Vaakanaisena 25 vuotta

miriniitti

Silkkihanskojen sisällä terävät pedon kynnet. Vaaka rakastaa vapautta. Koitappa kahlita, niin karkaan pois. Viholliset tallaan jalkoihini taidolla jonka tämä uljas horoskooppimerkkini suo.
Vaaka heilahtelee tarvitessa ylös ja alas, etkä ikinä saa selvää, mistä on kyse. Mutta jos näet ikiliikeen taakse, ja elämän arjen ohi, tajuat sen kaiken mahdollisen, mitä tarvitset ollaksesi ystäväni.
Luultavasti vain olet ennen sitä jo kadonnut helpompiin mestoihin. Niitähän riittää.

25

1725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50v

      Kunpa nuo miehet tajuaisivat mitä menettävät kun .... se on kuitenkin niin turhaa itkeä sitten jälkeenpäin.

    • ystäviä.....

      Ei vaa'oilla liikaa niitä ystäviä olekaan, eikä mikään ihme, kirjoituksestasi näkyy jo syykin: Vaaka odottaa muilta jotakin sellaista, mitä ei kykene itse antamaan. Jos vaa'an kanssa riitelet, niin mikään sovinto ei riitä vaa'alle - eli ne vähätkin ystävät saavat lopulta tarpeekseen tästä merkistä, josta ei ota mitään tolkkua: vaaka on oudon epävakaa, häilyväinen, epäluotettava, sisäänpäin kääntynyt... Voisit vaaka joskus edes puhua asioista suoraan, niin muutkin ymmärtäisivät, mitä haudot päässäsi. Olet arvoitus mutta et positiivisella tavalla.

      • tosi ystävät?

        minulla paljon ystäviä, mutta tosi ystäviä on varmasti jokaisella vain muutama. Tosi ystävä pysyy rinnallasi myös huonoina hetkinä.... Ja ennenkaikkea ystävyys on molemminpuolista antamista ja vastaanottamista.
        Vaaka nainen ikääkin riittävästi


      • Vaa´athan...

        ...ovatkin savolaistyyppistä populaa.
        Vastuu ymmärtämisestä jätetään aina vastapuolelle.


      • vaakana on kiva olla...
        tosi ystävät? kirjoitti:

        minulla paljon ystäviä, mutta tosi ystäviä on varmasti jokaisella vain muutama. Tosi ystävä pysyy rinnallasi myös huonoina hetkinä.... Ja ennenkaikkea ystävyys on molemminpuolista antamista ja vastaanottamista.
        Vaaka nainen ikääkin riittävästi

        tosi paljon ystäviä mutta vain muutama tosiystävä:)
        jotka on hädänhetkellä auttamassa ja kuuntelemassa.
        Itse olen myös valmis samaan.
        niin se menee :)


      • gips
        Vaa´athan... kirjoitti:

        ...ovatkin savolaistyyppistä populaa.
        Vastuu ymmärtämisestä jätetään aina vastapuolelle.

        tuhlata aikaansa vaakaihmisiin, jos ei edes niin yksinkertaista asiaa ymmärrä, että jotkut vaan ovat vaikeasti "luettavia".

        On turhuutta antaa kaikkea sellaiselle, jolle jo puoletkin on liikaa..


      • sen sanoit!
        gips kirjoitti:

        tuhlata aikaansa vaakaihmisiin, jos ei edes niin yksinkertaista asiaa ymmärrä, että jotkut vaan ovat vaikeasti "luettavia".

        On turhuutta antaa kaikkea sellaiselle, jolle jo puoletkin on liikaa..

        Turha siis satsata vaakoihin, joille puoletkin on jo liikaa. :))


      • gips
        sen sanoit! kirjoitti:

        Turha siis satsata vaakoihin, joille puoletkin on jo liikaa. :))

        elämä ei suju sun kässäris mukaan, olet törmännyt kilttiin ja ihanaan vaakalikkaan, jolla on ap:n mainitsemat terävät kynnet, sekä lisäksi oma tahto. Tietysti yritit saada vaakaa alistumaan hellan ja nyrkin väliin, mut et onnistunut? Nyt katkeroit sit täällä, vaikka oikeesti sun pitäis tajuta, et kohtasit jotain mitä et hallitse. Vaaka katosi pois ja unohti sinut ennenkun kerkisit yölamppusi valon sammuttaa.


      • tsot :)))
        gips kirjoitti:

        elämä ei suju sun kässäris mukaan, olet törmännyt kilttiin ja ihanaan vaakalikkaan, jolla on ap:n mainitsemat terävät kynnet, sekä lisäksi oma tahto. Tietysti yritit saada vaakaa alistumaan hellan ja nyrkin väliin, mut et onnistunut? Nyt katkeroit sit täällä, vaikka oikeesti sun pitäis tajuta, et kohtasit jotain mitä et hallitse. Vaaka katosi pois ja unohti sinut ennenkun kerkisit yölamppusi valon sammuttaa.

        En satu olemaan lesbo. (Eräs hyvä ystäväni tosin on.)


      • ...luottais.
        gips kirjoitti:

        tuhlata aikaansa vaakaihmisiin, jos ei edes niin yksinkertaista asiaa ymmärrä, että jotkut vaan ovat vaikeasti "luettavia".

        On turhuutta antaa kaikkea sellaiselle, jolle jo puoletkin on liikaa..

        Mä uskon sua. Ja siks en huoli vaikeestiluettavaa/vaikeestiymmärrettävää vaakaa esim. asioitani ajamaan. Köpelösti kävis jos vaa´an ilmaisukykyyn...


      • gips
        ...luottais. kirjoitti:

        Mä uskon sua. Ja siks en huoli vaikeestiluettavaa/vaikeestiymmärrettävää vaakaa esim. asioitani ajamaan. Köpelösti kävis jos vaa´an ilmaisukykyyn...

        Vaa´at ovat parhaita asianajajia. Kun kukaan ei saa mitään tolkkua, niin asiat menevät juuri niinkuin pitää. Sen osaa vaaka! Laitapa siihen joku pilkunviilaajaneitsyt, tai egoansa ikuisesti mittaava leijona. Tosikko perseellepotkittava härkä, josta ei oo muuta iloakuin pihvinä.

        Onhan näitä esimerkkejä. Mutta miksi antaisit asioittesi ajamisen tyypille, joka on yhtä tyhmä kuin sinä itse olet? Mitäpä valmista niistä asioista ikinä tulee?

        Vaaka on ja muut on mitä vaaka keikuttaa:D


      • Ajattele positiivisemmin, e...
        gips kirjoitti:

        Vaa´at ovat parhaita asianajajia. Kun kukaan ei saa mitään tolkkua, niin asiat menevät juuri niinkuin pitää. Sen osaa vaaka! Laitapa siihen joku pilkunviilaajaneitsyt, tai egoansa ikuisesti mittaava leijona. Tosikko perseellepotkittava härkä, josta ei oo muuta iloakuin pihvinä.

        Onhan näitä esimerkkejä. Mutta miksi antaisit asioittesi ajamisen tyypille, joka on yhtä tyhmä kuin sinä itse olet? Mitäpä valmista niistä asioista ikinä tulee?

        Vaaka on ja muut on mitä vaaka keikuttaa:D

        ja vahvasti :) Sun teoriasi ei pidä alkuunskaan
        paikkaas, jokainen ihminen on oma yksilönsä,
        oli se sitten mikä tahansa horoskooppi merkiltään.

        Koita niellä katkeruutesi ja jatkaa elämää.


      • teidän
        gips kirjoitti:

        Vaa´at ovat parhaita asianajajia. Kun kukaan ei saa mitään tolkkua, niin asiat menevät juuri niinkuin pitää. Sen osaa vaaka! Laitapa siihen joku pilkunviilaajaneitsyt, tai egoansa ikuisesti mittaava leijona. Tosikko perseellepotkittava härkä, josta ei oo muuta iloakuin pihvinä.

        Onhan näitä esimerkkejä. Mutta miksi antaisit asioittesi ajamisen tyypille, joka on yhtä tyhmä kuin sinä itse olet? Mitäpä valmista niistä asioista ikinä tulee?

