Prick-testissä todettu pujoallergia. "Tulos" 6, lieneekö voimakaskin allergia, en tiedä.
Muut pujoallergikot, oletteko saaneet allergiaoireita mistään ruuista tai jostain muusta, vaikka ko. ruuat eivät näytä prick-testissä allergiaa?
Jos, niin mistä ruuista? Miten oireet ilmenee?
Minulla yht äkkistä kielen toisen puolen turvotusta tai huulissa toisen puolen turvotusta. Syytä siihen ei löydy.
pujoallergikot
4
1204
Vastaukset 4
- myöskin
allerginen : ( vaikka prick-testi näyttää nolla niin tiedän silti olevani hyvin allerginen pujolle. Atooppinen ihottuma pahenee. Valkosipuli pahentaa mielestäni samoin voimakkaat hedelmät ym.voimakkaat ruoat. samoin porkkanat. Pujon kukinnan aikana tuntuu ettei voi syödä paljon mitään.Kannattaa suosia mietoja ruokia ilman lisäaineita. Sokeri ja valkoista vehnäjauoja on myös syytä välttää sillä ne pahentaa allergiaoireet.
- tämä....
ristikkäisallergia, joten.......
- minä80
Pujon sukulaiskasveille olen myös allerginen. Esim. kamomillatee on syytä jättää kaupan hyllylle.
- nyt pujo ym ei
aiheuttanut oireita. Nuo kertomasi: tee se oiretesti, että onko tuo altistus päällä.
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteeri.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901399
- 47821
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde69746Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit66745- 92745
- 20679
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o148670- 53618
- 51612
- 47611