Prick-testissä todettu pujoallergia. "Tulos" 6, lieneekö voimakaskin allergia, en tiedä.
Muut pujoallergikot, oletteko saaneet allergiaoireita mistään ruuista tai jostain muusta, vaikka ko. ruuat eivät näytä prick-testissä allergiaa?
Jos, niin mistä ruuista? Miten oireet ilmenee?
Minulla yht äkkistä kielen toisen puolen turvotusta tai huulissa toisen puolen turvotusta. Syytä siihen ei löydy.
pujoallergikot
4
1192
Vastaukset
- myöskin
allerginen : ( vaikka prick-testi näyttää nolla niin tiedän silti olevani hyvin allerginen pujolle. Atooppinen ihottuma pahenee. Valkosipuli pahentaa mielestäni samoin voimakkaat hedelmät ym.voimakkaat ruoat. samoin porkkanat. Pujon kukinnan aikana tuntuu ettei voi syödä paljon mitään.Kannattaa suosia mietoja ruokia ilman lisäaineita. Sokeri ja valkoista vehnäjauoja on myös syytä välttää sillä ne pahentaa allergiaoireet.
- tämä....
ristikkäisallergia, joten.......
- minä80
Pujon sukulaiskasveille olen myös allerginen. Esim. kamomillatee on syytä jättää kaupan hyllylle.
- nyt pujo ym ei
aiheuttanut oireita. Nuo kertomasi: tee se oiretesti, että onko tuo altistus päällä.
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteeri.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka682442- 661417
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801273EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79885
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19880- 53756
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta93727Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe28715- 30676