Onko kukaan käynyt tk:n ravitsemusterapeutilla? Kävin poikani kanssa ja hämmästyin kun hän vain puhui ja puhui sukulaisistaan, koulukavereistaan, opettajistaan ja kertoo miten hän lasta kasvattaisi. Asiaan miksi menimme ei olisi kulunut kuin korkeintaan vartti, mutta hänen hölötyksensä takia aikaa kului 1h15min. Aikaa ei hänelle tahtonut saada mutta en enään ihmettele jos asiakkaan/potilaan kanssa kuluu yli tunti. Palkka juoksee helposti kun ei ota kuin yhtenä päivänä viikossa vastaan ja silloin ei ehdi kuin 3-4 asiakasta käydä. Huh
Ravitsemusterapeutti
39
5159
Vastaukset
- toinen on vegaani
"Asiaan miksi menimme ei olisi kulunut kuin korkeintaan vartti, "
Mistä tiedät, kauanko asiaanne olisi mennyt?
Jokin syy on, jos olitte sisällä toista tuntia.
Menikö nyt jokin asia ohi korviesi? Kuulitko vain kaiken muun, mutta et poikasi tilannetta?
Minkä takia sinun mielestäsi olitte saaneet ajan?
Kuule, jos onnistuitte saamaan ravitsemusterapeutin ajan, olette onnekkaita. Mikset keskeyttänyt tai kysellyt, jos mielessäsi oli muita asioita?- aloittaja
Tarkoitukseni ei ollut loukata. Kyllä tiesin miksi menimme sinne ja kyllä keskeytin hänet muutamaan kertaan ja pyysin että voitaisiinko mennä asiaan miksi olemme tulleet.Hän on varmaankin aivan pätevä, mutta kyllä tuollaiset "omat asiat" pitäisi puhua vapaa-ajalla eikä vastaanotolla. Anteeksi jos loukkasin!
- on kyllä
Olen käynyt ja lähes samaa luritusta sain kuunnella. Aikaa odotin 3kk, menin hyvillä mielin, mutta lähdin riutuneena. En mene lääkäriin tai terveydenhoitajalle keskustelemaan muista kuin siitä asiasta miksi olen ajan varannut. Meitä on monenlaisia....
- Pettynyt
Kävin itsekin samalla ravitsemusterapeutilla. Menin sinne odotukset korkealla, tulin pois vihaisena!
Terapeutti puhui suunnilleen saman ajan kuin teidänkin kanssa Porin pyöräteistä, asuntonsa ikkunoiden ilmansuunnista ja omasta hyvästä tavastaan pestä ikkunat. Tiesin ennakkoon, että mukana on hyvä olla viikon ruokapäiväkirja, jonka lykkäsin terapeutin eteen keskeyttäen vertailun fairyn ja tolun paremmuudesta ikkunan pesussa ja kysyin, miltä syömiseni näyttää. Olin viikon aikana syönyt yhden magnum-jäätelön muiden normaalien aterioiden lisäksi, jäätelö oli hänen mielestä se, joka pilasi koko homman. Oli kuitenkin kesä, joten yksi jäätelö viikossa tuskin on liikaa??!
Odotin saavani jonkinlaista kannustusta, motivointia, tukea jne. mutta katin villat! Kun olin lähdössä, hän työnsi käteeni terveellisen ruokailun ohjeet, ravintopyramidin ja lautasmallin. Olin niin raivoissani, että meinasin tehdä valituksen, mutta se sitten jäi... - Ihme juttu
Samanlainen kokemus vuodelta 2012. Hämmentävää.
- Kummastunut
Myös minulla samanlainen kokemus nyt tänä syksynä 2018 :(
- kannattasvaihtaatoiseen
Kummastunut kirjoitti:
Myös minulla samanlainen kokemus nyt tänä syksynä 2018 :(
Eikö Porissa ole kuin yksi ravitsemisterapeutti?
- selaimeen-vain
kannattasvaihtaatoiseen kirjoitti:
Eikö Porissa ole kuin yksi ravitsemisterapeutti?
Selaimen hakukenttään ravintoterapeutti, löytyy niksi-pirkasta alkaen kaikenlaista shamaania jotka kertovat miten teidän laiminlyömänne lapsi saadaan lopettamaan se masennus/ahdistusahmiminen.
Katsokaa joskus peiliin älkääkä syyttäkö muita paskasta vanhemmuudestanne.
- HarryLongbelt
Satakunnan keskussairaalan ravintoterapeutti Roope on tosi hyvä ja kannustava. Ei mitään uhkailua vaan kannustavaa ohjeistusta. Pudotin 30 päivässä 14 kiloa ja nyt menee hissukseen n.1,5 Kg kuukaudessa. Ja Roopen metodeilla.
- positiivisuusärsytti
Joku repi pelipaitansa myönteisestä kommentista.
- Väärinkäsitys
Nämä on kaksi eri ravitsemusterapeuttia, siis tämä keskussairaalan terapeutti ja tk:n terapeutti.
Eri firmoja noi - Endopkl
Kävin myös Roopella. Mitään ei jäänyt käteen. Olin pettynyt koska olin kuullut hänestä hyvää.