        Vaaka on ja muut on mitä vaaka keikuttaa:D

        Vaakojen on tosiaan hoidella vain asianajohommia sillä kukapa uskoisi Vaa´an tekemään tuomarinvakuutukseen. :))

        Tuomarinvakuutus (Suomi):
        Minä Vaaka lupaan ja vakuutan kunniani ja omantuntoni kautta, että minä parhaan ymmärrykseni ja omantuntoni mukaan kaikissa tuomioissa tahdon tehdä ja teen oikeutta niin köyhälle kuin rikkaallekin ja tuomitsen Suomen valtakunnan lain ja laillisten sääntöjen mukaan: etten koskaan minkään varjolla lakia vääristele enkä vääryyttä edistä sukulaisuuden, lankouden, ystävyyden, kateuden ja vihan tahi pelon tähden taikka lahjan ja antimien tahi muun syyn takia, enkä syytöntä syylliseksi taikka syyllistä syyttömäksi tee.
        Minä en myöskään ennen tuomion julistamista enkä sen jälestä ilmaise oikeutta käyville enkä muille niitä neuvotteluita, joita Oikeus suljettujen ovien takana pitää.
        Kaiken tämän tahdon täyttää ja täytän uskollisesti, rehellisenä ja totisena tuomarina, ilman kavaluutta ja juonia, kunniani ja omatuntoni kautta.


    • Elämän

      arjessa eläminen on taitolaji.
      Ei siis ihme, että se tuppaa muodostumaan kaltaisillesi vaaoille kompastuskiveksi.

      • gips

        on käsittääkseni aiheeltaan horoskooppi ja tämä nimenomainen koskien vaakamerkkiä. Mistä luolista kaikki vaakaihmisten inhoojat tänne löytävätkään?

        Arkeni ei ole täällä, ihan niin tylsää elämää en vietä:)


      • hätiköidyn
        gips kirjoitti:

        on käsittääkseni aiheeltaan horoskooppi ja tämä nimenomainen koskien vaakamerkkiä. Mistä luolista kaikki vaakaihmisten inhoojat tänne löytävätkään?

        Arkeni ei ole täällä, ihan niin tylsää elämää en vietä:)

        johtopäätöksen.
        Kommenttini ei sisällä inhoa vaan toteamuksen yhdestä, monelle vaa´alle (varsinkin naispuoliselle) tyypillisestä ominaisuudesta, joten ymmärtääkseni pysyin täällä käsiteltävässä horoskooppiaiheessa.


    • vaakaa

      ......sillä pärjätäkseen vaakaihmisen kanssa on itsekin valehdeltava. On otettava vastaan valheita ja rakennettava oma elämä valheelle. Sitä en suvaitse. Hyvä vaaka! Miksi pidät valehtelua kohteliaisuutena?

      • ton vedit?

        Tämä vaaka on sitten taas liian rehellinen, jos aikoo pärjätä tässä maailmassa niin pitäisi nimenomaan oppia vähän edes valehtelemaan.


      • miriniitti
        ton vedit? kirjoitti:

        Tämä vaaka on sitten taas liian rehellinen, jos aikoo pärjätä tässä maailmassa niin pitäisi nimenomaan oppia vähän edes valehtelemaan.

        ei valehtele, eikä petä. Ei tarvitse, sillä egoa riittää elää vapaana ja antaa muidenki ihmisten elää.

        Vaakanainen löytää elämäänsä tarvittan kauneuden ilman pariakin. Vaakanainen ei mittaa miehen penistä, sillä siihen vaiheeseen antautuessaan mitoilla ei ole merkitystä.

        Mut on ihan totta se, ettei kukaan aito vaakanainen ota kusipäätä omakseen! Ne ressut on muiden juttuja:)


      • vaaka ja vaakana pysyn :))
        miriniitti kirjoitti:

        ei valehtele, eikä petä. Ei tarvitse, sillä egoa riittää elää vapaana ja antaa muidenki ihmisten elää.

        Vaakanainen löytää elämäänsä tarvittan kauneuden ilman pariakin. Vaakanainen ei mittaa miehen penistä, sillä siihen vaiheeseen antautuessaan mitoilla ei ole merkitystä.

