Kyselenpä millaista on ollut meno Katrin tanssalavakeikoilla tänä kesänä. Mitä kappaleita hän esittää?
Millaiset kesäkeikat 2008?
5
540
Vastaukset
- fani61
tämä iskelmä-radion juttu kertoo jo paljonkin
Kotimaisen kevyen musiikin tapahtuma Tapsan Tahdit käynnistyivät keskiviikkona Nokialla aurinkoisen sään saattelemana.
Avajaisohjelmaa seuraamaan kokoontui Nokian keskustaan, Tahtikadulle ennätysmäinen yli neljäntuhannen hengen juhlayleisö.
Avajaisia tähdittivät suursuosikki Katri-Helena ja orkesterinsa Petoman. Yllätysesiintyjinä lavalle nousivat myös Sininen uni -näytelmästä tutut Tapio Rautavaara js Repe Helismaa, eli Jari Välimäki ja Pasi Heino.- Katri-fani
Aivan surkeaa...En ole päässyt kuulemaan yhtään Katrin kesäkeikkaa,NYYH! Enkä siis tiedä mitä hän keikoillaan laulaa. Mutta ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin.. Syksy tuonee asiaan muutoksen, JEEH!
- fani73
Kylläpä oli mukavaa menoa Katrin kesäkeikalla.Lauloi paljon ja mukana oli koko skaala 1960-luvulta aina 2000-luvulle.Jos nyt jotain mainitaan..Zambesi,Lady love,En sulta pyytänyt kuuta,Kesän lapsi,Katson sineen taivaan,Onnenonkija,Elämänlangat..ja tottahan siellä oli paljon paljon muitakin tuttuja,tuttuja ja ihania lauluja.Todella leppoisaa ja iloista menoa.
- fani51
Kiitos kommentista ja jospa tässä vielä sitten itsekin ehtisi Katrin kesäkeikalle :O
- Katri-fani
kuten uumoilin, että syksy muuttaa kaiken, niin tapahtuukin: Lippu on jo ostettu Katrin konserttiin Kuopion musiikkikeskukselle.JIHUU!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1034243- 1483667
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1271714
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140