Jos ylipapapitar nousee parisuhdehaaveista kysyttäessä, mitä se tarkoittaa? Onko kortti positiivinen vai negatiivinen?
Ylipapittaren tulkinta?
5
1982
Vastaukset
- DorisLight
Oliko sulla mitä muita kortteja siinä? Nousiko se kortti sinulle vai tulkitsitko jollekin muulle?
Doris L*- Kortin saanut
Tästä on niin kauan aikaa, että en muista. Voitko nostaa minulle ja kaverille kortteja tähän hetkeen ja tulevaan?
- DorisLight
Kortin saanut kirjoitti:
Tästä on niin kauan aikaa, että en muista. Voitko nostaa minulle ja kaverille kortteja tähän hetkeen ja tulevaan?
Riippuu missä yhteydessä ja minkä korttien kanssa ylipapitar tuli, mutta näin äkkiseltään heittäisin että se on enemmänkin itsenäisyyden kun parisuhteen kortti
- Kortin saanut
DorisLight kirjoitti:
Riippuu missä yhteydessä ja minkä korttien kanssa ylipapitar tuli, mutta näin äkkiseltään heittäisin että se on enemmänkin itsenäisyyden kun parisuhteen kortti
Varmasti olet oikeassa. Onnistuisiko tuo pyyntöni korttinostosta?
- italia-4-ever
ylipapitar ei ole huono merkki ollenkaan.. sori en muista muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522115
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321303Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941235- 1571158
- 68961
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31889Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59838Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46789