Rakastunut rapu

miten jatkuu..

Olen ollut etäsuhteessa 2v, ihanan oinasmiehen kanssa. Molemmat ollaan varattuja tahoillamme. Tavataan kun siltä tuntuu. Nyt on vaan päässyt käymään niin että olen sokeasti rakastunut. En osaa enää ketään muuta ajatellakaan ja oma parisuhde kärsii. Tuntuu ettei kukaan muu tee minua onnelliseksi.
Meillä tulee kylläkin riitoja aika usein kun tavataan, oinaat kun osaavat olla tosi oikukkaita ja pitävät päänsä. Minä olen se joka paukutan ovia ja lähden kävelemään kun riita alkaa tympiä. Yritän olla niin ettei sen jutut vaikuttaisi, mutta kun se osaa olla ärsyttävä. Palaan kuitenkin aina kiltisti takaisin tai hän hakee minut. Onhan hän kuitenkin ihana.
En oikein tiedä kannattaako tätä suhdetta jatkaa. Oinaista sanotaan että ovat vaimolleen uskollisia, mutta... Jos näinkin kauan ollaan tapailtu, niin tuskin hän eroaa. Vai?

5

1551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _0Bea0_

      ...miettisin todella tarkasti, että onko uudella suhteellanne onnistumisen edellytyksiä.

      Jos riitelette jo nyt tuolla tavalla, niin miten luulet asioiden jatkossa kehittyvän? Oma veikkaukseni on, että arjen myötä ongelmat lähinnä kasvavat. Positiiviselta merkiltä suhteenne jatkon kannalta ei vaikuta sekään, että olette periaatteessa "pettäjiä" molemmat. Eli kun taipuvaisuutta vieraisiin lähtemiselle on molemmilla jo valmiiksi olemassa, niin mitä luulet tapahtuvan, kun suhteessanne ensimmäiset ongelmat ilmoittavat itsestään?

      Sinuna kääntäisin katseeni ensin itseenpäin ja miettisin, kuka minä olen ja mitä todella haluan tällä hetkellä. Sitten alkaisin tarkastella avioliittoani ja kysyisin samat kysymykset. Vasta sen jälkeen, kun nämä edelliset asiat olisivat aivan selkeitä ja olisin tehnyt tarvittavat muutokset ja päätökset niihin liittyen, alkaisin miettiä uutta suhdettani.

      Voimia pohdintaan! Kaksonen, (N)

      • miten jatkuu...

        Eikö kuitenkin ole niin, että jos kumpainenkin pettää tahollaan puolisoa on merkki siitä että liitto ei ole kunnossa eikä saa sitä mitä haluaa tai kaipaa. Onko se aina niin että kerran pettäjä on aina pettäjä. Tässä suhteessa saan tuntea sellaista mitä ennen en ole kokenut....


      • _0Bea0_
        miten jatkuu... kirjoitti:

        Eikö kuitenkin ole niin, että jos kumpainenkin pettää tahollaan puolisoa on merkki siitä että liitto ei ole kunnossa eikä saa sitä mitä haluaa tai kaipaa. Onko se aina niin että kerran pettäjä on aina pettäjä. Tässä suhteessa saan tuntea sellaista mitä ennen en ole kokenut....

        ... olen samaa mieltä siitä, että pettäminen on oire jostakin. Kuten sanoitkin, sinun kohdallasi siitä, ettei liitto ole kunnossa eikä saa sitä mitä haluaa tai kaipaa.
        Tulevaisuutta on vaikea ennustaa, mutta minun mielestäni (tämä on siis vain minun mielipiteeni) merkit eivät ole positiiviset kannaltanne. En tarkoittanut laittaa asiaa niin, että kerran-pettäjä-on-aina-pettäjä. Ilmaisin asian huonosti. Tarkoitukseni oli kirjoittaa pettämisestä ongelmanratkaisukeinona, joka ei poista itse ongelmaa, eli oiretta, eli sitä, mitä haluaa ja kaipaa.

        Jos tiedät jo ( että liittosi ei ole kunnossa sekä sen mitä haluat ja kaipaat ) ja olet valmis uuteen suhteeseen, niin mikä sinua estää ryhtymästä siihen. Valitettavasti minun on oltava pessimisti ja sanottava omana mielipiteenäni, ettei teidän tulevaisuutenne näytä valoisalta minun näkökulmastani katsottuna. Olen pahoillani, mutta näin minä näen asian. Voimia sinne, T:kaksoisnainen


    • oinas_minäkin

      kuulosti tuo kirjoituksesi ihan omalta elämältäni.
      kuviot ihan samat. Minua oinaana vaan suunnattomasti ärsyttää kun rapu ei HETI vastaa viesteihin, eikä huomioi minua tarpeeksi.
      en aina enkä usein ymmärrä tuota rapua, välillä ollaan niin ettei hän ole huomaavinaankaan, ottaa yhteyttä silloin kun häntä huvittaa, minun pitäisi olla kuitenkin aina valmiina kun hän ehdottaa.sitten kun sanon tälle ravulle että nyt tämä oinas jättää sinut niin eikös ala taas kontaktia tulemaan, siihen asti kunnes ollaan taas siinä tilanteessa että hän on taas jäätävän kylmä ja etäinen, tosi rassaava suhde tämä on....!

      • miten jatkossa

        Ihmettelen miten sinulle on sattunut sellainen rapu kuin "minun" oinas. Ei kuulosta ravun käyttäytymiseltä. Olen rapu ja erittäin tunteellinen ja jos minulle soitetaan tai muuten ollaan yhteydessä vastaan aina heti. Oikein odotan yhteydenottoja. Olen rakastunut ja rapuna ehkä tarraudun liikaa, josta oinas ei pidä. Minun oinaani oikein nauttii kun saa minut suuttumaan...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe