhteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267868- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44645Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51497
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427