        Mut on ihan totta se, ettei kukaan aito vaakanainen ota kusipäätä omakseen! Ne ressut on muiden juttuja:)

        Totta joka sana.
        Sepä juuri monia harmittaakin ja se on myös nähty ja luettu näilläkin palstoilla, mutta ei anneta sen häiritä,vaan toivotetaan muillekin samaa egoa. :)


    • eräs mies

      Oli vastattava tähän viestiisi kun niin paljon oli pahaa sanottu vaa'asta. Voi olla että muilla on huonoja tuntemuksia vaa'asta, tämä on heidän mielikuvansa. Minulla taas on ainoastaan hyvää sanottavaa vaa'asta. Olen rakastunut vaakaan ja erääseen tiettyyn. En voisi itseäni enää kenenkään toisen kanssa, ajatus ettei häntä olisi ahdistaa minua. Vaaka on juuri sitä mitä olen aina halunnut ja erityisesti juuri tämä vaaka. Kummallista miten ihmiset näkee asiat niin eri tavoin, ehkä hyvä niin. Itse en näe kuin hyviä puolia tässä ihmisessä, olen yrittänyt nähdä että siellä olisi edes yksi huono puoli, mutta turhaan näen vain hänet entistä loistavampana kuin ennen. Tiedän vasta osan hänen ominaisuuksistaan, mutta joka kerta kun puhun hänen kanssaan en pysty edes käsittämään kuinka joku voi olla niin hieno ihminen. En odota hänen olevan täydellinen odotan vain että saan viettää aikaa hänen kanssaan. Jos tiemme erkanisivat niin en voisi kuvitella solmia uutta suhdetta koska mieleni tulisi olemaan hänen kanssaan aina.
      Vaaka ei varmasti ole helppo, mutta ei tarvitsekkaan hänen muut ominaisuudet ovat jotain ihan muuta, yli mielen.
      En kerta kaikkiaan pysty näkemään mitään huonoa hänessä, toisaalta olen nähnyt monissa muissa paljon huonoa, liian paljon. Pidän itseäni siis aika kranttuna vaikka osaankin hyväksyä ihmisten erilaisuutta. Jonkin verran tiedän muita vaakoja ja pystyn kyllä kuvittelemaan ihmisten tuntemukset heistä. Mutta vaaka minulle on erittäin hyvä ihminen, paras.
      Halusin sanoa tämän, kylläkin lyhyesti koska vaa'an kuvaus paremmin, tulisi kirjoittaa kirja johon tämä aamu ei todellakaan riittäisi.
      Toivottavasti sinulla joka aloitit tämän viestiketjun tulee olemaan mahtava elämä ja onnellinen.
      Koska ainakin yksi ihminen näkee vaa'an tosi miellyttävänä ja mahtavana.
      Hauskaa päivän jatkoa sekä vihaajille että muillekkin.
      Terveisin ikävä ihminen

      Ps. pidän muuten helppoja mestoja tosi ikävinä

    • kalaN

      Ei vaaka ole yhtään sen huonompi tai ilkeämpi tai parempi tai mitään, mitä me muutkaan ollaan. Oisko parempi lopettaa tämä juupaseipäs-leikki, kuulostaa jotenkin lapselliselta :)

      Mutta se mikä vaaoissa on mielenkiintoista, on se, etteivät osaa ottaa kritiikkiä, asiallistakaan, oikein. Keskustelut päättyvät hyvin usein siihen, että et tiedä mitään meistä vaa'oista, olet kateellinen ja me ollaan parhaita!

      Ehkä en tiedäkään, mutta kerron vain sen, minkä itse näen. Jokainen perustaa mielipiteensä omille havainnoilleen, en usko että kukaan täällä mitään absoluuttiista totuutta tietää. Oisko asia niin, ettei vaaka osaa oikein kertoa/selittää, miltä jokin asia tuntuu. Analysoiminen on jotenkin vaikeaa, varsinkin kun se kohdistuu omaan itseensä.

      Minusta kritiikistä juuri oppii parhaiten. Ei siitä selälle taputtelusta tule hullua hurskaammaksi, vai mitä mieltä olette?

