missä mahtaa olla vika kun joskus silloin tällöin esim. liikennevaloissa tyhjäkäynti tippuu niin alas,että auto meinaa sammua? olin joskus mittaamassa metro-autossa ja sieltä tuli tieto että ilmamassatunnistimessa olisi jännite alhainen. voiko siinä olla se vika,koska vika ilmenee vain joskus...luulisi sen olevan koko ajan jos vika olisi siellä...vai? vectra 2.0cdx -94.
tyhjäkäynti häiriö!
4
615
Vastaukset
- Vectra B-98
tyhjäkäynti häiriöt johtuvat karstoittuneesta tyhjäkäyntimoottorista. Ota irti ja putsaa.
- -99
vectra -99 tyhjäkäynti loppu. Kaasuläppäkotelon kyljestä vaan palikka irti. Hiukan väkivaltaa niin saa sen "moottorin" auki. Putsaus, tuli mieleen hiukan venyttää joustakin, ehkä turhaa?
Mut niin alko hienosti kehrään !! =)
- oopel
minä tiedän tämän!! sulla on menny se haitariletku rikki/murtunut. letku on imusarjan ja ilmansuodattimen välissä noin 20-25cm pitkä.itelläni oli sama vika ja vaihdoin letkun ehjään niin kyllä käynti muuttui kustannus oli n. 30 euroa..
- vectra A 2.0 cdx
oli joskus letku tosiaan rikki ja auto pätkis mutta olen vaihtanut sen jo ja edelleen sama vika. olisko mahdollista että bensasuodatin olis tukos tms?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818