missä mahtaa olla vika kun joskus silloin tällöin esim. liikennevaloissa tyhjäkäynti tippuu niin alas,että auto meinaa sammua? olin joskus mittaamassa metro-autossa ja sieltä tuli tieto että ilmamassatunnistimessa olisi jännite alhainen. voiko siinä olla se vika,koska vika ilmenee vain joskus...luulisi sen olevan koko ajan jos vika olisi siellä...vai? vectra 2.0cdx -94.
tyhjäkäynti häiriö!
4
632
Vastaukset
- Vectra B-98
tyhjäkäynti häiriöt johtuvat karstoittuneesta tyhjäkäyntimoottorista. Ota irti ja putsaa.
- -99
vectra -99 tyhjäkäynti loppu. Kaasuläppäkotelon kyljestä vaan palikka irti. Hiukan väkivaltaa niin saa sen "moottorin" auki. Putsaus, tuli mieleen hiukan venyttää joustakin, ehkä turhaa?
Mut niin alko hienosti kehrään !! =)
- oopel
minä tiedän tämän!! sulla on menny se haitariletku rikki/murtunut. letku on imusarjan ja ilmansuodattimen välissä noin 20-25cm pitkä.itelläni oli sama vika ja vaihdoin letkun ehjään niin kyllä käynti muuttui kustannus oli n. 30 euroa..
- vectra A 2.0 cdx
oli joskus letku tosiaan rikki ja auto pätkis mutta olen vaihtanut sen jo ja edelleen sama vika. olisko mahdollista että bensasuodatin olis tukos tms?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147