Onko kellään kokemusta Intia keskuksen matkoista? Aika edullisia olivat matkat. Esim. pelaako kaikki järjestelyt, kuljetukset, aikataulut yms.
Intia keskus?
8
1060
Vastaukset
- maine..
En ole käyttänyt, mutta olen kuullut monelta taholta, mm. tällä palstalla, että homma ei toimi. Kaikenlaista epäselvyyttä esiintyy.
Lue mitä tahansa matkailukeskustelupalstaa,niin ymmärrät,mitä tarkoitan.Matkan hinta kun nousee koko ajan ja liputkin saatat saada,jos jaksat perään kysellä tunnin välein.Oma kokemukseni ko keskuksesta jäi yhteen kertaan.En ymmärrä,miten saa vieläkin jatkaa toimintaansa???
- kaukaa!
Kyseinen putiikki oli kauan sitten pitkään Kuluttajavalituslautakunnan mustalla listalla. Viimeinen vaihtoehto.
- PALVELUJA
Ei kannata käyttää HEIDÄN PALVELUJA
- jasminnn
Kerro vielä ihmeessä miksi?
jasminnn kirjoitti:
Kerro vielä ihmeessä miksi?
ottaa yhteyttä kuluttajansuojaviranomaisiin.Moni ei jaksa/viitsi niin pitkää juttua tänne kirjoittaa.Sillä sen puljun kootut töppäykset-kirja lienee raamattuakin paksumpi.
- yllätysyllätys
hullu-jussi kirjoitti:
ottaa yhteyttä kuluttajansuojaviranomaisiin.Moni ei jaksa/viitsi niin pitkää juttua tänne kirjoittaa.Sillä sen puljun kootut töppäykset-kirja lienee raamattuakin paksumpi.
Itse varasimme lennot sieltä kautta mitkä olivat todellakin halvat ja kaikki meni ok eli joko hyvää tuuria tai palvelu parantunut.....
- Anna I
pelkästään huonoja kokemuksia. Eikä Intia keskuksen hinnatkaan muuten ole välttämättä halvimmat - ja vaikka olisivatkin, niin itse en ainakaan enää ikinä osta lentoja heidän kauttaan.
Olen ostanut liput Intia Keskuksesta kahdesti: ekalla kerralla ajattelin, että okei, voihan sitä mokia tapahtua, mutta tokan kerran mokailujen jälkeen luovutin. Kummallakin kerralla tein valituksen Intia Keskukselle, ja jäin ilman korvauksia - asiallisesta valitusten käsittelystä puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1053163GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!331011- 67878
- 53857
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 45847
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831