      • miksi vaaka

        on juuri tuollainen. Kuten tiedät vaaka on ilmanmerkki ja siksi tämä meidän fyysinen maailmamme ei ole jäsentynyt heille kuten ei myöskään kaksosille ja vielä voimakkaammin vesimiehille. Vaaka ei osaa maankieltä vaan viihtyy parhaiten ilmankielessä. Näistä kaikista keskusteluista paistaa selvästi tuo vaakojen perusominaisuus. Kun ei osaa, niin alkaa väkyttää. Vaikka täällä on vain pieni murto-osa Suomen kaikista vaakaihmisistä, niin jossain määrin se on yleistettävissä ainakin merkin alkupuolella syntyneillä vaaoilla. Vaaka on siis hyvinkin myötätuntoinen ihmisenä ja siksi myös hyvä kuuntelija. Ei kuitenkaan sovi unohtaa, että vaaka on neitsyen ja skopen ohella kriitisin merkki. Sitä vaaka harvoin myöntää. No tästä seuraa sitten se selän takana puhuminen. Eihän myötätuntoisen ihmisen sovi sanoa suoraan, mainehan siitä menee. Kritiikin huono vastaanottamiskyky onkin yhteydessä em. merkkien kriittisyyteen. Vaaka vain on harvoin itsekriittinen kuten neitsyt, joka ruoskii itseään kaikesta ja neitsyt suuttuu jos joku muu esittää kritiikkiä, kun se itse on jo kritisoinut itsensä.
        Vaaka ei kestä kritiikkiä. m.o.t.


      • kalaN
        miksi vaaka kirjoitti:

        on juuri tuollainen. Kuten tiedät vaaka on ilmanmerkki ja siksi tämä meidän fyysinen maailmamme ei ole jäsentynyt heille kuten ei myöskään kaksosille ja vielä voimakkaammin vesimiehille. Vaaka ei osaa maankieltä vaan viihtyy parhaiten ilmankielessä. Näistä kaikista keskusteluista paistaa selvästi tuo vaakojen perusominaisuus. Kun ei osaa, niin alkaa väkyttää. Vaikka täällä on vain pieni murto-osa Suomen kaikista vaakaihmisistä, niin jossain määrin se on yleistettävissä ainakin merkin alkupuolella syntyneillä vaaoilla. Vaaka on siis hyvinkin myötätuntoinen ihmisenä ja siksi myös hyvä kuuntelija. Ei kuitenkaan sovi unohtaa, että vaaka on neitsyen ja skopen ohella kriitisin merkki. Sitä vaaka harvoin myöntää. No tästä seuraa sitten se selän takana puhuminen. Eihän myötätuntoisen ihmisen sovi sanoa suoraan, mainehan siitä menee. Kritiikin huono vastaanottamiskyky onkin yhteydessä em. merkkien kriittisyyteen. Vaaka vain on harvoin itsekriittinen kuten neitsyt, joka ruoskii itseään kaikesta ja neitsyt suuttuu jos joku muu esittää kritiikkiä, kun se itse on jo kritisoinut itsensä.
        Vaaka ei kestä kritiikkiä. m.o.t.

        olet kyllä oikeassa, ei kaksonenkaan osaa ottaa kritiikkiä vastaan. juu ja neitsyt ruoskii itseään vähän liikaakin.

        itse olen nouseva neitsyt, eikä kulu päivääkään, etten jostain soimaisi itseäni. se on aika ärsyttävää sekin. ehkä juuri siksi en voi käsittää näitä meissä ei vikoja, olemme parhaita - kommentteja.


      • miksi vaaka
        kalaN kirjoitti:

        olet kyllä oikeassa, ei kaksonenkaan osaa ottaa kritiikkiä vastaan. juu ja neitsyt ruoskii itseään vähän liikaakin.

        itse olen nouseva neitsyt, eikä kulu päivääkään, etten jostain soimaisi itseäni. se on aika ärsyttävää sekin. ehkä juuri siksi en voi käsittää näitä meissä ei vikoja, olemme parhaita - kommentteja.

        on vaaka. Minulla on myös tuo nouseva neitsyt ja on siellä muutakin. Kritiikin sietokykyä on kehitettävä ja olen samaa mieltä, että emme tarvitse elämäämme samanmielisiä kuin me vaan erilaisia ja mahdollismman laajalla skaalalla. Vaaka pitäisi laittaa siedätyshoitoon. Ja eikö olekin hienoa kun pystyy ottamaan vastaan kritiikkiä? Siten oppii itse ennakoimaan tilanteet ja kritiikki vähenee kuitenkaan mielistelemättä toista. Sydämestä lähtevä kritiikki on helppo ottaa vastaan ja helppo myös antaa. Se on niin helppoa.
        Rauhaa ja rakkautta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe