Autokorjaamo Turengissa

Uusi asukas

Olisiko Turengissa hyvää ja suht´edullista autokorjaamoa ? Kun meni autosta kilvet ja tarttis saada näyttökuntoon.

159

16889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sieltä apu

      aamulla menet paikalliseen huoltamoon vaikka sumpille, niin paikalliset kyllä auttaa sinua.

    • mude1

      Kaukosen Ekin korjaamoa. Hoitavat hommansa hyvin eikä ole ihan älyttömissä hinnoissa. Suosittelen.
      On Harvialantien varressa oikealla puolella Turengista tullessa.
      Auton haku kotoa huoltoon on tarvittaessa onnistunut eli erinomaista palvelua.

      • elina

        toinen kaukonen teboililla hoitaa hommansa kuulemma paremmin, itse veisin sinne.


      • Pettynyt palveluun
        elina kirjoitti:

        toinen kaukonen teboililla hoitaa hommansa kuulemma paremmin, itse veisin sinne.

        Joo en veisi kummallekkaan Kaukoselle autoani korjattavaksi. On sen verran rumaa työtä että en suosittele kenellekkään kenellä on uudempi auto. Anteeksi Kaukosen veljekset!


      • K.Si
        Pettynyt palveluun kirjoitti:

        Joo en veisi kummallekkaan Kaukoselle autoani korjattavaksi. On sen verran rumaa työtä että en suosittele kenellekkään kenellä on uudempi auto. Anteeksi Kaukosen veljekset!

        Kannattaisi ehkä kokeilla Turengin korjauspajaa Hausjärventien varressa.(Kilsa liikenneympyrästä.)
        Siellä meidän autot laitetaan.


      • ja pääsäntöisesti
        K.Si kirjoitti:

        Kannattaisi ehkä kokeilla Turengin korjauspajaa Hausjärventien varressa.(Kilsa liikenneympyrästä.)
        Siellä meidän autot laitetaan.

        Hyvin,jos ei satu känni päälle.Yli 2000 vuosimallin autoa en kyllä veisi kumpaankaan pajaan,en Kaukosen(kummankaan)enkä Suumäen pajaan.


      • pettynyt työnlaatuun
        Pettynyt palveluun kirjoitti:

        Joo en veisi kummallekkaan Kaukoselle autoani korjattavaksi. On sen verran rumaa työtä että en suosittele kenellekkään kenellä on uudempi auto. Anteeksi Kaukosen veljekset!

        Se kolmas on kirvesmies ja toimii etelä-suomessa enimmäkseen. On niin hätänen mies että työn jälki jää korkeintaan välttäväksi. Jos inahdat puolta sanaa työvirheistä niin on heti oikeuteen vetämässä. En voi suositella, tulee jälkikäteen kalliiksi korjauttaa sen tekoset.


      • JossuML
        Pettynyt palveluun kirjoitti:

        Joo en veisi kummallekkaan Kaukoselle autoani korjattavaksi. On sen verran rumaa työtä että en suosittele kenellekkään kenellä on uudempi auto. Anteeksi Kaukosen veljekset!

        ... kyllähän sitä nimimerkin takaa on hyvä toisia arvostella. Eipä kukaan kehtais kuitenkaan paikan päälle mennä sanomaan samaa mitä täällä kirjottelee. Kummasti vaan Ramillakin hommia riittää, myöskin uudempien autojen parissa. Lieneekö tässä(kään) tapauksessa oikeasti auton huollosta kyse vaiko jostakin muusta minkä vuoksi "herne" on vedetty nenään...???


      • gggdddg
        Pettynyt palveluun kirjoitti:

        Joo en veisi kummallekkaan Kaukoselle autoani korjattavaksi. On sen verran rumaa työtä että en suosittele kenellekkään kenellä on uudempi auto. Anteeksi Kaukosen veljekset!

        Totta. Tekivät uuden autoni moottoriin vaurion huollossa ja laskuttivat tekemättömästä työstä. :(


      • =(
        gggdddg kirjoitti:

        Totta. Tekivät uuden autoni moottoriin vaurion huollossa ja laskuttivat tekemättömästä työstä. :(

        Siis ketkä teki..?


      • 2seppää
        pettynyt työnlaatuun kirjoitti:

        Se kolmas on kirvesmies ja toimii etelä-suomessa enimmäkseen. On niin hätänen mies että työn jälki jää korkeintaan välttäväksi. Jos inahdat puolta sanaa työvirheistä niin on heti oikeuteen vetämässä. En voi suositella, tulee jälkikäteen kalliiksi korjauttaa sen tekoset.

        nimi esiin täällähän kilpailija on väittelemässä nimettömänä kun on jäänyt hopialle.


      • 4vuotta vanha
        2seppää kirjoitti:

        nimi esiin täällähän kilpailija on väittelemässä nimettömänä kun on jäänyt hopialle.

        juttu


      • Mie1962

        HALOO EI IKINÄ. KEPU PETTÄÄ AINA


    • Akseli Kampi
    • Hullllu

      Siellä olen ite käyttänyt ja olen ollut enempi kuin tyytyväinen ja joo on jopa 2002 vuosimalli...

    • jykevää

      17 ja risat, sillä pääsee.

    • JossuML

      ... löytyikö autolle korjaamo Turengista vai jostain muualta?

      • kokemusta on

        Käytä ensin Kaukosella (aivan sama kummalla ) sen jälkeen joudut viemään sen oikealle autokorjaamolle .


      • JossuML
        kokemusta on kirjoitti:

        Käytä ensin Kaukosella (aivan sama kummalla ) sen jälkeen joudut viemään sen oikealle autokorjaamolle .

        ... kun kukaan ei kuitenkaan kerro tarkemmin mikä on menny vikaan... Väittää vain sitkeästi et vie ensin Kaukoselle ja sit oikealle korjaamolle.... Edelleenkin epäilen että syynä on jokin muu kuin auton huolto... Ja onhan molemmilla Kaukosilla "oma kanta-asiakaskuntansa" eikä pelkkiä 80-luvun riisikuppeja...


      • oikea korjaamo
        JossuML kirjoitti:

        ... kun kukaan ei kuitenkaan kerro tarkemmin mikä on menny vikaan... Väittää vain sitkeästi et vie ensin Kaukoselle ja sit oikealle korjaamolle.... Edelleenkin epäilen että syynä on jokin muu kuin auton huolto... Ja onhan molemmilla Kaukosilla "oma kanta-asiakaskuntansa" eikä pelkkiä 80-luvun riisikuppeja...

        tervakoskella..täällä on oikea autokorjaamo..


