Onko hyvä hotelli? Kuinkas sijainti? Yöelämää pitäisi kait ainakin alueelta löytyä?
Hotel Executive Plaza
6
774
Vastaukset
- .,...............
vedat vaan kunnon kannit ja lahdet mittaileen katuja. Ma katselen sitten 9 kanavalta pinoy eyewitnesista kuin sun kavi.
- Manila_
Tuttu hotelli. Olin siinä vuonna 2004 ja toisen kerran 2 kk sitten. Perushyvä hotelli, huoneet siistejä, ylimääräsiä ötököitä en nähnyt. Hieman kovaääninen ilmastointi. Aivan vieressä iso Robinson's Mall. Yöelämää ja -seuraa löytyy kyllä jo samalta kadulta.
- sitten..!
Manila_ kirjoitti:
Tuttu hotelli. Olin siinä vuonna 2004 ja toisen kerran 2 kk sitten. Perushyvä hotelli, huoneet siistejä, ylimääräsiä ötököitä en nähnyt. Hieman kovaääninen ilmastointi. Aivan vieressä iso Robinson's Mall. Yöelämää ja -seuraa löytyy kyllä jo samalta kadulta.
No hyvä! Mihinkäs suuntaan hotellilta kannattaa lähteä baareja hakemaan? Onko jotain erityistä baaria suositella? Mitenkäs hotellissa suhtaudutaan jos vie tyttöystävän baarista hotellille?
- Stucco
sitten..! kirjoitti:
No hyvä! Mihinkäs suuntaan hotellilta kannattaa lähteä baareja hakemaan? Onko jotain erityistä baaria suositella? Mitenkäs hotellissa suhtaudutaan jos vie tyttöystävän baarista hotellille?
Siinä on lähellä G-point niminen ruotsalainen baari. Mielestäni ihan kiva paikka, osoitetta en tarkkaa muista, mutta lähellä Citystate tower hotellia. Yleensä tytöt pääsee mukana hotellihuoneisiin, mutta heidät täytyy rekisteröidä respassa.
- paljon!
Stucco kirjoitti:
Siinä on lähellä G-point niminen ruotsalainen baari. Mielestäni ihan kiva paikka, osoitetta en tarkkaa muista, mutta lähellä Citystate tower hotellia. Yleensä tytöt pääsee mukana hotellihuoneisiin, mutta heidät täytyy rekisteröidä respassa.
Hienoa nähdä, että on pelimiehiä paikalla!
- ei ziisus
paljon! kirjoitti:
Hienoa nähdä, että on pelimiehiä paikalla!
tuli paivan parhaat naurut. Jos tarkoitat noita reppanoita, jotka kulkee hielle haisten, shortsit vuodelta 99, ja napa nakyy liian pienen t/paidan alta, niin kippis vaan. Toisaalta onhan se ihan hyva et tytot saa elantonsa edes jotenkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744026- 1013555
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823378Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382789- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191164Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141121Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120