- Eijatkoon
Samassa veneessä ollaan... asiaa puhutaan max 10 min ja muiden asiakkaiden asioita lopun puoltoista tuntia. Hän osaa kaiken ja tietää kaikesta kaiken. Kiusallista.
- Anonyymi
Roope lopettaa nyt sen itsensä kehumisen.
- Vitunturhautunut
Pippa Laukka laittaa läskit kuriin!
- Ilmoitusta
Tehkää ihmee valitus tästä tk:n ravitsemusterapeutista. Olen kuulut monelta samaa, puhuu omista asioistaan ja kehuu itseään. Muuten tämä mielipuoli aina vaan jatkaa hommassaan.
- kietääkaukaa
siel ne muutki mielipuolet jatkaa. liekö joku magneetti sinne niitä vetää. sen sortin pesiytymistä.
- Röhkö-Petra
200-kiloinen lastensuojelun sosiaalityöntekijä oli ollut huolissaan erään normaalipainoisen lapsen ruokaympyrästä, kun vanhempi kysyi syytä moiseen huoleen niin kysyjä vain puhisi vajaan näköisenä silmiään pullistellen :D
- Pöhkärahkaa
Korjaus edelliseen: Siis sossu vain pullisteli silmiään vajaan näköisenä.
- AAAaaaah-ha-haaaa
Pöhkärahkaa kirjoitti:
Kauheee kaasusammakko!
- Anonyymi
Pöhkärahkaa kirjoitti:
Virassa on kaikenlaista koheltajaa joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virassa on kaikenlaista koheltajaa joo
Ai Virossa?
- Jokkeri70
Ei noista valituksista ole mitään hyötyä, ei korppi korppia noki.
Tein kantelun TK:lääkäristä (syystä).
Paperit kiersi ja kaarsi , lopputulos : TK:lääkärin esimies ylilääkäri, kirjoitti vastineen: on hyvä lääkäri eikä kukaan ole ennen valittanut!
Vittu,mitä sitten? Mulle hän teki hallaa.
Kaikki asteet käytiin Turku-Pori välillä läpi.
Tossa tulos.- ihan.on.arvotus
kyllä ne vaikuttaa, kun riittävän moni tekee muistutuksia ja kanteluita. ja onhan niillä se kuuluisa työllistävä vaikutus kuitenkin. ei silti. tiedä sitä lukeeko ne virkamiehet edes niitä kanteluita tai ymmärtävätkö lukemaansa`?
- KukahanLukee
ihan.on.arvotus kirjoitti:
kyllä ne vaikuttaa, kun riittävän moni tekee muistutuksia ja kanteluita. ja onhan niillä se kuuluisa työllistävä vaikutus kuitenkin. ei silti. tiedä sitä lukeeko ne virkamiehet edes niitä kanteluita tai ymmärtävätkö lukemaansa`?
Aiheuttaako niitä kanteluita virastoissa Eileen Wuornoksen sisaret?
- Anonyymi
Edelleen v. 2020 aivan samat pyörätiejutut ja nyt vielä koronajutut lisäksi ja hallitukset yms. Itse asiani hoidettiin viimeisen 5 minuutin aikana antamalla käteeni lappunen mitä ei saa syödä. Vähän kokonaisvaltaisempaa neuvoa olisin kaivannut, mutta ne pyörätiet ja muut oli tärkeämpiä.
- Anonyymi
Olisit ehdottanut poskeenottoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit ehdottanut poskeenottoa
No ehdotin, mutta sanoi että liikaa kalorioita, ei enää klo 14 jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskoja kommentteja. Piristi koronamasennustani.
Vaikka ymmärrän kyllä, että ottaa päähän nuo jaaritukset, kun itse haluaisi pysyä asiassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylilääkäri ehdotti minullekin poskiottoa, sanoin kohteliaasti että ei kiitos, kaada itsellesi vaan. Saan valkotakeista näppylöitä.
- Anonyymi
Onkohan vielä sama terapeutti TK:ssa?
- Anonyymi
Tuskin. Ei ole häävi terapeutti ollut kun katsoo katukuvaa millaisia tankkeja siellä vyöryy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin. Ei ole häävi terapeutti ollut kun katsoo katukuvaa millaisia tankkeja siellä vyöryy.
On sama edelleen
- Anonyymi
Oman mukana olleen lapsen hiuksia alkoi kommentoimaan vaikka toisen lapsen asioissa mentiin. Pojalla ei kuulemma voi olla pompulaa. Ihan uskomatonta liibalaabaa. Ei mennä enää.
Maria - Anonyymi
Onko joku niin tyhmä että käy ravitsemusterapeutilla?
- Anonyymi
Tämä moitittu ravitsemusterapeutti toinii ilmeisesti maantiekadulla? Roope on keskussairaalassa ja todella hyvä!
Maantiekadulla toimii itseään kehuva ja kuulemma keskustelee lähinnä jalkapallosta yms. Lisäksi epäsiistin oloinen - Anonyymi
Olen kuullut että puhuu tunnin kaikenlaista. Ehtisi ottaa monta asiakasta päivässä mutta ei ilmeisesti ole tarvetta tehostaa toimintaa.
- Anonyymi
Ei työt tunnu painavan…. Kummallista että tänä saa aina vaan olla siellä
- Anonyymi
Samat jutut jatkuu 2023
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894