      • Tyytyväinen kans!
        oikea korjaamo kirjoitti:

        tervakoskella..täällä on oikea autokorjaamo..

        Mä oon saanu ihan hyvää ja ammattitaitoista palvelua kummallakin täällä haukutulta Kaukoselta. Vaikka onkin autolla ikää vasta pari vuotta, onnistuu huollot ja korjaukset moitteettomasti. Kyllä aion käyttää jatkossakin, mut jos tarvii tehä peltitöitä niin Turengin autopeltisepät olis yks ihan hyvä. Ne myös maalaa.


      • JossuML
        Tyytyväinen kans! kirjoitti:

        Mä oon saanu ihan hyvää ja ammattitaitoista palvelua kummallakin täällä haukutulta Kaukoselta. Vaikka onkin autolla ikää vasta pari vuotta, onnistuu huollot ja korjaukset moitteettomasti. Kyllä aion käyttää jatkossakin, mut jos tarvii tehä peltitöitä niin Turengin autopeltisepät olis yks ihan hyvä. Ne myös maalaa.

        .. Turengin autopeltisepäthän tekee just pelti- ja maalaustöitä. Eihän Eki päätyökseen maalaushommia teekään. Ja pienimuotosia maalauksia ymmärtääkseni silloin kun tekee.


      • 300c
        Tyytyväinen kans! kirjoitti:

        Mä oon saanu ihan hyvää ja ammattitaitoista palvelua kummallakin täällä haukutulta Kaukoselta. Vaikka onkin autolla ikää vasta pari vuotta, onnistuu huollot ja korjaukset moitteettomasti. Kyllä aion käyttää jatkossakin, mut jos tarvii tehä peltitöitä niin Turengin autopeltisepät olis yks ihan hyvä. Ne myös maalaa.

        Ekiltä saa aina apua, oli kello mitä tahansa. Hakee tienpäältä tai koti-pihasta, ja tarvittaessa auton saa nopeastikin takaisin (jopa samana iltana). Itse ajan vm -06 autolla, ja myös sen huoltoon löytyy osaamista. Olen huollattanut autojani mm. LänsiAutolla ja Autosalvalla Keravalla ja siellä se vasta huono palvelu ja työnjälki onkin! Keravalla asiakkaalle valehdellaan ja laskutetaan turhasta.. Vältän näitä ns. merkkihuoltoja, niissä maksaa itsensä kipeeksi ja turhasta.


      • tyytyväinen asiakas
        300c kirjoitti:

        Ekiltä saa aina apua, oli kello mitä tahansa. Hakee tienpäältä tai koti-pihasta, ja tarvittaessa auton saa nopeastikin takaisin (jopa samana iltana). Itse ajan vm -06 autolla, ja myös sen huoltoon löytyy osaamista. Olen huollattanut autojani mm. LänsiAutolla ja Autosalvalla Keravalla ja siellä se vasta huono palvelu ja työnjälki onkin! Keravalla asiakkaalle valehdellaan ja laskutetaan turhasta.. Vältän näitä ns. merkkihuoltoja, niissä maksaa itsensä kipeeksi ja turhasta.

        juu ite kans kaukosen ekillä huollatan ja en voi moittia työnjälkee ja on muutenkin ystävällinen kaveri aina kun on apua auton kanssa tarvinnu niin eki on pelastanu pulasta ja on viel edullinenkin vaihtoehto mitä oon muitten korjaamoitten hintoja kuulu.
        Eki osaa hommansa ja auttaa hädässä.
        suosittelen lämpimästi


    • 15.v-asiakas,nainen

      Kaukonen hoitaa mallikkaasti asiakaspalvelun ja ylimääräistäkin esim. noutamalla ajokin huoltamolle.Sähkö-/tec-toimet eivät hänen osaamiseensa kuulu(jos kellään nyky-autoissa?),mutta perus huolto/korjaustoimet 10 .Maalaus yms. muualle.

      • tyytyväinen asiakas

        Kyllä Ekiltäkin löytyy nykyään vikakoodien luku ohjelmistokin koneeltaan.
        Ja sillä viimeksikin löytyi sähkövika ja sain osan seuraavana päivänä ja auto toimi nopeasti.
        Olen myös ruostesuojauttanut autoni siellä ja oli siinä todella kilpailu kykyinen suojaamoihin verraten.
        Myös eräs autoni oli kolarin jälkeen Ekillä korjauksessa ja sain auton muutamalla kympillä lainaan siksi aikaa ( sijaisauto on todella kallis esim. merkkiliikkeessä ) eikä voinut korjausta, lasinvaihtoa ja maalausta laadultansa moittia... ja ottaen vielä huomioon, että sama mies tekee homman alusta loppuun niin ei ole sopassa niin montaa hämmentäjää.
        myös palvelu on huomattavasti parempaa kuin esim. monessa merkkiliikkeessä.
        Tämä on mielipiteeni ja muilla voi olla omansa...


    • persepää

      olen käyttänyt Turengin Korjauspajaa, vaikka aika vaihtelevaa jälkeä, mut kuitenkin sieltä yleensä saa halutun palvelun nopeassakin aikataulussa

      kun en aina jaksa Hattulaan asti autoa raahata

      • Pääperse

        Enkä kyllä ihan äkkiä samaa virhettä tee.


      • Karvosen tenu
        Pääperse kirjoitti:

        Enkä kyllä ihan äkkiä samaa virhettä tee.

        S. Vilenin huoltamo hämeenperällä.


      • 100okt
        Karvosen tenu kirjoitti:

        S. Vilenin huoltamo hämeenperällä.

        Olen käyttänyt aikoinaan juuri noiden veljesten korjaamolla pariakin autoa. Otettiin pakokaasu testi autosta ennen katastusta...no joo piti hieman korjaajan säätää kun oli tarvetta. Kas kas ei mennyt läpi. Arvot kaukana edellisvuodesta. No katsastusmies otti meisselin kauniiseen käteen ja pyöritti hieman ja oho. Rupes arvot pysyy kohillaan ja leimakin tuli. Sanoi ettei viitti ihan tuon takia reputtaa, luuli että itse olin säätänyt, kun näytin paperia sanoi ettei yllätys.

        Olin toissa kesänä kaupunkissa katsatelemassa autoa. Minun edelläni meni kaveri, joka oli juuri aiemmin ajellut Turengista korjaamolta suoraan katsastukseen. (säätivät käsijarrun)
        No tämä mieshenkilö sitten hyvässä uskossaan leimautti autoaan ennen meikäläistä. Reput tuli, kässäri ei pelannut. Mies suuttui ja harmitteli että on se s..na kun justiin tulin korjaamolta tähän tosson huoltokuitti. Inssi totesi, että pitää tehä muutakin kuin venytellä vaijereita.

