Olen 3kk raskaana, elämänkumppanini lähti ennen kuin tiesin raskaudesta...olimme kuitenkin työstäneet yhteistä tulevaisuutta jo 8kk,takana useita vuosia seurustelua ja yhdessä asumista ja arjen jakamista. Raskauteni julkitulo ei ole muuttanut asiaa ja minä en tahdo miehekseni miestä joka ei rakasta minua naisena, eikä lapsensa äitinä. Nyt olen rakastunut mieheen jonka ero astuu voimaan loppuvuodesta ja hän on rakastunut minuun. Tunne on vahva, yhdessäolo on taivaallista, vaikka ollaan tunnettu vasta muutama viikko. Luotan häneen.Ihmiset häntä edes tuntematta, puhuvat pahaa ja ovat epäileväisiä. Kateutta? Koska olen puhjennut kukkaan! Mies tietää raskaudestani,hän haluaa lapsen.
Raskaana,seurustelen eroavan miehen kanssa
1
739
Vastaukset
- realisteja??
Ihastuneena näkee asiat eri tavalla ja se on normaalia. Ystäväsi ovat todennäköisesti vain hieman huolissaan sinusta, eivätkä tarkoituksella ole ilkeitä, saati kateellisia.
Kun itse ei ole ihastunut, on helppo nähdä tuossa kuviossa monta "muttaa". Luotat toki mieheen, mutta olette tunteneet hyvin vähän aikaa ja alkuihastus on vielä voimissaan. Silloin tulkitsee toisen eleet niinkuin niiden toivoo olevan, ei välttämättä täysin niinkuin ne ovat. On myös normaalia olla tuohtunut läheisilleen siitä, että muut eivät näe suhdetta ja kumppanin käytöstä samalla tavalla kuin itse sen näkee.
Ystäviäsi varmasti huolettaa se, että mies on vasta eroamassa, mieleen hiipii ajatus siitä, onko suhde ehkä kummallekin jokin laastari,keino päästä edellisestä uuteen ihastumalla. Kuviossa on kohta myös lapsi, joka vaikeuttaa tilannetta. Ystäväsi eivät tunne miestä senkään vertaa kuin sinä, joten on helppo (ja osittain syytäkin) olla huolissaan siitä, että sinä seurustelet miehen kanssa jonka entinen erokaan ei ole vielä selvä...Entä kun ihastus laantuu, eroprosessi on ikävä ja kun pahimmasta on selvitty ihastumisen avulla, kenties entinen vaimo tulee olemaan sekä ajatuksissa, kaipuuna mielessä sekä ihan arjessannekin läsnä joillakin tavoin...Ehkä ystäväsi pelkäävät sitäkin, jättääkö mies oikeasti vaimonsa vai ei?
Olet myös itse hetki sitten vielä rakentanut elämääsi toisen miehen kanssa "täysillä". Nyt sitten ihastuminen raskaana ollessa uuteen, jolla myös vaikea tilanne...kukapa ystävä ei olisi huolissaan? Oletko varma ettei ihastuminen kumpua juuri siitä, että teillä molemmilla on ns. vaikea tilanne käsillä? Saatte tavallaan vertaistukea toisistanne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315713
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134342- 1962389
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661780Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791716Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351487Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741365viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941195