Olet päivät pitkät töissä ja rakas koirasi joutuu olemaan koko päivän aivan yksin kotona, ilman, että pääsee ulos pissalle.
Eikö olisi ihana tunne, kun tietää, että oma rakas nelijalkainen perheenjäsenesi pääsee ulos pissalle kokeneen henkilön kanssa?
Pikkuisen (ja myös isonkin) karvakasan ei tarvitse montaa tuntia pidätellä tuskissaan.
Siis kysymys onkin: Kuinka paljon olisit valmis maksamaan siitä, että joku ulkoiluttaa koiraasi silloin kun olet töissä tai mikset kotonakin?!
Itse ajattelin, että laittaisin kaupan seinälle ilmoituksen, että voin ulkoiluttaa koiria, kun olen tällä hetkellä työtön ja pieni raha ei olisi pahitteeksi.
Sii skuinka paljon maksaisit siitä, että joku vie ihanan koirasi ulos? :)
KUINKA PALJON OLISIT VALMIS MAKSAMAAN?
5
329
Vastaukset
- ex-hatam
tosiasiassa en edes antasi sitä kenenkään mukaan.
- I Love Dogs
...että koirasi joutuu pidättelemään koko päivän? Sääliksi käy sellasia koiria jotka yksin joutuvat olemaan koko pitkän päivän, ilman että ulos pääsee.
- Pikku-Hukka
I Love Dogs kirjoitti:
...että koirasi joutuu pidättelemään koko päivän? Sääliksi käy sellasia koiria jotka yksin joutuvat olemaan koko pitkän päivän, ilman että ulos pääsee.
Mutta mikä on ajallisesti ajattelemasi koko päivä?
Ihan hyvä juttu,ja varmaan löytyy niitä,joille apu kelpaa.Onhan niitä koirien päiväkotejakin.Soita vaikka johonkin koirien päiväkotiin,ja kysäse sieltä mikä niillä on tuntiveloitus.
Sen summan sitten voi kokeilla vaikka suhteuttaa tuohon ulkoiluttamiseen ja katsoa mitä mieltä soittajat on.- Ja häipyy!!
Mä en ainakaan kellekkään ventovieraile antaisi kämppäni avainta.
Eikö sulla ole ketään tuttua joka voisi hoitaa koiraasi?
Vastuu koirastasihan on loppupelissä sun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011382
- 1337030
- 1015783
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415151- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304009- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323531Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793040