        Yksi isäntä meni nissanin kanssa korjaamolle , kun jarrunestettä vuoti. Korjaaja sanoi ettei korjaa, kun on noin vanha auto. Kielsi omistajaa ajamasta autoa korjaamon pihasta, kun oli kuulemma hänen vastuulla jos kolari tulee... No auto noudettiin pois. Tämän isännän sukulaismies joka korjailee autoja huvikseen riipaisi risan putken pois ja vaihtoi tilalle uuden. Nesteet ja ilmaus ja taas kulkee... että sellaista .
        Sen olen oppinut, että itte pitää auto huoltaa jos haluaa ettei se tielle jätä. Isommat viat laitatan Iittalan miehillä.


      • hannes hässikäinen
        100okt kirjoitti:

        Olen käyttänyt aikoinaan juuri noiden veljesten korjaamolla pariakin autoa. Otettiin pakokaasu testi autosta ennen katastusta...no joo piti hieman korjaajan säätää kun oli tarvetta. Kas kas ei mennyt läpi. Arvot kaukana edellisvuodesta. No katsastusmies otti meisselin kauniiseen käteen ja pyöritti hieman ja oho. Rupes arvot pysyy kohillaan ja leimakin tuli. Sanoi ettei viitti ihan tuon takia reputtaa, luuli että itse olin säätänyt, kun näytin paperia sanoi ettei yllätys.

        Olin toissa kesänä kaupunkissa katsatelemassa autoa. Minun edelläni meni kaveri, joka oli juuri aiemmin ajellut Turengista korjaamolta suoraan katsastukseen. (säätivät käsijarrun)
        No tämä mieshenkilö sitten hyvässä uskossaan leimautti autoaan ennen meikäläistä. Reput tuli, kässäri ei pelannut. Mies suuttui ja harmitteli että on se s..na kun justiin tulin korjaamolta tähän tosson huoltokuitti. Inssi totesi, että pitää tehä muutakin kuin venytellä vaijereita.

        Yksi isäntä meni nissanin kanssa korjaamolle , kun jarrunestettä vuoti. Korjaaja sanoi ettei korjaa, kun on noin vanha auto. Kielsi omistajaa ajamasta autoa korjaamon pihasta, kun oli kuulemma hänen vastuulla jos kolari tulee... No auto noudettiin pois. Tämän isännän sukulaismies joka korjailee autoja huvikseen riipaisi risan putken pois ja vaihtoi tilalle uuden. Nesteet ja ilmaus ja taas kulkee... että sellaista .
        Sen olen oppinut, että itte pitää auto huoltaa jos haluaa ettei se tielle jätä. Isommat viat laitatan Iittalan miehillä.

        Hyviä paikkoja ne on. Usein olen saanut palvelua "pikkuviosta" jopa maksutta ja oma autoni muiden väliin otettu sisään josta merkkiliikkeet jo silpasis sen 50€ 1-15 min. hommasta et et..
        Kaiken lisäksi hyvää palvelua myös tien päälle jääneille.


      • einiinjääräpää
        100okt kirjoitti:

        Olen käyttänyt aikoinaan juuri noiden veljesten korjaamolla pariakin autoa. Otettiin pakokaasu testi autosta ennen katastusta...no joo piti hieman korjaajan säätää kun oli tarvetta. Kas kas ei mennyt läpi. Arvot kaukana edellisvuodesta. No katsastusmies otti meisselin kauniiseen käteen ja pyöritti hieman ja oho. Rupes arvot pysyy kohillaan ja leimakin tuli. Sanoi ettei viitti ihan tuon takia reputtaa, luuli että itse olin säätänyt, kun näytin paperia sanoi ettei yllätys.

        Olin toissa kesänä kaupunkissa katsatelemassa autoa. Minun edelläni meni kaveri, joka oli juuri aiemmin ajellut Turengista korjaamolta suoraan katsastukseen. (säätivät käsijarrun)
        No tämä mieshenkilö sitten hyvässä uskossaan leimautti autoaan ennen meikäläistä. Reput tuli, kässäri ei pelannut. Mies suuttui ja harmitteli että on se s..na kun justiin tulin korjaamolta tähän tosson huoltokuitti. Inssi totesi, että pitää tehä muutakin kuin venytellä vaijereita.

        Yksi isäntä meni nissanin kanssa korjaamolle , kun jarrunestettä vuoti. Korjaaja sanoi ettei korjaa, kun on noin vanha auto. Kielsi omistajaa ajamasta autoa korjaamon pihasta, kun oli kuulemma hänen vastuulla jos kolari tulee... No auto noudettiin pois. Tämän isännän sukulaismies joka korjailee autoja huvikseen riipaisi risan putken pois ja vaihtoi tilalle uuden. Nesteet ja ilmaus ja taas kulkee... että sellaista .
        Sen olen oppinut, että itte pitää auto huoltaa jos haluaa ettei se tielle jätä. Isommat viat laitatan Iittalan miehillä.

        sen verran kun tunnenkin kaukosen veljeksiä niin ei kyllä pidä paikkaansa toi pakokaasutesti juttu... meinaan että tuskin olisi tulostanu sulle semmoisia lappuja millä ei katsastusta läpi pääsisi. tosin tuota sun tilitystä riitti tossa niin paljon että eipä ihme ettei mikään mee niinkuin haluaisit..


      • Tyytyväinenasiakas
        hannes hässikäinen kirjoitti:

        Hyviä paikkoja ne on. Usein olen saanut palvelua "pikkuviosta" jopa maksutta ja oma autoni muiden väliin otettu sisään josta merkkiliikkeet jo silpasis sen 50€ 1-15 min. hommasta et et..
        Kaiken lisäksi hyvää palvelua myös tien päälle jääneille.

        Pitäski tilata autolle huolto taas. Ramia oon käyttänyt ja jos jotain on pieleen joskus menny, niin takuuseen on kyllä korjannut ilman erillistä veloitusta. Kyllähän tekevälle sattuu ja voi se sattua ns. "paremmassakin" merkkikorjaamossa.


      • että näin
        einiinjääräpää kirjoitti:

        sen verran kun tunnenkin kaukosen veljeksiä niin ei kyllä pidä paikkaansa toi pakokaasutesti juttu... meinaan että tuskin olisi tulostanu sulle semmoisia lappuja millä ei katsastusta läpi pääsisi. tosin tuota sun tilitystä riitti tossa niin paljon että eipä ihme ettei mikään mee niinkuin haluaisit..

