Voiko samasta pankista (Nordea) olla vain yksi MasterCard samaan aikaan?
Vai voiko olla esim. MasterCard silver ja LiittoMasteCard/FinnairMasterCard samaan aikaan?
Vai onko asiakkaalla aina yksi MasterCard tili ja jos ottaa toisen vanhempi "lähtee"?
Vain yksi MasterCard
8
999
Vastaukset
- kannattaa olla
enintään 2-4 korttia kerralla (yksi MasterCard, yksi Visa, ehkä yksi American Express ja ehkä yksi Diners Club) mutta on mahdollista pitää niin monta korttia kuin itse haluaa ja voi olla. Esimerkkinä ne, joilta on lähtenyt luottotiedot, on löytynyt useita kymmeniä kortteja ja lisää "varastosta". Nykyään nämä käyttävät tosin lähinnä pikavippejä helpomman saatavuuden takia, valitettavasti.
- aloittaja..
Luottotiedottomilla on kymmeniä luottokortteja? eihän luottotiedoton saa korttia..
niin kyllähän noita kortteja löytyy amex,diners,visa,master jne mutta alkuperäinen kysymys jäi auki. - tarkoitettiin
aloittaja.. kirjoitti:
Luottotiedottomilla on kymmeniä luottokortteja? eihän luottotiedoton saa korttia..
niin kyllähän noita kortteja löytyy amex,diners,visa,master jne mutta alkuperäinen kysymys jäi auki.että on veloittanut itsensä kymmenillä korteilla siihen kuntoon. Ja onhan noita mahdollista samasta pankista ottaa useampikin, mutta onko siinä järkeä? Usein yksi kortti on ihan riittävä tai kaksi, jos ottaa toisen vaikka Visana varalle ja toisen MasterCardina.
- turhaa korttipeliä
Voi olla useita, mutta kysy itseltäsi MIKSI ottaisit monta samanlaista korttia. Lisäksi vielä maksat niistä kaikista vuoksimaksut.
Eli kannattavampaa olisi ottaa eri kortteja tyyliin yksi VISA, yksi MASTERCARD, ja lisäksi vielä jos tuo ei riitä, noita Diner, Amex jne kortteja.- aloittaja...
Finnair Masterilla pisteitä, mutta siitä uupuu tuo ostoturva kortilla ostetuille tavaroille. MasterCard silverissa on nuo vakuutukset taasen sillä ei saa finnair pisteitä.. tämän vuoksi kysyin.. Toki jos nuo saisi yhteen korttiin niin sitten en tarvitse kahta. No täytyypä vielä miettiä jos käyttäisin vain toista korttia..
- käyttäjä
aloittaja... kirjoitti:
Finnair Masterilla pisteitä, mutta siitä uupuu tuo ostoturva kortilla ostetuille tavaroille. MasterCard silverissa on nuo vakuutukset taasen sillä ei saa finnair pisteitä.. tämän vuoksi kysyin.. Toki jos nuo saisi yhteen korttiin niin sitten en tarvitse kahta. No täytyypä vielä miettiä jos käyttäisin vain toista korttia..
ootko kuullu tästä GE:n Masterista, jolla saa rahaa takaisin kun sitä käyttää... www.gemoney.fi
Kumma, ettei noin selvään kysymykseen saa keneltäkään selvää vastausta. Jos kysyt asiaa Nordeasta, kerro täälläkin, mitä sanotaan.
Luulisi aika monilla Stockmannin uuden kortin ottajilla olevan ennestään Nordean MasterCard, joka on avainasakkaille maksuton ja jossa on hiukan alempi luottokorko kuin Nordean Stockmann MasterCardissa. Jälkimmäisellä saa taas Stockan asiakasedut, Nordean omalla kortilla ei. Jos on molemmat kortit ja haluaa käyttää sekä luottoa että Stockan asiakasetuja, varmaankin voi ostaa niinkin, että näyttää Stockan korttia, mutta maksaa Nordean omalla kortilla. Siis jos oikea vastaus kysymykseesi on se, että samalla asiakkaalla voi olla useita Nordean MasterCardeja.- Nordeassa
Itselläni on nimenomaan nuo kaksi korttia Nordeasta, ihan perinteinen MC ja sitten tuo Stokkan uusi MC.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602