Kaikille yksi
Kirjoittanut: nüvi 17.7.2008 klo 09.22
Peruste on se että kun ostit laitteen, niin sen hintaan sisältyi yksi ilmainen päivitys. Myyjä mainitsi siitä minulle. Mutta en muista että hän olisi maininnut että se on käytettävä vuoden sisällä.
Minä sain rekisteröitymisen yhteydessä ilmoituksen, että minulla on oikeus maksuttomaan karttaan. Sitten vaan tilasin sen. Lähettävät postitse DVD-levyn kotiin. Ehkä tuon kartan voi tilata myös vanhalla rekisteröitymisellä? En tiedä voiko laitetta rekisteröidä kahdesti, kun rekisteröityminen on sidottu laitteen sarjanumeroon.
Ennakko ohjeita kaipailen ;))
Kuinka tämän karttapäivityslevyn kanssa menetellään,kunhan se tulee postissa ( olen sen siis tilannut rekisteröinnin yhteydessä, "ilmaispäivitys")
Voisikos joku kertoa oliko siinä jotain erikoistoimenpiteitä ja kuinka se asennetaan tonne Garmin 250 naviin.
Olen asentanut kameratolpat yms kamaa joten en ole aivan kuutamolla tän homman kanssa ;)
Kiitos avuista !
Karttapäivityksen asennus
8
1868
Vastaukset
- Snaut
Eipä tuossa mitään ihmeellistä olet. Tarvitset siis USB-johdon jolla kytkeä laite tietokoneeseen ja sitten sen kartan tuotenumeron. Tuotenumero löytyy DVD-pakkauksen tarrasta tai itse DVD-levystä. Eli navigaattori kiinni tietokoneeseen, jonka jälkeen DVD asemaansa niin päivitysohjelma käynnistyy. Tämän jälkeen vain seuraat tarkasti ruudulle tulevia ohjeita. Päivitys ei hävitä naviin itse tallentamiasi tietoja. Täältä vielä ohjeita asiasta.
http://www.gpsmagazine.com/2008/05/how_to_install_garmins_map_upd_1.php- Snaut
Saattaa olla, että päivitysohjelma haluaa ottaa Garminiin nettiyhteyden itse päivityksen aikana, eli siis nettiyhteys on löydyttävä. Mutta, koska kyseessä on ilmaispäivitys, niin sitä ei ehkä tarvita. Nimittäin maksullinen päivitys maksetaan luottokortilla Garminille tämän päivitysrutiinin aikana.
- saattaapa
Snaut kirjoitti:
Saattaa olla, että päivitysohjelma haluaa ottaa Garminiin nettiyhteyden itse päivityksen aikana, eli siis nettiyhteys on löydyttävä. Mutta, koska kyseessä on ilmaispäivitys, niin sitä ei ehkä tarvita. Nimittäin maksullinen päivitys maksetaan luottokortilla Garminille tämän päivitysrutiinin aikana.
karttapäivitys onnistua noilla ohjeilla, kiitos vaan.
Toinen asia vielä, kun verkkolatauslaitteena on celly tarvikelaturi niin Garminin näytössä on kuvake joka on kuten olis yhdistetty tietokoneeseen mutta kuitenkin lataus toimii tosin hitaasti kun näyttää olevan heikkotehoinen tuo laturi. Eikai tästä ole mitään haittaakaan; laite kuitenkin toimii edelleen;) normaalisti, mutta sen huomasin että ilmoittaa kyllä lataustarpeesta jo kun on 2 palkkia virtaa ja aika nopeasti yleensäkin tuo akku tyhjenee. KUinka muilla lienee?
Kiitos vielä kommenteistanne !!
(ps. lueskelin noita palstoja kyllä mutta jos jaksatte vielä vääntää aiheesta ;)) - että vielä joudut
saattaapa kirjoitti:
karttapäivitys onnistua noilla ohjeilla, kiitos vaan.