        Pakokaasutesti otettiin pistokokeena ja vitutti tosi rankasti tuommoinen sählinki.
        Tosiaankin inssi on välillä ihminen ja hatunnosto hänelle.Ja tilityksistä...Ne on toiset sällit jotka tilittelee, ja yleensä sillonkaan ei muista mittään.
        Oli täällä joskus kunnon oikea korjaamokin. Taisi olla Autohuolto Jari nimeltään. Minnehän lie on kaveri mennyt?


      • =(
        että näin kirjoitti:

        Pakokaasutesti otettiin pistokokeena ja vitutti tosi rankasti tuommoinen sählinki.
        Tosiaankin inssi on välillä ihminen ja hatunnosto hänelle.Ja tilityksistä...Ne on toiset sällit jotka tilittelee, ja yleensä sillonkaan ei muista mittään.
        Oli täällä joskus kunnon oikea korjaamokin. Taisi olla Autohuolto Jari nimeltään. Minnehän lie on kaveri mennyt?

        ..tainnu Jari mennä verottajaa piiloon... "Kunnon oikea korjaamokin" ja hah!


      • kandolin
        =( kirjoitti:

        ..tainnu Jari mennä verottajaa piiloon... "Kunnon oikea korjaamokin" ja hah!

        Jari savustettiin pihalle, että Kaukosen kakkonen sai duunia. Molemmat komemuksen syvällä rintaäänellä sysipaskoja, en käyttäisi autoa kummallakaan. Ja Arska Tervakoskella on ihan samaa kastia. Viekää Iittalaan, sieltä löytyy parikin hyvää, että tervemenoa ammattilaisten pakeille, jos haluatte autolla ihan ajellakin joskus.


      • ??
        kandolin kirjoitti:

        Jari savustettiin pihalle, että Kaukosen kakkonen sai duunia. Molemmat komemuksen syvällä rintaäänellä sysipaskoja, en käyttäisi autoa kummallakaan. Ja Arska Tervakoskella on ihan samaa kastia. Viekää Iittalaan, sieltä löytyy parikin hyvää, että tervemenoa ammattilaisten pakeille, jos haluatte autolla ihan ajellakin joskus.

        siellä Tervakoskella? Siis autokorjaamo vai??


      • Fiudemyös
        ?? kirjoitti:

        siellä Tervakoskella? Siis autokorjaamo vai??

        Onkse Arska Teholla?


      • joonas...
        kandolin kirjoitti:

        Jari savustettiin pihalle, että Kaukosen kakkonen sai duunia. Molemmat komemuksen syvällä rintaäänellä sysipaskoja, en käyttäisi autoa kummallakaan. Ja Arska Tervakoskella on ihan samaa kastia. Viekää Iittalaan, sieltä löytyy parikin hyvää, että tervemenoa ammattilaisten pakeille, jos haluatte autolla ihan ajellakin joskus.

        Niin no Jarin savustusta sekin kait on, kun velat pistetään ulosottoon jos ei pysty vuokria ja laskuja maksaan...

        Täällä kun on kamalan pätevän tuntusta porukkaa, niin ruvetkaas nyt korjaan niitä autoja, koska on tuolla painotiellä autokorjaamolla halli myynnissä.


      • Ei olis ihme
        joonas... kirjoitti:

        Niin no Jarin savustusta sekin kait on, kun velat pistetään ulosottoon jos ei pysty vuokria ja laskuja maksaan...

        Täällä kun on kamalan pätevän tuntusta porukkaa, niin ruvetkaas nyt korjaan niitä autoja, koska on tuolla painotiellä autokorjaamolla halli myynnissä.

        vai kaatuiko sekin liian pieneen asiakaskuntaan?


      • ???
        Fiudemyös kirjoitti:

        Onkse Arska Teholla?

        Arska tehtaalla?


      • Lahtari
        Ei olis ihme kirjoitti:

        vai kaatuiko sekin liian pieneen asiakaskuntaan?

        Mistäköhän johtuis tuo pienenevä asiakaskunta .

        Turengissa ei taida olla yhtään oikeaa kelvollista autokorjaamoa .
        Merkkiliike on muuten usein jopa halvempi ,kuin noi yksityiset pajat ja niissä on koulutetut asentajat .

        Leppäkosken Akatemian tutkinto ei vättämättä riitä näihin nyky autoihin .


      • Tämä on tosi
        Ei olis ihme kirjoitti:

        vai kaatuiko sekin liian pieneen asiakaskuntaan?

        Kyllä se kaatui olemattomaan ammattitaitoon .


      • reiska...
        Ei olis ihme kirjoitti:

        vai kaatuiko sekin liian pieneen asiakaskuntaan?

        Avoinna se vielä on...
        Eihän se ole mihinkään kaatunut, kun on nytkin kuukauden jono...
        Onhan se myynnissä myös korjaamo toiminnan kera.
        On vaan uudet suunnitelmat omistajalla... =)


      • =(
        kandolin kirjoitti:

        Jari savustettiin pihalle, että Kaukosen kakkonen sai duunia. Molemmat komemuksen syvällä rintaäänellä sysipaskoja, en käyttäisi autoa kummallakaan. Ja Arska Tervakoskella on ihan samaa kastia. Viekää Iittalaan, sieltä löytyy parikin hyvää, että tervemenoa ammattilaisten pakeille, jos haluatte autolla ihan ajellakin joskus.

        "Jari savustettiin pihalle, että Kaukosen kakkonen sai duunia." Kannattas ehkä ottaa asioista selvää ennen kuin tollasia julkisesti kirjottelee... "Kaukosen kakkosella" olis varmasti riittäny töitä ilman "Jarin savustamistakin"...


      • o/
        =( kirjoitti:

        "Jari savustettiin pihalle, että Kaukosen kakkonen sai duunia." Kannattas ehkä ottaa asioista selvää ennen kuin tollasia julkisesti kirjottelee... "Kaukosen kakkosella" olis varmasti riittäny töitä ilman "Jarin savustamistakin"...

        eikös rami ole ammatiltaan puutarhuri???


      • juuuu u
        o/ kirjoitti:

        eikös rami ole ammatiltaan puutarhuri???

        Haanperän Kake harvialassa!! Tunnollinen ja hyvä korjaaja.
        hinnatkin kohillaan! eikä todellakaan keksi vikoja eikä kuseta.


      • veivi hukassa
        juuuu u kirjoitti:

        Haanperän Kake harvialassa!! Tunnollinen ja hyvä korjaaja.
        hinnatkin kohillaan! eikä todellakaan keksi vikoja eikä kuseta.

        Korjaamo ihan tarkalleen on?


      • =(
        o/ kirjoitti:

        eikös rami ole ammatiltaan puutarhuri???

        Ei ole puutarhuri.


