Löytyi vatsahaava, onko se sairaus. Eli onko se syy pitää ihmistä sairaalassa, sellaista ihmistä, jonka jalat ei tahdo kantaa, pystyy kävelemään hengästymättä muutaman metrin,
vai onko koti ainoa oikea paikka. Onko lääkkeet nykyään hyviä, kuinka pian vatsahaava niillä paranee, kuinka tärkeää on ruokavalio, kahvia juon.
Vatsahaava
5
1126
Vastaukset
- ei ole
Lääkärit pitävät mahahaavan aiheuttajana elintapoja, joten eivät katso sitä sairaudeksi.
- itse kokenut
Minkä ikäisestä ihmisestä on kyse, onko sinulle tehty mahalaukun tähystys, onko todettu heliko bakteeri? melko suuri mahahaavan aiheuttaja ja tietenkin elin tavatkin.
Itse sairastin mahahaavaa kymmenen vuotta, sain kaikenlaista asennetta, eikä otettu oikein todesta.
Kunnes löytyi lääkäri, joka alkoi tutkimaan ja lähetti tähystykseen, löytyi vanhoja haavan arpia ja haava, joka vuotaa tihkuutteli hb.n.96, olin silti töissä vaikka mahaa poltteli ja antepsiiniä join litrakaupalla.
Lopulta mahaani leikattiin 3/4 osaa pois ja korjattiin palleatyrä. tästä on jo kauan aikaa. 2006 löytyi helikobakteeri, joka häädetiin onnistuneesti pois, oletan, että jo -80 luvulla minulla oli jo tuo bakteeri, käsittääkseni, sitä ei vielä tunnettu, ymmärtääkseni tuollaisia mahaleikkauksia ei enää tehdäkään. Tiede ja hoitotavat ovt kehiittyneet paljon noista ajoista, eikä mahahaavaisia luokitella luulosairaiksi.
Nykyisin mahavaivoihini suhtaudutaan asiallisesti ja laitetaan helposti tähystykseen.
Tsemppiä ja parempaa huomista. - ei pidä, ,,
itse kokenut kirjoitti:
Minkä ikäisestä ihmisestä on kyse, onko sinulle tehty mahalaukun tähystys, onko todettu heliko bakteeri? melko suuri mahahaavan aiheuttaja ja tietenkin elin tavatkin.
Itse sairastin mahahaavaa kymmenen vuotta, sain kaikenlaista asennetta, eikä otettu oikein todesta.
Kunnes löytyi lääkäri, joka alkoi tutkimaan ja lähetti tähystykseen, löytyi vanhoja haavan arpia ja haava, joka vuotaa tihkuutteli hb.n.96, olin silti töissä vaikka mahaa poltteli ja antepsiiniä join litrakaupalla.
Lopulta mahaani leikattiin 3/4 osaa pois ja korjattiin palleatyrä. tästä on jo kauan aikaa. 2006 löytyi helikobakteeri, joka häädetiin onnistuneesti pois, oletan, että jo -80 luvulla minulla oli jo tuo bakteeri, käsittääkseni, sitä ei vielä tunnettu, ymmärtääkseni tuollaisia mahaleikkauksia ei enää tehdäkään. Tiede ja hoitotavat ovt kehiittyneet paljon noista ajoista, eikä mahahaavaisia luokitella luulosairaiksi.
Nykyisin mahavaivoihini suhtaudutaan asiallisesti ja laitetaan helposti tähystykseen.
Tsemppiä ja parempaa huomista.Olkoot sitten sairaus, tähystämällä todettiin, ensin annettiin verta muutama pussillinen ja hb aina vaan alhaalla, n. 80, tähystyksessä löydettiin haava ja 5 päivää lääkkeitä syötyäni tänään kotiin.
Helikosta ei puhuttu mitään, tulisiko kokeiden tulokset myöhemmin.
On maha vaivannut jo vuosia, vuosia, vuosia, toisinaan uloste mustaa, mutta ei pikku nipistysten takia lääkäriin mennä, vasta sitten kun en oikein tajunnut mistään mitään. - huhhuh...
mahahaava on helikobakteerin aiheuttama sairaus joka hoidetaan antibioteilla(2) ja hapon erityksen estolääkityksellä.
- älysit
ei pidä, ,, kirjoitti:
Olkoot sitten sairaus, tähystämällä todettiin, ensin annettiin verta muutama pussillinen ja hb aina vaan alhaalla, n. 80, tähystyksessä löydettiin haava ja 5 päivää lääkkeitä syötyäni tänään kotiin.
Helikosta ei puhuttu mitään, tulisiko kokeiden tulokset myöhemmin.
On maha vaivannut jo vuosia, vuosia, vuosia, toisinaan uloste mustaa, mutta ei pikku nipistysten takia lääkäriin mennä, vasta sitten kun en oikein tajunnut mistään mitään.vihdoinkin mennä lääkäriin! Harmi ettet tehny
sitä jo näiden vuosien ajan, jolloin sinulla oli
oireita. Nyt varmaan tulevaisuudessa huolehdit paremmin terveydestäsi etkä viivyttele lääkärinmenon kanssa -he ovat ainoastaan veromarkoilla
maksettuja palveluiden tarjoajia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161