Toinen asia vielä, kun verkkolatauslaitteena on celly tarvikelaturi niin Garminin näytössä on kuvake joka on kuten olis yhdistetty tietokoneeseen mutta kuitenkin lataus toimii tosin hitaasti kun näyttää olevan heikkotehoinen tuo laturi. Eikai tästä ole mitään haittaakaan; laite kuitenkin toimii edelleen;) normaalisti, mutta sen huomasin että ilmoittaa kyllä lataustarpeesta jo kun on 2 palkkia virtaa ja aika nopeasti yleensäkin tuo akku tyhjenee. KUinka muilla lienee?
Kiitos vielä kommenteistanne !!
(ps. lueskelin noita palstoja kyllä mutta jos jaksatte vielä vääntää aiheesta ;))hakemaan avauskoodin tuolle Garminin päivitykselle. Jos DVD:ssä mikä sulle tulee ei oo tommosta vihreetä tarraa mis on joku 8-10 merkkii pitkä koodi ni joudut hakee sarjanumeron mygarminista vielä erikseen.
Kai lataa tolla laturilla laitetta silleen et sullon se laite pois päältä? - lataan,,,,,
että vielä joudut kirjoitti:
hakemaan avauskoodin tuolle Garminin päivitykselle. Jos DVD:ssä mikä sulle tulee ei oo tommosta vihreetä tarraa mis on joku 8-10 merkkii pitkä koodi ni joudut hakee sarjanumeron mygarminista vielä erikseen.
Kai lataa tolla laturilla laitetta silleen et sullon se laite pois päältä?niin etten laita virtaa päälle laitteeseen mutta kun tän laturin kytkee kiinni ja töpselin seinään niin tulee näyttöön se kuvake että olis kiinni tietokoneessa. Sitä ihmettelin että kuuluukos noin olla; autolaturia en ole kokeillut ollenkaan vielä.
- Kill Bill
Kuinka päivitän esiladatut kartat Garmin laitteeseen?
1. Siirry Find karttapäivityssivulle ja valitse päivitettävän laitteen tyyppi.
¤ Tämä sivu edellyttää Garmin Gommunicator-laajennusta.Asenna se näytön
ohjeiden mukaisesti.
2. Liitä laite ja valitse se,kun tietokone havaitsee sen.Jos sinulla ei ole USB-kaapelia,
voit kirjoittaa laitteen sarjanumeron ja valita hae laitteen karttapäivitykset.
3. Seuraavalla sivulla näkyvät laitteen päivitysvaihtoehdot.
¤ Jos sinulla on oikeus maksuttomaan karttapäivitykseen,saat kehotteen joko
kirjautua myGarmin tilillesi tai rekisteröidä laitteen.
# Jos tarvitset ohjeita laitteen rekisteröimiseen,lue artikkeli "Miten rekiste-
röin Garmini-laitteeni?"
4. Jos sinulla ei ole oikeutta maksuttomaan karttapäivitykseen ja haluat ostaa kartta-
päivityksen,voit nyt lisätä nuMaps Ometime-tai nuMaps Lifetime-päivityksen os-
toskärryyn ja siirtyä kassalle.
Kun olet tilanut joko maksullisen tai maksuttoman päivityksen voit siirtyä kassalle.
1. Kirjaudu myGarmin-tilillesi.
2. Napsauta myGarmin-tilin aloitusivun ilmoitusta (odota,kunnes sivu on latautunut)
Suorita lataus loppuun ja aloita laitteen karttojen päivitys seuraamalla näytön ohjeita.
Lisätietoja karttapäivityksen lataamisesta ja asentamisesta on karttapäivitysoppaas-
samme.
Huomautus: Milloin minulla on oikeus maksuttomaan karttapäivitykseen?
Huomautus 2: nuMaps Lifetime-päivitys on saatavana ainoastaan latauksena.
nuMaps Onetime-päivitys on saatavana latauksena tai DVD-levyllä.Suosittelemme
tämän karttapäivityksen ladattavissa olevaa versiota.jotta saat varmastiuusimmat
kartat.Ladattavia karttoja varten tarvitaan nopea Internet yhteys.
Garmin -ohje, siitä vain päivittämään kun se niin helppoa on!
.- Odottivat...
..vastaustasi lähes 5v...
- harleideividson?
garminin ohjeissa mainitaan että elinkaaren mukainen HD päivitys koskee vain amerikkaa.
mitkä muuten oon tuo HD , onko se eri juttu kuin TCM?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026