Onko hyvä hotelli? Kuinkas sijainti? Yöelämää pitäisi kait ainakin alueelta löytyä?
Hotel Executive Plaza
6
798
Vastaukset
- .,...............
vedat vaan kunnon kannit ja lahdet mittaileen katuja. Ma katselen sitten 9 kanavalta pinoy eyewitnesista kuin sun kavi.
- Manila_
Tuttu hotelli. Olin siinä vuonna 2004 ja toisen kerran 2 kk sitten. Perushyvä hotelli, huoneet siistejä, ylimääräsiä ötököitä en nähnyt. Hieman kovaääninen ilmastointi. Aivan vieressä iso Robinson's Mall. Yöelämää ja -seuraa löytyy kyllä jo samalta kadulta.
- sitten..!
Manila_ kirjoitti:
Tuttu hotelli. Olin siinä vuonna 2004 ja toisen kerran 2 kk sitten. Perushyvä hotelli, huoneet siistejä, ylimääräsiä ötököitä en nähnyt. Hieman kovaääninen ilmastointi. Aivan vieressä iso Robinson's Mall. Yöelämää ja -seuraa löytyy kyllä jo samalta kadulta.
No hyvä! Mihinkäs suuntaan hotellilta kannattaa lähteä baareja hakemaan? Onko jotain erityistä baaria suositella? Mitenkäs hotellissa suhtaudutaan jos vie tyttöystävän baarista hotellille?
- Stucco
sitten..! kirjoitti:
No hyvä! Mihinkäs suuntaan hotellilta kannattaa lähteä baareja hakemaan? Onko jotain erityistä baaria suositella? Mitenkäs hotellissa suhtaudutaan jos vie tyttöystävän baarista hotellille?
Siinä on lähellä G-point niminen ruotsalainen baari. Mielestäni ihan kiva paikka, osoitetta en tarkkaa muista, mutta lähellä Citystate tower hotellia. Yleensä tytöt pääsee mukana hotellihuoneisiin, mutta heidät täytyy rekisteröidä respassa.
- paljon!
Stucco kirjoitti:
Siinä on lähellä G-point niminen ruotsalainen baari. Mielestäni ihan kiva paikka, osoitetta en tarkkaa muista, mutta lähellä Citystate tower hotellia. Yleensä tytöt pääsee mukana hotellihuoneisiin, mutta heidät täytyy rekisteröidä respassa.
Hienoa nähdä, että on pelimiehiä paikalla!
- ei ziisus
paljon! kirjoitti:
Hienoa nähdä, että on pelimiehiä paikalla!
tuli paivan parhaat naurut. Jos tarkoitat noita reppanoita, jotka kulkee hielle haisten, shortsit vuodelta 99, ja napa nakyy liian pienen t/paidan alta, niin kippis vaan. Toisaalta onhan se ihan hyva et tytot saa elantonsa edes jotenkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514