Eli minun pitäisi olla viikolla 9 5 ja tein raskaustestin ja tuli selkeä, mutta paljon testiviivaa haaleampi plussa. Olen aikanaan rv 4 tehnyt pari testiä joista molemmat näyttivät niin tulipunaista plussaa että meinasi silmille hypätä (vahvempaa kuin testiviiva). Mitään muutoksia raskausoireissa tms en ole kuitenkaan huomannut, oksennan edelleen jatkuvasti, rinnat ovat arat jne. Ja vatsassa tuntuu "raskaanaolevalta" (en osaa oikein kuvata, mutta yksi lapsi ennestään on ja on samanlainen tunne kuin häntä odottaessa).
Minulla on käsitys, että jossain vaiheessa raskautta (siis tyyliin viikolla 20) testi lakkaa näyttämästä plussaa ihan luonnostaan eikä siinä ole mitään huolestumista, mutta... pitäisikö tässä nyt sitten kuitenkin huolestua. Ultrahan nyt olisi tuossa muutaman viikon päässä että kai siellä viimeistään selviää että onko kaikki kunnossa, mutta kiinnostaisi, pitääkö tässä alkaa odottaa pahinta vai onko mahdollista että tämä on ihan luonnollista.
Kuinka pitkään raskaustesti näyttää plussaa?
8
7872
Vastaukset
- vastausta
mutta minäkin haluaisin tietää mikä on se tarkka aika minkä jälkeen raskaustesti lakkaa näyttämästä plussaa?
- ...
olen säilyttänyt testi joka olen tehnyt maaliskuun alussa ja nyt kun katsoin sitä vieläkin on kaksi viiva näkyvillä ja itellä on nyt rv 22 menossa,että semmosta meillä=))
- ap.
Mutta olen ainakin yhden keskustelun joskus lukenut joltain vauvapalstalta jossa joku oli testaillut "huvikseen" hyvin pitkällä olleilla viikoilla ja kyseli asiasta järkyttyneenä ja vastattiin, että sitä samaa hormonia jota alkuraskaudesta erittyy ja jota raskaustesti testaa ei sitten ole koko raskauden ajan... Mutta voihan se olla että minulla on vain rehellisesti mennyt kesken koko homma, onhan tämä nyt aika alussa vasta, kai noissa testeissä joku maininta pitäisi olla jos eivät tyyliin jo rv 10 näyttäisi raskautta, eihän sitä kaikki tajua heti testailla :(
- ap.
... kirjoitti:
olen säilyttänyt testi joka olen tehnyt maaliskuun alussa ja nyt kun katsoin sitä vieläkin on kaksi viiva näkyvillä ja itellä on nyt rv 22 menossa,että semmosta meillä=))
Kyllä minullakin vielä niissä rv 4 ja jotain tehdyissä ja säilytetyissä testeissä näkyy vahvat viivat. Kysymyksellä tarkoitin sitä, että jos vaikka rv 15 tekee testin niin näyttääkö se samalla tavalla plussaa kuin raskauden alussa testatessa.
- mitäs
ap. kirjoitti:
Mutta olen ainakin yhden keskustelun joskus lukenut joltain vauvapalstalta jossa joku oli testaillut "huvikseen" hyvin pitkällä olleilla viikoilla ja kyseli asiasta järkyttyneenä ja vastattiin, että sitä samaa hormonia jota alkuraskaudesta erittyy ja jota raskaustesti testaa ei sitten ole koko raskauden ajan... Mutta voihan se olla että minulla on vain rehellisesti mennyt kesken koko homma, onhan tämä nyt aika alussa vasta, kai noissa testeissä joku maininta pitäisi olla jos eivät tyyliin jo rv 10 näyttäisi raskautta, eihän sitä kaikki tajua heti testailla :(
jos menisit sellasen valkotakkisen sedän tai tädin luo joilla on kyniä rintataskussa ja nimilätkä.. sitä kutsutaan lääkäriksi...kyl on taas..
- -----------------------
ei oo tullu tehtyä testejä sen jälkeen ku plussa tuli joten en tiiä miten kauan sitä positiivista näyttää mut luulis että loppuun asti.
ja noi testit mitkä plussasin huhtikuussa, edelleen näyttää vahvaa positiivista.- ------------------------
Sitä hCG-hormonia, jota nuo raskaustestit mittaa, on eniten 9-11 raskausviikoilla, ja vähä vähältä se vähenee lasketun ajan lähetessä.
------------------------ kirjoitti:
Sitä hCG-hormonia, jota nuo raskaustestit mittaa, on eniten 9-11 raskausviikoilla, ja vähä vähältä se vähenee lasketun ajan lähetessä.
Testi voi olla vanhentunut tai viallinen tai voi olla vaan juonut liikaa eli pissa on laimeaa. Ja kyllä se testi näyttää plussaa koko raskauden ajan! Ja vielä synnytyksen jälkeenkin jonkin aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202313Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2361739Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071267- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh34666