Tässä palautetta huollosta. Huolto oli varattu maanantai aamuksi. Sunnuntaina pesin auton sekä moottoritilan. Sunnuntaina illalla sain Deltasta sms viestin huollosta, hieno yllätys. Vein auton 6.45 huoltoon ja työnjohto sanoi että hyvä olla ajoissa menee heti työn alle kello 7.00. Iltapäivällä sain soiton että auto on haettavissa, kerroin että tulen tiistaina heti aamusta hakemaan. Tiistaina kävelin vajaa kaksi tuntia ja totesin että tuulilasi oli vaihdettu ja auto moitteettomassa kunnossa. Ei rasvatassujälkiä missään, uusi tuulilasi oli puhdistettu myös sisältä, komehuone puhdas. Nyt päivän kohokohta, öljynsuodatin ja tiiviste oli laskussa merkitty Alfa-Rome 159....
Mitä opimme tästä ? Fita huolto on täydellinen !
Delta-Auto Konala
Croma 2.2 Aut. Business HUOLTO
3
2513
Vastaukset
- Croma 2.2 Aut. Business HUOLTO
...ja huokaisin raskaasti. Ei se Teltta-auto miksikään ole muuttunut.
- Croma 2.2. Aut. Business HU...
Mitä opimme tästä ? Oli kysymys ! Siis että Delta-Auto huolto ei ole niin huono kuin huhut antavat ymmärtää vai ymmärsinkö jotnekin väärin, astuinko jonkun varpaan päälle vahingossa
- 2,2 bensa
"Nyt päivän kohokohta, öljynsuodatin ja tiiviste oli laskussa merkitty Alfa-Rome 159.... "
Alfan 2,2 bensakone on sylinterinkantta lukuunottamatta sama moottori kuin Croman vastaava. Siitä lienee johtuu suodattimen tiivisteen nimi, samat osat kun on kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136