itse myyjänä

tympiii

Onko todella niin tyhmiä ostajia olemassa kun mun kohdalle on sattunut. Osoitellaan sormella ja nauretaan jollekkin toisen vielä omalle.

10

1153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poismyyjä

Niinpä.Itseäni mitenkään korottamatta olen vakuuttunut,että tyhmiä ihmisiä on suurin osa tästä jengistä mitä maa päällään kantaa.
      Pari sijoitusasuntoa myyneenä olen havainnut,että moni asunnonkatsoja käyttäytyy "näytössä" maailmanomistajan elkein.
      Jännää sinänsä,että näiden kanssa ei ole kauppoja syntynyt,vaan ostaja on ollut "se hiljainen ja fiksu" jonka kanssa on kahvipöydän ääressä hierottu hinta kohdalleen.

• miksi kannattaa

käyttää ammattilaista eikä myydä itse, sijoitusasunto on sitten eri asia.

• apua...
        miksi kannattaa kirjoitti:

käyttää ammattilaista eikä myydä itse, sijoitusasunto on sitten eri asia.

ammattilaisesta on tuollaisessa tilanteessa? Et ole vissiin asuntoa ikinä omistanut.

• -myyjä ei
        apua... kirjoitti:

ammattilaisesta on tuollaisessa tilanteessa? Et ole vissiin asuntoa ikinä omistanut.

rakasta niitä rätei ja lumppui eikä loukkaannnu jos niitä arvostellaan.

• dällälailla
        -myyjä ei kirjoitti:

rakasta niitä rätei ja lumppui eikä loukkaannnu jos niitä arvostellaan.

Pyysin virnuilijat pihalle. En viitsinyt kuunnella mitään paskaa. Myin talon siitä kiinnostuneelle. Ainii, säästin 7000 euroa, kun en antanut rahoja välittäjälle.

• tehty...
        dällälailla kirjoitti:

Pyysin virnuilijat pihalle. En viitsinyt kuunnella mitään paskaa. Myin talon siitä kiinnostuneelle. Ainii, säästin 7000 euroa, kun en antanut rahoja välittäjälle.

ja jotkut välittäjät eivät edes osaa hommiaan ja silti innokkaasti laskuttavat välityspalkkion.

• ei....
        tehty... kirjoitti:

ja jotkut välittäjät eivät edes osaa hommiaan ja silti innokkaasti laskuttavat välityspalkkion.

oo tyylitajua niin ei, ostajat varmasti tekevät täydellisen pintarempan lol.

• sain 10 000 eur
        dällälailla kirjoitti:

paremman hinnan ja kauppa tuli nopeemmin, kun käytin hyvää välittäjää.

Kyllä jokainen kaupan saa aikaan ja "säästää" välittäjän palkkion kun vaan laittaa hinnan esim. 30 000 käyvän tason alapuolelle.

• again...
        sain 10 000 eur kirjoitti:

paremman hinnan ja kauppa tuli nopeemmin, kun käytin hyvää välittäjää.

Kyllä jokainen kaupan saa aikaan ja "säästää" välittäjän palkkion kun vaan laittaa hinnan esim. 30 000 käyvän tason alapuolelle.

Mulle tuli välittäjä arvioimaan asuntoa ja kaveri peilasi tulevaa myyntihintaa alueella jo aikaisemmin myytyihin muihin taloihin. Antoi 20 donaa huonomman arvion kuin talosta loppujen lopuksi itse myymällä sain. Ei se olekaan niin hullua pyytää...vai miten se nyt meni.

• arvion antoi :)
        again... kirjoitti:

Mulle tuli välittäjä arvioimaan asuntoa ja kaveri peilasi tulevaa myyntihintaa alueella jo aikaisemmin myytyihin muihin taloihin. Antoi 20 donaa huonomman arvion kuin talosta loppujen lopuksi itse myymällä sain. Ei se olekaan niin hullua pyytää...vai miten se nyt meni.

Olipa siinä ihmettä kerrakseen.

Oikea välittäjä olis kuitenkin saanut kämpästä vielä sen 30000 enemmän kuin sinä itse tuhertamalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7453
    2. 83
      5082
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4879
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4278
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3068
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2709
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2616
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      53
      2257
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2231
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1850
    Aihe