Onko hyvä hotelli? Kuinkas sijainti? Yöelämää pitäisi kait ainakin alueelta löytyä?
Hotel Executive Plaza
6
773
Vastaukset
- .,...............
vedat vaan kunnon kannit ja lahdet mittaileen katuja. Ma katselen sitten 9 kanavalta pinoy eyewitnesista kuin sun kavi.
- Manila_
Tuttu hotelli. Olin siinä vuonna 2004 ja toisen kerran 2 kk sitten. Perushyvä hotelli, huoneet siistejä, ylimääräsiä ötököitä en nähnyt. Hieman kovaääninen ilmastointi. Aivan vieressä iso Robinson's Mall. Yöelämää ja -seuraa löytyy kyllä jo samalta kadulta.
- sitten..!
Manila_ kirjoitti:
Tuttu hotelli. Olin siinä vuonna 2004 ja toisen kerran 2 kk sitten. Perushyvä hotelli, huoneet siistejä, ylimääräsiä ötököitä en nähnyt. Hieman kovaääninen ilmastointi. Aivan vieressä iso Robinson's Mall. Yöelämää ja -seuraa löytyy kyllä jo samalta kadulta.
No hyvä! Mihinkäs suuntaan hotellilta kannattaa lähteä baareja hakemaan? Onko jotain erityistä baaria suositella? Mitenkäs hotellissa suhtaudutaan jos vie tyttöystävän baarista hotellille?
- Stucco
sitten..! kirjoitti:
No hyvä! Mihinkäs suuntaan hotellilta kannattaa lähteä baareja hakemaan? Onko jotain erityistä baaria suositella? Mitenkäs hotellissa suhtaudutaan jos vie tyttöystävän baarista hotellille?
Siinä on lähellä G-point niminen ruotsalainen baari. Mielestäni ihan kiva paikka, osoitetta en tarkkaa muista, mutta lähellä Citystate tower hotellia. Yleensä tytöt pääsee mukana hotellihuoneisiin, mutta heidät täytyy rekisteröidä respassa.
- paljon!
Stucco kirjoitti:
Siinä on lähellä G-point niminen ruotsalainen baari. Mielestäni ihan kiva paikka, osoitetta en tarkkaa muista, mutta lähellä Citystate tower hotellia. Yleensä tytöt pääsee mukana hotellihuoneisiin, mutta heidät täytyy rekisteröidä respassa.
Hienoa nähdä, että on pelimiehiä paikalla!
- ei ziisus
paljon! kirjoitti:
Hienoa nähdä, että on pelimiehiä paikalla!
tuli paivan parhaat naurut. Jos tarkoitat noita reppanoita, jotka kulkee hielle haisten, shortsit vuodelta 99, ja napa nakyy liian pienen t/paidan alta, niin kippis vaan. Toisaalta onhan se ihan hyva et tytot saa elantonsa edes jotenkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292955- 1191225
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6987- 58951
- 66915
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26887Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu160826Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75774