      • nimimerkki102
        =( kirjoitti:

        Ei ole puutarhuri.

        eli siihenkään ammattiin siis ei ollut pätevyyttä....???


      • =(
        nimimerkki102 kirjoitti:

        eli siihenkään ammattiin siis ei ollut pätevyyttä....???

        Ei vaan ei ole sen enempää puutarhuri kuin velipoikakaan... Ja mikäs mahtaa olla nimimerkki102 oma ammattipätevyys...?


      • nimimerkki102
        =( kirjoitti:

        Ei vaan ei ole sen enempää puutarhuri kuin velipoikakaan... Ja mikäs mahtaa olla nimimerkki102 oma ammattipätevyys...?

        no miten se nyt tähän liittyy?? en minä niitä autoja korjaile ilman mitään tutkintoa.. enkä ole edes yrittämässä.. juu ja ei ainakaan autonkorjaajan tahi puutarhurin...


      • =(
        nimimerkki102 kirjoitti:

        no miten se nyt tähän liittyy?? en minä niitä autoja korjaile ilman mitään tutkintoa.. enkä ole edes yrittämässä.. juu ja ei ainakaan autonkorjaajan tahi puutarhurin...

        no kun niin hanakasti toisten ammattipätevyys mietityttää.... niin herää vain epäilys siitä että mahtaako sitä kyselijältäkään löytyä... ;o)


      • nimimerkki102
        =( kirjoitti:

        no kun niin hanakasti toisten ammattipätevyys mietityttää.... niin herää vain epäilys siitä että mahtaako sitä kyselijältäkään löytyä... ;o)

        siis tässähän oli kyse korjaamosta.. niin en lähtis suositteleen semmoista ihmistä jolla ei ole pätevyyttä siihen ammattiin... kuitenkin kuullut "kylältä" :) monista huonosti tehdyistä töistä hänen kohdallaan. NiiN miksi??? pitäisi häntä suositella??
        sanoin jo aikaisemmin että ei ole (todellakaan) näihin ammatteihin minulla pätevyyttä, jos et ymmärtänyt tai lukenut loppuun tekstiä.. mutta jos haluaa ostaa palvelua niin itse ainakin ostaisin niiltä joilla on pätevyys.. enkä ole väittänyt ettei kyseinen osaa mitään, mutta ei siellä koulussa turhaan käydä...


      • =(
        nimimerkki102 kirjoitti:

        siis tässähän oli kyse korjaamosta.. niin en lähtis suositteleen semmoista ihmistä jolla ei ole pätevyyttä siihen ammattiin... kuitenkin kuullut "kylältä" :) monista huonosti tehdyistä töistä hänen kohdallaan. NiiN miksi??? pitäisi häntä suositella??
        sanoin jo aikaisemmin että ei ole (todellakaan) näihin ammatteihin minulla pätevyyttä, jos et ymmärtänyt tai lukenut loppuun tekstiä.. mutta jos haluaa ostaa palvelua niin itse ainakin ostaisin niiltä joilla on pätevyys.. enkä ole väittänyt ettei kyseinen osaa mitään, mutta ei siellä koulussa turhaan käydä...

        ... moni myös suosittelee kyseisiä korjaamoita jollet itse sattunut lukemaan kaikkia kommenteja tältä palstalta... ;o) Ja mielipiteissä ei välttämättä aina OIKEASTI ole kyse työn jäljestä vaan mukana SAATTAA olla myös jotakin henk.koht. juttuja miksi kyseisiä ihmisiä haukutaan. Oletkos tuollaista asiaa ajatellut jollei itselläsi kerran ole edes omakohtaista kokemusta palvelusta, josta täällä "puhutaan"....???


      • 21
        =( kirjoitti:

        ... moni myös suosittelee kyseisiä korjaamoita jollet itse sattunut lukemaan kaikkia kommenteja tältä palstalta... ;o) Ja mielipiteissä ei välttämättä aina OIKEASTI ole kyse työn jäljestä vaan mukana SAATTAA olla myös jotakin henk.koht. juttuja miksi kyseisiä ihmisiä haukutaan. Oletkos tuollaista asiaa ajatellut jollei itselläsi kerran ole edes omakohtaista kokemusta palvelusta, josta täällä "puhutaan"....???

        myös suositella itse itseään!


      • =(
        21 kirjoitti:

        myös suositella itse itseään!

        ... en ainakaan lähtis ite itteeni kehuun. Enkä tätä myöskään usko näistä paljon parjatuista veljeksistäkään. Tuskin niillä on edes aikaa roikkua täällä keskusteluja seurailemassa... =)


      • Livenä kuultua
        =( kirjoitti:

        ... en ainakaan lähtis ite itteeni kehuun. Enkä tätä myöskään usko näistä paljon parjatuista veljeksistäkään. Tuskin niillä on edes aikaa roikkua täällä keskusteluja seurailemassa... =)

        En tiedä autokorjaamoveljeksistä mutta tämä timpuri-tapsa on ainakin niin kova kehumaan itseään ja rehentelemään rahoillaan. Että semmosta!


      • =(
        Livenä kuultua kirjoitti:

        En tiedä autokorjaamoveljeksistä mutta tämä timpuri-tapsa on ainakin niin kova kehumaan itseään ja rehentelemään rahoillaan. Että semmosta!

        ... se onkin ihan eri asia kuin nää korjaamoveljekset ;o)


      • Asian vierestä
        =( kirjoitti:

        ... se onkin ihan eri asia kuin nää korjaamoveljekset ;o)

        Korjaamoveljekset on saanu paremmat tekoaineet . Timpuria tehtäessä on lirahtanut nestettä sekaan.


      • =(
        Asian vierestä kirjoitti:

        Korjaamoveljekset on saanu paremmat tekoaineet . Timpuria tehtäessä on lirahtanut nestettä sekaan.

        ... ehkä se neste on vaan ajan myötä keräytynyt... ;o)


      • tanttalassa
        =( kirjoitti:

        ... ehkä se neste on vaan ajan myötä keräytynyt... ;o)

        autokorjaamo toimintaa?


      • Markku.P
        tanttalassa kirjoitti:

        autokorjaamo toimintaa?

        Pasi Pelkosen autokorjaamo löytyy.


      • Anonyymi
        että näin kirjoitti:

        Pakokaasutesti otettiin pistokokeena ja vitutti tosi rankasti tuommoinen sählinki.
        Tosiaankin inssi on välillä ihminen ja hatunnosto hänelle.Ja tilityksistä...Ne on toiset sällit jotka tilittelee, ja yleensä sillonkaan ei muista mittään.
        Oli täällä joskus kunnon oikea korjaamokin. Taisi olla Autohuolto Jari nimeltään. Minnehän lie on kaveri mennyt?

        Tietääkseni omistaja on kuollut että antakaahan miehen levätä rauhassa


    • mettäpössöö

      Kaukonen siis Tebiksen kaukonen korjas meidän auton jarrut ainakin päin sitä, ne laahas aina vaan. Ja ois pitäny maksaa lisää kun fiksaavat kuntoon prkel

      • =(

        ... muuten kuullut sellaista että ranskalaiset eivät osaa tehdä hyvin muuta kuin patonkeja... ;o)


      • gygenorologi
        =( kirjoitti:

        ... muuten kuullut sellaista että ranskalaiset eivät osaa tehdä hyvin muuta kuin patonkeja... ;o)

        tekeeks noi turengin pojat määräaikais huoltoja 04vm pösöön. paljonkohan mahtaa maksaa jos tekee..mittarissa140t


      • =(
        gygenorologi kirjoitti:

        tekeeks noi turengin pojat määräaikais huoltoja 04vm pösöön. paljonkohan mahtaa maksaa jos tekee..mittarissa140t

        ... varmaankin. Kysymällä paikan päältä se selviää =)


      • Näi on asjanlaita
        =( kirjoitti:

        ... varmaankin. Kysymällä paikan päältä se selviää =)

        On Hämeenlinnassa. Ja takuut toimii.


      • =(
        Näi on asjanlaita kirjoitti:

        On Hämeenlinnassa. Ja takuut toimii.

        ... "saat" maksaa myös valohoidosta... Ja kyllähän takuu pitää työlle olla muissakin paikoissa, se on eri asia kuka toimii sen mukaisesti...


    • PaveKoo

      Mikäs korjaamo siellä Liinalammella nykyään on? Kannattaako mennä?

    • finski davintski

      Jaa sielläkö on korjaamo? Purkaamolta enempi näyttää. Tekeekö ne oikeen kuitille?

      Hämeenlinnan Autokeskus Turengissa on ihan hyvä paikka.
      Osaavat hommat. Viime kesänä vaihto fiiattiin iskaripaketit ja näpiään kävi.

      Pelkästään on vaan hyviä kokemuksia ainakin meikäläisellä.

    • jenkit on jees

      Itse voin suositella autopaja salosta auton saa työn alle nopeallakin varoitus ajalla ja Kaukosen eki on toinen.

    • mäntä-

      arska tervas hoitaa pikkuviat,kaits

      • Osaako laittaa

        talvirenkaat alle? On vanteilla ja pitäis vaan vaihtaa kun talvi tulee.


    • Kyselija

      Mitä korjaamoita siinä mallinkaistentien risteyksessä on?

      • ggkk

        On siinä yks peltikorjaamo ja maalaamo.


    • työnmerkki

      Katos vaan on kateelliset kirjoitelleet, mutta mitäs perseaukisilla muuta tekemistä on kuin keksiä tarinoita ja narista kun vituttaa toisten menestys, eikä paljon tarvii kaukosen veljeksiä kehua, työ kehuu puolestaan ja sitä tuntuu kaikilla veljeksillä riittävän, aihetta pojilla olisi nokkaa nostellakin näiden vipparien edessä mutta piilossahan nämä hanskaan hankaajat pysyvät kuin luteet ja nillehän nämä palstat sopivat kun eivät uskalla ulos kolostaan tulla!

    • tarkka

      autokorjaamo jani

      lähellä paloasemaa siellä hoituu vika kun vika

      maalaamo myös liike avattiin 24,2,20014,

      • vara valita

        Niin ronppasen jannu aukas korjaamon. No sille en veis autoani ikinä!!!


      • Seppo198

        Eläkää ikinä viekö mitään sinne. Siellä saa vain harmaita hiuksia.
        Koko ukko on yksi vitsi, ja nii vedätetää asiakkaita kuin olla ja saattaa. Ja ammattitaidosta voi olla montaa mieltä.


      • kusetustakokohomma

        voi vittu, odotinkin tällä palstalla, että joku kehuisi JANI VITUN ROMPPASEN auto"korjaamoa" mikä vittu teidät saa viemään janille autonne? Ja kuten tuolla ylhäällä lukee on kaikki täysin kusetusta veljeksistä. Rami tekee vielä hommia mutta Eki nykyään kantarenkaalla.
        Jos Rami tekisi paskasti hommansa niin en usko että pulju olisi enään pystyssä?!


      • veljeksetkuinilvekset

        Mitäs se Eki siellä? Eikös se ole eläkkeellä? Kantarenkaalla??Miksei se Ramin kanssa tee hommia???


    • teiskonlahti

      Veljekset kaukoset luulis että jokainen
      kenet sitten mistäkin teoista tuntee
      ei mitää hyvää sanottavaa pysyykö niilä muiat käsis
      mitä olen kuulut,

    • kiinnOstaapi

      Onks toi korjaamo Jani Romppasen? Minkä paloaseman lähellä? Onk se cannonballin naapurissa, kun siinon joku korjaamo, vai jossain muualla?

      • autoilija turengista

        Kyllä se on. Olen saanut sielä hyvän palvelun ja edullinen vielä! kyllä sielä kuitinkin saa. Sielä on kunnon testeritkin!


    • autoilija toisaalta

      kunnon korjaamoita ne kaukosetkin ovat. kokemuksesta tiedän.

    • ilmaiseksi

      Käske ukkos korjata autos!

    • neoti dd nro

      Sama täälä. Äijä korjaa.

    • Halvalla ei hyvää

      En ikinä enää vie autoani Turenkiin huoltoon laittoivat liikaa öljyä niin jostain se ulos tulee... Tuli kallis remontti!! Nimeä en halua mainita.. Saa arvaila...

    • T.O

      Moi,

      on pakko ottaa kantaa tähän viestiketjuun. Vuosien kokemuksesta voin suositella Ramin autohuoltoa. Aina on autoni saanut korjattua kun siihen jotain vikaa on tullut, huollot olen siellä teettänyt myös. Olen sieltä saanut myös kyydin kotiin kun olen sinne auton vienyt korjattavaksi.
      Hommia Ramilla on kyllä kiitettävästi joten uskon että kaikki työnsä on mallikkaasti hoitanut, rapatessa meillä kaikilla joskus roiskuu. Jos mitään ei tee niin mitään ei satu.
      Taitaa olla Ramin velipoika siellä myös välillä töissä, loisto veikko myös hän. Autosta meni viime syksynä laturin remmi poikki vanhalla Hämeenlinnan tiellä, ei muuta kuin varovasti köröttelin kohti Ramin autohuoltoa varoen että lämmöt ei liikaa nouse, kello oli jo vaikka mitä kun sinne päästiin. Ramin veli tuli pihalle, katso kelloa ja sanoi, varaosaliike on vielä vartin auki.
      Lähti omalla autolla kiireesti hakemaan minulle hihnaa. Vaihtoi hihnan siinä samassa, lysti maksoi muistaakseni 15 euroa. Ei tarvinnut jättää autoa mihinkään yötä vasten eikä tarvinnut itselle alkaa järjestelemään kyytiä. Lopuksi kaikilla hyvä mieli.
      Yhteistyömme Ramin kanssa jatkuu edelleen ja toivottavasti pitkään.
      Suosittelen.
      Kyllä suosittelen lämpimästi Ramin autohuoltoa

    • Pete_79
      • Konemiehiä

        Maksettuja laskuja,mitä sitte??


      • tratta

        Ei maksetut laskut protestilistalle päädy.


    • kuluttajainetu

      Asiakkaan etu jos korjaamo jättää laskuja maksamatta ja näin tekemällä pystyy tekemään edullisemmalla tuntiveloituksella.Korjaamon omistajalle kertyy tietty velkoja mutta velkahan on vaan vierasta pääomaa.

    • Mecee

      Missähän sais kartaanin ristikot vaihettua farmari meceen?Vaatis varmaan tasapainoituksenkin,eikö?Kellä on kyseiset laitteet työhön?

      • postijulli

        Rusahtaako sulla kun vaihat kakkoselle?


    • Suosittelen1

      Karafix. Kaus:ia vastapäätä sen antiikkihuutokaupam takana.

    • muisteloja

      Aikoinaan 90 luvun alussa rammpautin letukan turenki- tervakoski tien varella plleessa korjaamossa. Hyvää työtä teki!

    • Dieselhäiskä

      Pakkaset tulee ja pitäis 124 diesel mersuun vaihtaa termari.Missä edullinen ja nopea korjaamo,mielellään liki Turenkia?

      • Hyväpajaseon

        No tässähän näitä on lueteltu, mutta Ramin Autohuolto Teboililla on ainakin edelleen toiminnassa. Sinne vaan aikaa varaamaan!


    • Asijakas

      suosittelen viemään romppasen korjaamolle mersusi. kuntoon tulee ja nopeasti

      • Heikisotu

        Mikä romppase korjaamo ei löydy edes netistä


      • prmprrmmm

    • Erpaluksi

      Eikös toinen Kaukonen korjaile raha-automaattiyhdistyksen pelikoneita?

    • MBtakki

      Missä Turengissa saa korjattua 123D MB:n jäähdyttäjän alaputken juuresta tihkuttaa.Vai onko uuden osto edessä?

    • Mese_kuntoon
    • Meceantti

      123 farkkumesen konepelti vailla maalia...mistä edullinen pintamaali...pohjat on jo tehty...väri normi sininen?

    • Halkeama

      Kuka vaihtais tuulilasin turengissa?Edullisesti ja ettei vuotais vettä sisään...

    • farkuvolvo

      Farkku Volvon kuka hitsaus pohjaa.niin mikä korjaamo tekee ruoste korjauksia turengissa tai yksityinen kun vaan sais kuntoon...

    • Heikillä

      Juu,missähän sais edullisesti muutaman paikan nissanin oven kulmiin?

    • Helenatäti

      Jarrut puolsi katsastuksessa.Katsastussetä hylkäsi ja sanoi että pitää saada enemmän tehoja vasempaan etopyörään.Joku on jumissa.Kuka korjaa Turengissa jarruja?Autoni on Vw Golf.Laadukasta korjaajaa etsin,ei mitään tunaria.

    • kokemustakin

      Niin uusi jarru satula tai vanhaan öljyä ja liikutella. Ei täällä kyllä ole turengin korjaamot paljon itseään mainostaneet.Harvialantien varressa on Hämeenlinnan autokeskus.Siellä ainakin tulee jarrut kuntoon.

      • Anonyymi

        Ex työkaverilleni vaihtoivat jarruputken. Kustansi 250 euroa. Varmaan Suomen kallein jarruputki. Vituttaa kun mukavia ihmisiä kupataan näin härskisti.


    • Hiirenhiljaa

      Jaa tulee vai?hehehehehehehehe

    • Kuupastakovippasi

      Turengin korjauspaja.ajanmukaiset laitteet ja huippuhienot toimitilat.erittäin ammattitaitoinen henkilökunta.

    • jaspivaan
    • möö86

      Missäs semmonen löytyy from turenkista

    • öhhähh

      deep purle

    • raikor

      Suosittelen Korvenrannan pesu ja huolto, reipas ja ystävällinen henkilökunta, ja homma hoituu nopeasti, eikä kovinkaan kallis, muihin merkkikorjaamoihin verrattuna.

    • Roosos

      Vieläkö Romppasen korjaamo eli autohuolto jani on voimissaan? Nettisivut ainakin kadonnu.

      Aina tullut auto hyvin kuntoon siellä.

      • Anonyymi

        Eiköhän se siellä radanvarressa edelleen toimi. Kumijalka alle ja polkaset katsomaan.


    • Anonyymi

      Volkkarin paku tarvis uutta maalia ....kuka osais ruiskuttaa?

    • Anonyymi

      200 sarjan Volvon konepelti vaatii helmiäistä pintaan.Kuka on Turengin paras maalari?Keneen voi luottaa ettei mene harjotteluksi?

    • Anonyymi

      Volga tarvitsisi venttiilien säädön. Olisiko missään vasemmistolaista autonasentajaa, joka taitaisi homman? Mieluummin SKP:n jäsenkirja täytyisi olla taskussa, mutta demarikin käy hätätapauksessa.

    • Anonyymi

      Haluaisin maalauttaa mersuni (123) etuovet maalaamossa missä olisi maalauskaappi ettei tulisi pölyä pintaan.
      Löytyisikö mistään ?

      • Anonyymi

        vie histecille sielä on niiiiin iso maalauskaappi että mahtuu koko auto. ja jälki on ollut hyvää. ei toki kaikista halvin paikka mutta harvoinpa sitä halvalla hyvää saa.


    • Anonyymi

      Halpis maalari hakusessa!Kuka sivellinsankari maalais mun transiitin?Katon voi sutasta telalla.
      Tarjouksia ja ehdotuksia voi ja pitää tehdä.
      En maksa etukäteen.

    • Anonyymi

      Vxtun maalauskaapin mainostaja!

      • Anonyymi

        Mistä löydän luotettavan autokorjaamon Turengista?
        Suosittele!!


      • Anonyymi

        Osta oma maalauskaappi niin sitten voit mainostaa itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta oma maalauskaappi niin sitten voit mainostaa itsekin.

