Joku kyseli luottokorteita aiemmin täällä... Niin, Donatello- niminen ravintola Parque Atlanticossa ei hyväksy Visaa eikä MasterCardia maksuvälineenä, vain käteinen käy. Mutta samassa kerroksessa olevaan kemppariin kortit kyllä käy.
Ravintola Donatello (-ko?!)
1
566
Vastaukset
Toki löytyy joitakin ravintoloita ja kauppoja, jotka eivät hyväksy mitään korttia. Tällaisten liikkeiden läheisyydessä on yleensä pankkiautomaattimme Multibanco, josta asiakas voi käydä nostamassa käteistä laskun maksamiseen. Joskus saattaa myös käydä niin, että yhteys ei toimi eikä maksu kortilla siitä syystä onnistu, mikä on suhteellisen harvinaista.
Kävimme parisen viikkoa sitten Ver de Mar -nimisessä ravintolassa pohjoisrannikolla. Paikassa voi kyllä maksaa korteilla, mutta juuri sinä päivinä yhteys ei toiminut. Kun omistajalla on toinen ravintola Ponta Deladan keskustassa, sovimme, että kävisimme maksamassa laskun siellä.
Täällä luotetaan asiakkaaseen ja siihen, että hän palaa maksamaan, vaikka poistuukin nostamaan käteistä automaatilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384