        Turengin automaalaamot?
        Ketkä maalaa autoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turengin automaalaamot?
        Ketkä maalaa autoja?

        Jos auto pitää maalata kokonaan niin ilman maalauskaappia homma ei onnistu.
        Menee vaan kalliit maalit hukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos auto pitää maalata kokonaan niin ilman maalauskaappia homma ei onnistu.
        Menee vaan kalliit maalit hukkaan.

        Aivan oikein.
        Onhan niitä nähty....
        Pohjatyöt tehty huonosti....
        Maalattu jossain pölysessä pajassa....
        Valumia kymmeniä....


    • Anonyymi

      Kantarengas.
      Mukavat asentajat,ripeä palvelu.
      Voin suositella.

    • Anonyymi

      Janin autohuolto ja kantarengas 👌

      • Anonyymi

        Siis nythän aloittaja kysyy hyvää autokorjaamoa Turengista.....
        Hyvää autokorjaamoa.
        Hyvää autokorjaamoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis nythän aloittaja kysyy hyvää autokorjaamoa Turengista.....
        Hyvää autokorjaamoa.
        Hyvää autokorjaamoa.

        Vastaan Janin autohuolto ja kantarengas. Se jarnokin on hyvä mutta en tiedä onko sillä tilat janakkalassa,ennen oli mutta sen eukko karkotti asiakkaita käytöksellään ja puuttumisella joka asiaan vaikka ei kuulunut koko firmaan millää lailla. Vastaavat tilanteet ajaa pois korjaamoilta asiakkaita. Akat kotiin uliseen ja ukot töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan Janin autohuolto ja kantarengas. Se jarnokin on hyvä mutta en tiedä onko sillä tilat janakkalassa,ennen oli mutta sen eukko karkotti asiakkaita käytöksellään ja puuttumisella joka asiaan vaikka ei kuulunut koko firmaan millää lailla. Vastaavat tilanteet ajaa pois korjaamoilta asiakkaita. Akat kotiin uliseen ja ukot töihin.

        Kumpaa suosittelisit pakettiauton ylimaalaukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan Janin autohuolto ja kantarengas. Se jarnokin on hyvä mutta en tiedä onko sillä tilat janakkalassa,ennen oli mutta sen eukko karkotti asiakkaita käytöksellään ja puuttumisella joka asiaan vaikka ei kuulunut koko firmaan millää lailla. Vastaavat tilanteet ajaa pois korjaamoilta asiakkaita. Akat kotiin uliseen ja ukot töihin.

        Kumpaa suosittelisit pakettiauton ylimaalaukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaa suosittelisit pakettiauton ylimaalaukseen?

        Kanta-Rengas ei tee auto maalauksia koska ei ole maalauskaappia.


    • Anonyymi

      Eikös täällä kyselty AUTOKORJAAMOA , eikä mitään roposnikkareita . Turengissa olisi kyllä yksi kaveri joka olisi pätevä taidoiltaan , kunhan vain hankkisi toiminimen ja muut asiaan kuuluvat asiat , ja alkaisi tehdä . Varmasti päihittäisi nämä ns. autohuollot tiedoillaan ja taidoillaan tunnen kaverin hyvin , ja tiedän hänen taitonsa , on muualla töissä . Paikat olisi hänellä valmiina kunhan vain aloittasi .

      • Anonyymi

        Taitaa olla sama kaveri, joka meilläkin tiedossa. Paras!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla sama kaveri, joka meilläkin tiedossa. Paras!

        Enpä nyt kehuisi tätä kyseistä kaveria...


      • Anonyymi

        Kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla sama kaveri, joka meilläkin tiedossa. Paras!

        Jep, Korvenrannan pesu ja huoltoa suosittelen, jos arvokkaampi auto.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä edellä kommentoineiden kanssa, vie ensin Kaukoselle (Ramin autohuolto) ja sitten osaavalle korjaajalle.
      Katsastuksessa kinnasi jarrut, Rami korjasi ja parin päivän päästä jarrut hävisi kokonaan. Hups, totesi Rami. Uudelleen Ramin hellään hoivaan minkä jälkeen jarrut ilmaamatta. Ns. ilmauksen jälkeen uusintakatsastukseen mistä sama vikalista kuin ennen Ramin ensimmäistä käsittelyä. Nyt osaavan korjaajan käsittelyn jälkeen ajokki kunnossa.
      Suosittelen siis Kaukosta, jos haluat maksaa tekemättömästä työstä ja asettaa itsesi tai perheenjäsenesi hengenvaaraan.

      • Anonyymi

        Miksi jarrut hävisivät?
        Menikö jarruputki poikki vai mitä tapahtui?


    • Anonyymi

      Ei mennyt putki poikki , vaan vika oli muualla huolimattomuudessa tai at.taidon puutteessa .

    • Anonyymi

      Onko Turengin Pajukujalla vielä korjaamoa? Siellä oli ennen ihan hyvä. Siinä radanvarressa paikka, viereisellä asbestiyrittäjällä autonromuja täynnä koko piha.

      • Anonyymi

        Se korjaamo oli Veljekset Mäkelä, Lada ja Moskvitsin merkkikorjaamo.


    • Anonyymi

      Kuka tietää autokorjaamon Tohvelassa? Pajukujalla? onko korjaamo vai jokin romuttamo, piha täynnä autonraatoja ja kaikenlaista rakennusjätettä? ihme, että ei ole kukaan puuttunut.

    • Anonyymi

      """""Kuka tietää autokorjaamon Tohvelassa? Pajukujalla? onko korjaamo vai jokin romuttamo, piha täynnä autonraatoja ja kaikenlaista rakennusjätettä? ihme, että ei ole kukaan puuttunut."""

      Markku Soininen Hämeen asbestisaneeraus tai rakennus tai jotakin sinnepäin. Ei ole korjaamo. taitaa olla jotakin ihan muuta :(

    • Anonyymi

      On eräs ukko Kontiotiellä,osaa hommansa ja melkein ilmainen,mutta pirun vaikee saada tekemään mitään.????

    • Anonyymi

      Topintiellä joku vähän vaatimattomimpiin autoihin erikoistunut korjaamo ainakin pihan perusteella. Pahat kielet vaan kertovat, että siellä korjattavana olevista autoista katoaa pakoputket mystisesti. Ompa joku löytänyt korjauksen jälkeen autonsa takapenkiltä ihan silkkaa lampaanpa*kaa.

    • Anonyymi

      Taas toi pakoputki raiskaaja höpöttää tyhmiä ja syyttää toisia. On omat munat lampaan pas….a

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe